1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Algemeen] Gears of War [Deel 8]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Goiz, 10 jul 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Goiz

    Goiz XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    4.408
    Leuk Bevonden:
    38
    [​IMG]

    Informatie:
    Uitgever: Microsoft
    Ontwikkelaar: Epic Games
    Genre: Derde Persoons Shooter
    Release: 17 november 2006
    Site: www.gearsofwar.com

    Game informatie:

    In Gears of War word je als ex-gevangene Marcus Fenix tegenover de mysterieuze 'Locust Horde' gezet, een ras van wezens die van diep onder de aardkorst van jouw planeet Sera komen. De mensen verliezen de strijd met de monsters. Deze beschikken namelijk over geavanceerde wapens en gigantische wezens die zij aan zij met hen strijden. De overlevenden zijn gedwongen zich terug te trekken naar een stad met een granieten onderbodem, waar de Locust niet doorheen kunnen boren. Jij en je eenheid hebben de verantwoordelijkheid om uit te vinden wat het geheim is van deze wezens en hoe ze uiteindelijk verslagen kunnen worden. Om dit te doen kun je niet met knallende wapens de wezens frontaal aanvallen, maar heb je tactieken nodig waarbij jij en je vier teamleden dekking zoeken en de vijanden één voor één uitschakelen door optimaal samen te werken.

    De kunstmatige intelligentie van je computer gestuurde teamleden, bij gebrek aan vrienden, zou volgens de makers niet te onderscheiden zijn van echte mensen. Stemherkenning en realistische lipbewegingen moeten het realiteitsgehalte vergroten en dit realisme zal ook terugkeren in de intense actie die het spel rijk is. Gamers zullen de omgevingen moeten gebruiken om te overleven. Zo zal je de interactieve omgevingen moeten gebruiken om dekking te zoeken of te creëren en zul je de vijand, die duisternis gewend is, kunnen verblinden met oplichtende voorwerpen en vlammen. Naast een onvermijdelijke coöperatieve modus voor twee spelers zullen spelers ook in meer conventionele spelmodi online met elkaar de strijd aan gaan. Hoogtepunt van dit is natuurlijk het door midden snijden van je vijand met een kettingzaag.

    XBW Gamepage:

    http://archief.xboxworld.nl/game/1141/gears-of-war/

    Nieuws items:

    XBW Hands-on
    Lees details van Gears of War in interview met Cliffy B
    Leer meer over het maken van een level in Gears of War
    Microsoft geeft Gears of War eindelijk een solide datum

    Screenshots:

    [​IMG]
    [​IMG]
    [​IMG]
    [​IMG]
    [​IMG]
    [​IMG]
    [​IMG]

    Filmpjes:

    Filmpjes kun je hier vinden.

    Links
    Deel 1
    Deel 2
    Deel 3
    Deel 4
    Deel 5
    Deel 6
    Deel 7
    GoW op Gamerankings.com

    Reviews

     
  2. The_Yakuza

    The_Yakuza Active Member

    Berichten:
    1.805
    Leuk Bevonden:
    0
    wat betreft die 'nieuwe' Marcus Fenix, zonder baardje etc. deze staat gewoon in de screens hierboven hoor.. :)
     
  3. Banzaiaap

    Banzaiaap In Bad Company

    Berichten:
    492
    Leuk Bevonden:
    0
    Deel 8 alweer! :D
     
  4. The Disco Mole

    The Disco Mole Active Member

    Berichten:
    45
    Leuk Bevonden:
    0
    die gast heeft nooit een baard gehad jij rijthamer
     
  5. The_Yakuza

    The_Yakuza Active Member

    Berichten:
    1.805
    Leuk Bevonden:
    0
    Rijthamer?

    volgens mij heeft Marcus toch echt een sikje hoor..

    n00b.. :{
     
  6. Dark Aldo

    Dark Aldo Bitch Please

    Berichten:
    272
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik vind het wel vet dat ik een hype heb gebouwd rond Marcus Fenix zijn gezicht
     
  7. (Smart)ass

    (Smart)ass Active Member

    Berichten:
    2.084
    Leuk Bevonden:
    0
    ik vind hem er toch minder vet uitzien op die screens hierboven, weet niet waar het aan ligt, mss z'n sik die me nooit is opgevallen.
     
  8. ViperMike

    ViperMike Guest

    Ik vind die marcus van hierboven mooier dan die er nu is.
     
  9. Dark Miracle

    Dark Miracle Guest

    [​IMG]
     
  10. Shizzel

    Shizzel Guest

    Ach, flikker jij toch op, verwend rotkind met je 130 euro hemd.
     
  11. Goiz

    Goiz XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    4.408
    Leuk Bevonden:
    38
    :emo: Hele discussie over de bakkus van Fenix :D

    Post even normaal ;)

    Same goes for you.

    And for you... Jaloers? :{

    Ontopic weer.
     
  12. Dark Miracle

    Dark Miracle Guest

    Ik ben benieuwd of er nieuwe Single Player content komt. Het lijkt me namelijk erg wreed om tegen Brumak te strijden.
     
  13. Bonbridge

    Bonbridge Hi!

    Berichten:
    2.488
    Leuk Bevonden:
    3
    Jammer dat we screen 4 nooit in de singleplayer hebben meegemaakt. Die machinegun zat er ook helemaal niet in. De wapens van je team in screen 3 zit ook niet in het spel. Het is iig niet het locust machinegeweertje.
     
  14. Kethij

    Kethij Active Member

    Berichten:
    109
    Leuk Bevonden:
    0
    Excuses als dit al eerder is gevraagd, maar kan je in annex rankend ook de achievements halen voor 100 revives, 100 executions, 100 kills met boomshot e.d?
     
  15. Shizzel

    Shizzel Guest

    NEE.

    Dat is eigenlijk de pre-Lancer, daarna hebben ze dat idee weggegooid en hebben ze de Lancer die we nu kennen gemaakt.
     
    Laatst bewerkt door een moderator: 10 jul 2007
  16. auke

    auke Active Member

    Berichten:
    816
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb eindelijk alle Annex achievements en zoals eerder gezegd kan het inderdaad op local.
     
  17. RedDevil_NL

    RedDevil_NL Ginger Kid

    Berichten:
    2.274
    Leuk Bevonden:
    0
    Kheb die andere maps nog nie gedownload. Vind ik t geld niet waard.. Wacht mooi tot ze gratis zijn, tot die tijd de wapens achievements proberen :)
    Vandaag mn eerste gehaald> Curp stomps.

    Ik dacht dat het om een 'overall' ging. Dus zegmaar je Warzone+Executions kills.. Maar blijkbaar niet? Dan maar gwoon altijd execution spelen :)
     
  18. The_Yakuza

    The_Yakuza Active Member

    Berichten:
    1.805
    Leuk Bevonden:
    0
    is wel overall, tenminste toen ik nog speelde wel :\
     
  19. (Smart)ass

    (Smart)ass Active Member

    Berichten:
    2.084
    Leuk Bevonden:
    0
    ja, is gewoon nog over alle maps,

    en ik wacht ook nog met die maps, voor die 800 ms kan je een xbl arcade game kopen, veel beter dan 4 maps, die nog gratis worden ook!
     
  20. RedDevil_NL

    RedDevil_NL Ginger Kid

    Berichten:
    2.274
    Leuk Bevonden:
    0
    Dus de seriously wel, maar de wapens niet..?
    Want ik had like 110 curbstomps op execution en 30 op warzone, toen pas kreeg ik m.. Sommige mensen ingame zeggen mij ook: Teld maar op één vd twee.. Je hoogste
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina