1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Algemeen] Harry Potter [Deel 2]

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door DulleNL, 23 jul 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Gdzr

Gdzr Hmmm?

Leuk Bevonden:
    62
    Van dinsdag op woensdag 00:00. Dus op woensdag weer gewoon alle tijden.

Vond het wel een leuke film, en redelijk boeiend. Je moet deze wel zien voordat je deel 2 gaat kijken, aangezien hier wel een paar dingen in zitten.

Deel 2 word dus beter!

Dat sprookje was iid echt mooi gemaakt.! Ook vond ik de humor die in de film zit ook wel leuk. Beter dan in andere HP films. Het is gewoon jammer dat het in 2 delen moet.

2. Yellow 13

Yellow 13 Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    4.767
    HP 7 Part 1 = _O_

Ginny's rug is, o god, ik hou hem niet meer: HEEEEEEEEEERLIJK!!! :+

Ik wil verdorie nog steeds een kwijltopic. :+

3. Dyonko

Dyonko Duke

Leuk Bevonden:
    6.168
    Gast doe is normaal..

4. Fiasco

Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    5.856
    Fuck, wil ik net kaartjes reserveren voor morgen avond krijg ik: Online kopen of reserveren is niet meer mogelijk voor deze voorstelling. Het kan zijn dat er er wel kaarten beschikbaar zijn aan de kassa van de bioscoop.

5. Lizza11

Lizza11 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    kon niet wachten tot volgende week ;)
    ik ga morgenmiddag.

staat deze week trouwens een interview in de Veronica Gids met wat tovenaarsleerlingen (ginny, draco, neville etc) waarin ze eigenlijk al enkele dingen verklappen uit de volgende film. vond het eigenlijk niet kunnen, of ben ik de enige daarin?

6. DulleNL

DulleNL I'm a little teapot Magic Member

Leuk Bevonden:
    313
    Nog maar even 2 'review' spotjes:

7. Gdzr

Gdzr Hmmm?

Leuk Bevonden:
    62
    [yt]0rJAtPNYQ30[/yt]

8. Lizza11

Lizza11 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    haha wtf! :p

9. BigKabuto

BigKabuto Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    556
    Is de film zo goed dan? Ik heb de vorige nog niet eens gezien. Misschien dit weekend maar eens doen. Mijn broer vond em vreselijk tegenvallen en niet 'dark' genoeg, hopelijk deze wel dan.

10. Lizza11

Lizza11 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    zo, vanmiddag geweest.
    wat was die film goed zeg!! \o/
    zoveel beter dan 6; ze volgden eindelijk gewoon het verhaal.

ik zou bijna zeggen: Dulle, zet je over je bioscoopvrees en ga naar de bios. ik denk niet dat het je teleurstel zal stellen. :)

11. Gdzr

Gdzr Hmmm?

Leuk Bevonden:
    62
    Het was iid een goede film. Maar het mist iets. Iets wat pas door breekt in het 2e deel.

12. DulleNL

DulleNL I'm a little teapot Magic Member

Leuk Bevonden:
    313
    Deze film ga ik waarschijnlijk niet, maar ik zit erover te denken om misschien wel naar Part 2 te gaan. Is immers toch het laatste HP gerelateerd ding wat voorlopig zal uitkomen. The end of an era... :'-(
    Ik doe geen beloftes, maar ik denk er dus over na. :+

(damn, het loopt idd allemaal op zijn einde... Thank god blijven boeken altijd tijdloos. Die zal ik nog vele malen verslinden)

13. Lizza11

Lizza11 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    haha echt he.
    en dan te bedenken dat het eerste boek uit 1998 kwam.

14. Fiasco

Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    5.856
  15. svenn15

svenn15 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik ga morgen de film bekijken heb er weer zin in,vanavond maar weer eens beginnen aan boek 1 .

16. Dyonko

Dyonko Duke

Leuk Bevonden:
    6.168
    Vond de film erg goed, maar er zaten natuurljk wel een paar minpunten in zoals:

Het begin ging allemaal veel te snel, er was geen afscheid te zien van de Duffelingen met HP , de voorbereiding op de bruiloft was er totaal niet (bruiloft zelf duurde ook maar 1 minuut en Harry was gewoon zichzelf ipv een verdwaald neefje van de Wemels). Ook waren ze maar heel kort in huize Zwarts , terwijl ze daar in het boek toch een hele tijd zijn..

Verder zijn er dingen veranderd die niet veranderd mochten worden, zo werd Voldemort niet opgeroepen in Villa Malfidus (wat dus betekend dat Bellatrix geen 'huisarrest' kan krijgen van Voldemort , wat er weer voor zal zorgen dat de bankoverval wat anders zal gaan verlopen. Ook kwam Voldemort niet toen ze naar het huis van Mathilde Belladonna gingen, wat heel raar is aangezien Voldemort de enige is die HP mag vermoorden en dus niet Nagini..

17. Modder-Eter

Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    8.717
    En dan te bedenken dat ik er nog steeds geen heb gelezen. :+

18. Lizza11

Lizza11 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    als je al die kleine dingetjes er ook in wilt verwerken kun je wel 4 films van dat boek maken. ik vond het nu niet echt storend dat het niet in de film zat, dat wordt anders veel te langdradig. (moet ik wel bij zeggen dat ik het bij sommige dingen wel jammer vond dat ze er niet inzaten)

je ziet bijvoorbeeld niet dat wormtaile zichzelf wurgt, omdat hij bij harry potter in het krijt stond.
    er wordt in dit boek ook zo vaak wisseldrank gebruikt, dat het heel onlogisch wordt om dit in de film ook steeds te doen: zoals dat neefje op de trouwerij, en als ze in zijn geboorteplaats zijn.

19. Yerewn

Yerewn Zo lekker gewoon gebleven

Leuk Bevonden:
    9.358
    hij viel me 100% mee, zeker stukken beter dan deel6.

20. Dyonko

Dyonko Duke

Leuk Bevonden:
    6.168
    Valt wel mee, ze hadden van mij de film een half uur langer mogen laten duren en dan die stukken wat uitgebreider mogen doen. Een HP film mag van mij gerust 3 uur duren:cool:

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina