1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Algemeen] Halo 3 [Deel 11]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Magneto 360, 26 sep 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Magneto 360

    Magneto 360 XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    2.478
    Leuk Bevonden:
    0
    [​IMG]
    Met dank aan Willem, Dead Worm NL en Shortbull voor het onderhouden en verzamelen van info voor de vorige delen

    Informatie:
    Uitgever: Microsoft Game Studios
    Ontwikkelaar: Bungie
    Genre: First Person Shooter
    Release: 26 september 2007

    Samenvatting Halo
    met dank aan Elite
    Klik

    Info:
    Halo 3 is het derde spel in de Halo trilogie die de Xbox franchise heeft gedefinieerd en werd op 9 mei in Los Angeles onthuld. Uiteraard gaat het verhaal verder waar het in Halo 2 stopte. De Master Chief is op weg nar de aarde om voor eens en altijd af te rekenen met de Covenant die zijn thuisplaneet bedreigen. De Covenant hebben in de Chief’s afwezigheid de Afrikaanse woestijn afgegraven naar een buitengewoon buitenaards object waarvan het geheim te vreselijk is om te kennen. De Chief’s bevriende kunstmatige intelligentie Cortana bevindt zich in de klauwen van de ‘Gravemind’, een monsterlijk wezen van de mysterieuze Flood, de strijdmachten van de aarde zijn op hun laatste adem en een burgeroorlog is bezig in het hart van de Covenant strijdkrachten. “Dit is hoe de aarde eindigt.”, aldus Cortana in de Halo 3 aankondigingstrailer, of kan de Chief hier een stokje voor steken?

    Uiteraard is Halo 3 wederom een eerste persoons shooter met solide Xbox Live ondersteuning. Features van de multiplayermodus zijn nog niet bekend, maar Bungie belooft alle Xbox Live mogelijkheden te benutten. Naast dat de verhaallijn tot zijn conclusie komt in dit derde deel is de grafische engine uiteraard volledig aangepast voor de Xbox 360. Zo zagen we in de (overigens compleet real-time, draaiende op een Xbox 360 debug kit) aankondigingstrailer; Parallax Mapping, High Dynamic Range (HDR) lichteffecten, GPU Particle systeem, Precomputed Radiance Transfer (PRT), self-shadowing, realtime reflections op de Chief’s vizier en bepantsering evenals de mogelijkheid omgevingselementen 20 tot 22 kilometer ver weer te geven. De laatste sappige details zijn dat de ruines aan de horizon als je uitkijkt over het massieve Forerunner installatie de overblijfselen van New Mombasa zijn en de Chief een nieuwe versie van de klassieke Assault Rifle uit Halo in zijn handen heeft.

    Laatste nieuwtjes:


    Features:

    - 4 Player Co-op
    - Content Download
    - Custom Soundtracks
    - In-game Dolby Digital
    - Live Aware
    - Online marktplaats
    - Online Multiplayer
    - Online Scoreboards
    - Split-screen
    - System Link
    - Widescreen
    - Xbox Exclusief
    - File sharing

    XBW Gamepage:

    http://archief.xboxworld.nl/game/1080/halo-3/

    Links:

    www.bungie.net
    www.halo3.com
    Halo3 ARG
    Algemene Halo 3 Beta thread
    Halo 3 Arms Race

    Halo 3 Goodies:

    Flamethrower
    Incendiary grenade
    M6G Pistol
    M9 Frag Grenade
    M7 Caseless SMG
    M90A Shotgun

    Nieuwste Screenshots:

    [​IMG]
    [​IMG]
    [​IMG]
    [​IMG]
    [​IMG]

    Meer screenshots...

    Reclame Campagne


    Voor alle duidelijkheid: spreken over Halo 1 en 2 mag natuurlijk, maar flamen, fanboygedrag en ruzie maken laten we hier achterwegen.


    Vorige deeltje (deel 9)
    Vorig Deeltje 10



    Deeltje 11! Kijk vanaf nu uit voor spoilers, op youtube staat bijvoorbeeld al het einde van Halo 3. Kijkt allen uit! Zet zelf dergelijke filmpjes/sites tussen de spoiler tags, zodat je het niet voor anderen verpest!
     
  2. Zeroine 83

    Zeroine 83 Active Member

    Berichten:
    6.129
    Leuk Bevonden:
    0
    *Heeft Halo 3 :D

    Kan er alleen nog niks over zeggen, behalve dat de verpakking weer erg chique is :+
     
  3. Fiasco

    Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

    Berichten:
    19.027
    Leuk Bevonden:
    5.811
    Even up to date. Wie heeft al iets ontvangen van Bol.com ? Lijkt me handig als we ff een rij maken anders is het zo'n drama. :)
     
  4. Rbz NL

    Rbz NL Xbox Juan XBW.nl VIP

    Berichten:
    2.343
    Leuk Bevonden:
    8
    Ik ga hem morgen halen bij Dixons in Amsterdam. 40 euri plus 2000 airmiles. Yeah! \o/
     
  5. LeGeNdaRisCh

    LeGeNdaRisCh Je ziet ons

    Berichten:
    2.453
    Leuk Bevonden:
    0
    Gaan we weer 500 posts per dag maken vandaag?

    Kan niet wachten als ik dadelijk thuis ben en h3 speel :9
     
  6. Sjakov

    Sjakov Active Member

    Berichten:
    42
    Leuk Bevonden:
    0
    Hoe zit het met de multiplayer van halo 3, heb je ook een systeem met ranken of dingen die je kan unlocken? Of heb vanaf het begin alle wapens enz en kan je geen verdere dingen bereiken
     
  7. Kevf

    Kevf Hardcore poster

    Berichten:
    16.896
    Leuk Bevonden:
    983
    ok dat met bol.com wordt dus ws een probleem en ik wil vanavond gewoon lekker gamen. Mijn vriendin gaat hem voor me halen. Waar is ie waarschijnlijk het goedkoopst?

    - Nedgame
    - Mediamarkt (Groningen)
    - Dixons
    - Dynabite
    - Bart Smit
    - Intertoys
    ?
     
  8. Hoosie

    Hoosie The Race is ON!

    Berichten:
    2.024
    Leuk Bevonden:
    1.295
    Het is geen COD 4 he.:+

    De wapens kun je op de maps vinden, je kan de spawn wapens uiteraard ook aanpassen en dergelijke.
    En je hebt ook een rang inderdaad.
     
  9. Dranx

    Dranx Active Member

    Berichten:
    337
    Leuk Bevonden:
    53
    ik had hem niet met live besteld omdat het toen al aangepast was, heb dus gewoon alleen Halo.
     
  10. Magneto 360

    Magneto 360 XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    2.478
    Leuk Bevonden:
    0
    ik gok MM
     
  11. Fiasco

    Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

    Berichten:
    19.027
    Leuk Bevonden:
    5.811
    Zei dat dan eerder :emo:
     
  12. f4TaLNL

    f4TaLNL Marcus

    Berichten:
    1.160
    Leuk Bevonden:
    0
    Oke dan ben je geen lucker :9

    Dus dan heeft er nog niemand halo 3 en 13 maanden live gold gekregen van bol.com
     
  13. Fiasco

    Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

    Berichten:
    19.027
    Leuk Bevonden:
    5.811
    Heb je eigenlijk al gebeld naar Bol ? Want net zei iemand ( Naam vergeten sorry ) dat de game later word verzonden. Als dat zo is dan moet het maar, ik zal dan wel wachten.
     
  14. f4TaLNL

    f4TaLNL Marcus

    Berichten:
    1.160
    Leuk Bevonden:
    0
    Dit heb ik al ergens gezegt denk in deel 10 :9

    Ze vertelden dat ze het zouden uitzoeken en meer wisten ze niet :+
     
  15. Kevf

    Kevf Hardcore poster

    Berichten:
    16.896
    Leuk Bevonden:
    983
    tnx! Ik heb nl teveel zin in deze game, haal wel een versie bij mm en gooi de andere volgende week gesealed en al de bazar op :b:
     
  16. Hero of Dragons

    Hero of Dragons Active Member

    Berichten:
    59
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb altijd het nadeel dat de post tussen 3 en 5 komt :confused:,maar hij is onderweg volgens track and trace :).We wachten af.
     
  17. SHiZ NL

    SHiZ NL Active Assassin

    Berichten:
    5.404
    Leuk Bevonden:
    1.092
    als ie maar komt :) ben toch pas om kwart over 5 thuis :D
     
  18. Fiasco

    Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

    Berichten:
    19.027
    Leuk Bevonden:
    5.811
    Mhm, tegen andere mensen zeggen ze weer dat het een nabestelling is en dat de game deze week / maand nog word verstuurd.
     
  19. Sark

    Sark Active Member

    Berichten:
    20
    Leuk Bevonden:
    0
    Idem hier, ook alleen de gold card gekregen, gebeld, en wordt wss nagezonden. Wordt aan gewerkt aldus de belmiep :)
     
  20. Fiasco

    Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

    Berichten:
    19.027
    Leuk Bevonden:
    5.811
    Dat is goed nieuws, m'n hart kon het al niet meer aan :p
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina