1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Algemeen] Boeken

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door DulleNL, 5 feb 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. DulleNL

DulleNL I'm a little teapot Magic Member

Leuk Bevonden:
    313
    De slechtste kwaliteit die ik heb is deze:
    Je bent bang om de pagina's om te slaan uit angst dat je het scheurt 8)Zoals je ziet zijn de pagina's zelfs zo dun dat ze niet eens goed op elkaar vallen. En dat voor een boek van 600/700 pagina's.

En nee, die kwam niet van Bookdepository.

Deze wel en dat is gewoon de kwaliteit die je verwacht van een pocket (nog niet de kwaliteit van een full-price boek wat je in NL koopt, maar ja daarom zijn pockets ook goedkoper :p)

2. Peter_Aragorn

Peter_Aragorn Peter AragornNL

Leuk Bevonden:
    1
    Oew, die bovenste is wel erg dun zeg. Maar de onderste lijkt me prima. Zijn ze te vergelijken met paperbacks van bijvoorbeeld Dan Brown/Kluun die je in NL voor €20 koopt?

3. DulleNL

Leuk Bevonden:
    313
    Dan Brown/Kluun boeken heb ik niet. Een boek wat we wel beide als paperback hebben is bv Magiër. Vergeleken daarmee zijn de pagina's van pockets wel dunner. Niet vervelend/té dun, maar toch. Dunner.

Maar wie weet, misschien bestel jij een boek van een uitgever die de pockets voor de verandering eens uitgeeft op dat dikke papier zoals we dat met NL talige boeken altijd (/vaak) zien. ;)

Just go for it. De dikte van de pagina's maken het verhaal echt niet slechter. :b:

Laatst bewerkt: 11 sep 2011
  4. Peter_Aragorn

Leuk Bevonden:
    1
    Haha dat snap ik hoor :) Ik ga ze ook bestellen. 9 boeken voor €60 is cheap.

Laatst bewerkt: 12 sep 2011
  5. Yellow 13

Yellow 13 Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    4.767
    Een ding jongens:

Ga Gideon's Wraak of Gideon's Crew - Gideon's Sword in het Engels niet lezen. Van Preston and Child.

Zelden zo'n leeg begin meegemaakt. Totaal geen introductie en of diepgang van de personages en je vliegt over en weer naar gebeurtenissen zonder enige ''waardige'' betekenis vooraf. 8)

En dan moeten Preston and Child gerenommeerde thrillerschrijvers zijn; de tering zeg. Heb stukken beter gelezen van een stel stuk minder bekende schrijvers.

6. Peter_Aragorn

Leuk Bevonden:
    1
    Zijn boeken van bookdepository trouwens alleen maar pockets?

7. DulleNL

Leuk Bevonden:
    313
    Nee hoor, zie bv Harry Potter en de Steen der Wijzen. Dat is het ISBN nummer van die wat ik heb, en dat is geen pocket.

En op de frontpage van de site staan ook al een paar hardcovers. ;)

8. Peter_Aragorn

Leuk Bevonden:
    1
    De meeste zijn paperbacks. Dat zijn toch gewoon boeken met een papieren kaft en dan wel het grote formaat?

9. DulleNL

Leuk Bevonden:
    313
    Ook. Maar ze gebruiken die aanduiding ook voor pockets.

10. Peter_Aragorn

Leuk Bevonden:
    1
    Aha ;) Ff uitzoeken. Pockets hoef ik niet, die vind ik kut

11. DulleNL

Leuk Bevonden:
    313
    Pff, racist. :+ Zo laat je veel goede boeken schieten.

12. Yellow 13

Leuk Bevonden:
    4.767
    Pockets zijn gewoon kut, punt. :+:p

13. Lizza11

Lizza11 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Mwah onzin, (Ja ik ga tegen je ':+' in) Pockets zijn gewoon een 'goedkope' versie van de normale boeken, in ieder geval bij de Nederlandse boeken. ;)

Iemand hier trouwens James Worthy al gelezen? Hoor er verschillende verhalen over maar ben wel benieuwd naar een mening hier.

14. DulleNL

Leuk Bevonden:
    313
    Lang niet alle boeken zijn als pockets én reguliere boeken te krijgen. ;) Dus als je iets tegen pockets hebt, tsja, dan mis je toch echt een hoop goede boeken.

15. Peter_Aragorn

Leuk Bevonden:
    1
    Is dat zo? Ik dacht juist dat het een beetje de budgetuitgaves waren van boeken...

16. Lizza11

Lizza11 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Daarom zei ik ook al specifiek de Nederlandse boeken, omdat het hier wel in 9 van de 10 gevallen zo is. Als ik kan kiezen tussen pocket en paperback dan weet ik het wel, alleen al omdat het mooier staat in de boekenkast. :)

17. Yellow 13

Leuk Bevonden:
    4.767
    +1

18. Modder-Eter

Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    8.726
    Hardcover ftw. :cool:

19. Yellow 13

Leuk Bevonden:
    4.767
    Ook dat ja, voor die Nederlandse druk van Harry Potter 6. _O_

20. DulleNL

Leuk Bevonden:
    313
    In mijn ervaring is het juist andersom. Maar goed, wij lezen dan ook heel andere boeken. :+

Ik heb niks tegen pockets, dus ik koop ze zonder problemen. Of er moet wel een heel miniem prijsverschil zijn tussen de normale versie en de pocket. Dan wil ik misschien wel wat meer uitgeven.

Stelletje graphicshoeren zijn jullie. :p Gameplay > Graphics. Of ehm, beoordeel een boek niet op zijn cover ofzo. Als het verhaal maar goed is interesseert het me allemaal maar weinig.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina