1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Algemeen] Boeken

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door DulleNL, 5 feb 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Dyonko

Dyonko Duke

Leuk Bevonden:
    6.168
    Voor de mensen die de Flamel serie lezen/hebben gelezen. Ik heb vanaf de eerste keer dat ik Palamedes tegenkwam in het boek meteen de gedachte bij:

Zeker omdat hij in het begin achter het stuur zat 8). En nu kan ik Palamedes dus totaal niet serieus meer nemen:+.

2. DulleNL

DulleNL I'm a little teapot Magic Member

Leuk Bevonden:
    313
    Crap, moet dat nou weer? :+ Straks verpest je het ook voor mij. :'-(

3. Ebrithil

Ebrithil Active Member

Leuk Bevonden:
    39
    Voor wie bekend is met Feist, heb nu de eerste 3 boeken gelezen van de Riftwar Saga en heb nu deze 3 boeken van hem besteld: Daughter of the Empire van de Empire Trilogy en de 2 boeken van Krondor's Sons.

Aan welke moet ik eerst beginnen? De Empire Trilogy of Krondor's Sons?

4. Peter_Aragorn

Peter_Aragorn Peter AragornNL

Leuk Bevonden:
    1
    Klinkt interessant. Ga morgen wat engelse boeken bij bookdepository bestellen, deze wellicht ook :)

5. Peter_Aragorn

Leuk Bevonden:
    1
    Ff dubbelpost want ik wil nu gaan bestellen bij bookdepository.co.uk. Kan ik mijn totaal beter onder de importquote houden van €23 en dus dan maar meerdere bestellingen doen, of gewoon alles in een?

6. Modder-Eter

Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    8.734
    Geldt dat dan ook voor de UK?

7. Peter_Aragorn

Leuk Bevonden:
    1
    Nee, maar het is toch ook een .com-site?!

8. Pascal

Pascal ༼ つ ◕_◕ ༽つ

Leuk Bevonden:
    57
    Maakt niet uit of het een .com site is. Gaat om het land waarin de shop gevestigd is.

EDIT: Zou ook wat worden met bol.com anders.8)

9. Modder-Eter

Leuk Bevonden:
    8.734
    Overigens terugkomend op Pascal's haat op goedkope pagina's in dat Flamel boek: Volgens mij hebben veel publishers in de UK er een handje van zulk goedkoop papier te gebruiken. Mijn versie van Ghostwritten (zie vorige pagina) heeft ook van die goedkope pagina's.

10. Peter_Aragorn

Leuk Bevonden:
    1
    Zijn de paperbacks van bookdepository van goede kwaliteit overigens?? En waar is het bedrijf gevestigd dan?

11. Modder-Eter

Leuk Bevonden:
    8.734
    Dat ligt puur aan de publisher, natuurlijk.

En Gloucester, UK.

12. Ebrithil

Ebrithil Active Member

Leuk Bevonden:
    39
    Alle boeken worden apart verzonden.

Zijn vaak gewoon standaard paperbacks. Meestal hebben ze hele goedkope en die zullen wat slechter zijn, maar een euro of 2 er boven op is meestal al genoeg voor een goede versie.

Bedrijf zit in de UK trouwens.

13. Peter_Aragorn

Leuk Bevonden:
    1
    Aah right. Dat boek Ghostwritten lijkt mij ook erg leuk, maar is de kwaliteit van de pagin's zo slecht dan? Waar mee te vergelijken; een kladblok/krant/tijdschrift?

14. Modder-Eter

Leuk Bevonden:
    8.734
    Ze zijn niet zozeer slecht, maar wel van mindere kwaliteit dan bijvoorbeeld die van mijn Harry Potter of Murakami boeken.

15. Peter_Aragorn

Leuk Bevonden:
    1
    Mja ze zijn natuurlijk ook wel erg goedkoop he. Ik heb er nu 9 in de winkelwagen voor €62.

16. fredfenster

fredfenster Active Member

Leuk Bevonden:
    3.319
    Ik geloof dat bookdepository op een van die eilanden zit, dus dan kun je wel te maken krijgen met importshit vrees ik.

17. Peter_Aragorn

Leuk Bevonden:
    1
    Nja Modder zei Gloucester, dat ligt vlakbij Cardiff. Gewoon op het vasteland :)

18. Yellow 13

Yellow 13 Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    4.771
    Ik heb de Ark inmiddels ook binnen. Dat boek wat ik vond dankzij meneertje Dulle, die er nu in bezig is als ik me niet vergis.

Typisch een boek voor mij. Mochten jullie dus nog meer van dat soort boeken tegenkomen, merk het wel via dit topic of GR. :+

19. Lizza11

Lizza11 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Dat klopt, heb ik ook inderdaad. Die pockets zijn meestal heel goedkoop papier, terwijl de meeste paperbacks die ik heb gewoon normaal papier zijn. Is denk gewoon een manier om die boeken zo goedkoop mogelijk te houden.

Morgen trouwens een gastcollege van de hoofdredacteur van Recensieweb, ben echt benieuwd. :)

20. Modder-Eter

Leuk Bevonden:
    8.734
    Het is ook niet van dat pocket papier, hoor. Het zit er een beetje tussen in.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina