1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Algemeen] Harry Potter [Deel 2]

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door DulleNL, 23 jul 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Fiasco

Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    5.869
    Wauw, shit wat valt de film eigenlijk diep tegen nadat ik eens wat op internet heb gekeken. Ik noem op:

- Geen Duffelingen. Benieuwd of we die in het volgende deel nog wel zien.
    - Niet eens lessen gezien met Sneep tijdens Verweer tegen de Zwarte kunst.
    - Het boek kwam 3x voor, en toen Sneep vertelde dat hij de Halfbloed Prins was ging Harry gewoon nog lekker liggen zonder een andere blik te krijgen op zijn gezicht.
    - Niks gehoord over Knijster, dat Harry nu zijn baasje was.

Film is echt shit als ik even naga. Heb echt iets van 2 uur naar een kinder romantische film gekeken. En dan had je nog het laatste half uur wat ongelooflijk tegen viel. Film voelt aan als een samenvatting + romantische kutzooi. En dan begin ik nog niet eens erover dat mensen die het boek nog niet hebben gelezen gewoon een grote WTF moment hadden. Mijn zusje is pas bij boek 2 maar snapte geen ene reet van deze film.

Laatst bewerkt: 29 jul 2009
  2. Distoration

Distoration Da diii

Leuk Bevonden:
    32
    Helemaal mee eens, hopen dat de volgende 2 films van een ander kalieber zijn:)

3. jordo

jordo Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Net gezien, vond het allemaal een beetje vaag gedoe allemaal. Ik heb de boeken dus niet gelezen en sommige dingen kwamen gewoon even uit het niets. In verhouding met LOTR gaat het me gewoon allemaal te snel. Ik vind het inderdaad jammer dat er weinig lessen in de film verwerkt waren, verder was er eigenlijk niet echt een spannende story in de film, eerdere films hadden een verhaal en later een voldemort als rode draad op het eind, deze film heeft alleen dus dus voldemort als jongen met herinneringen. Tja, in vergelijking met de vorige valt hij me gewoon tegen, al was ik wel even emo toen Hermelien aan het huilen was, dan komen mijn troostgevoelens naar boven, want ik zou haar graag 1 op 1 willen troosten:)

Is trouwens die baard nou echt doodt of niet?

/Mod spoiler tag toegevoegd. :) ~Arjan

4. Fiasco

Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    5.869
    En dan ben ik nog het hele stuk met Asmodom vergeten qua herinneringen. :emo:

Jup.

5. dudeer82

dudeer82 Hit-Girl

Leuk Bevonden:
    0
    Hopelijk betekend het dat ze Deatly Hallows in 2 delen gaan filmen, dat ze er niet teveel gaan van wegelaten.

Ze moeten er wel geen extra scene gaan insteken en andere er uit laten, zoals met de burrow die helemaal afbrand aangezien in Deathly hallows zeker 3-4 chapters daar afspelen en ze dat nu ergens moeten doen.

6. Reckuuza

Reckuuza #ACHTERBUURTHOOLIGAN#LOMPEBOER#NEKDIE#NEKNEKNEKNEK

Leuk Bevonden:
    18.009
    Oke net Haldblood Prince gezien, en vond hem wel aardig.
    Anyway, nu heb ik onwijs veel zin om nu eens eindelijk het laatste boek te gaan lezen en dat ga ik nu doen ook.
    Ik heb alle boeken 1-6 gelezen en ze zijn geweldig, nu dus deel 7 nog die eigenlijk al sinds de releaxe in me kast zit.
    Maar..door al die tijd heen ben ik zowat de inhoud van deel 1 tot en met 6 al vergeten. Ik heb geen zin om ze opnieuw te lezen (ooit wel maar ik wil nu aan 7 beginnen!), dus ik vraag nu iemand heel lief of hij/zij gedetailleerde info kan geven per boek, wat er is gebeurd, personen, etc. zodat ik vol verstand weer aan 7 kan beginnen.
    Ik vraag Dulle in t speciaal aangezien hij toch wel de expert is..
    ik hoor t wel.
    (nou niet zeggen kijk de films want die zijn gewoon lame t.o.v. de boeken waar veel meer info instaat).

7. Distoration

Distoration Da diii

Leuk Bevonden:
    32
    Deel 1
    Harry potter komt op zweinstein, word vrienden met ron en hermelien, ze stoppen vollie in zijn poging om de steen der wijzen te stelen.
    harry komt ook in het zwerkbal team.
    Deel 2
    De geheime kamer wordt geopend, iedereen verdenkt harry omdat hij een sisseltong is (iemand die met slangen kan praten).
    Hun leraar Prof. smalhart zegt dat hij weet waar de geheime kamer is, maar dat weet hij niet harry en ron wel, hermelien is versteend en ginny (ron's zusje is meegenomen naar de kamer)
    ze gaan er heen, smalhart verliest zijn geheugen, harry verslaat de basiliskt (het beest van zwadderich) en het komt allemaal weer goed
    Deel 3
    Er is een moordenaar ontsnapt, sirus zwart er wordt gezegt dat hij de volgeling van vollie is, terwijl hij dat niet is.
    Hij komt op zweinstein om de rat van ron (Schurfie) te vermoorden, maar iedereen denkt dat hij harry wil vermoorden.
    Er zijn ook dementor's (soor lijken die al het geluk uit iemand zuigen) harry kan daar niet tegen en krijgt een spreuk geleerd van zijn leraar prof lupos die eigenlijk een weerwolf is.
    Als sirius wordt gevangen gaan harry en hermelien hem redden omdat hij onschuldig is.

En de rest mag iemand anders vertellen:)

8. DulleNL

DulleNL I'm a little teapot Magic Member

Leuk Bevonden:
    313
  9. Reckuuza

Reckuuza #ACHTERBUURTHOOLIGAN#LOMPEBOER#NEKDIE#NEKNEKNEKNEK

Leuk Bevonden:
    18.009
    Thanks Dulle, allemaal weer even doorlezen. Heb jij de film nou al gezien?
    En Distoration, die zijn iets te globaal. :+

10. DulleNL

Leuk Bevonden:
    313
    Nee, de film nog niet gezien. :) Ik wacht op de DVD.

En nee, ik ben niet bang voor mensen! :+

11. pim_smeets

pim_smeets Active Member

Leuk Bevonden:
    179

Ik heb ooit (toen het boek uitkwam, 1997 ofzo?) deel 1 gelezen en deel 2 voor de helft. Ben op de premiere-nacht naar The Half Blood Prince geweest. De dag erna meteen naar boekwinkel gegaan om het laatste boek te kopen. En ik kan zeggen dat, zonder het lezen van voorgaande boeken, het laatste deel goed te volgen is. Ben net over de helft (bewaar de rest voor op vakantie...), dus kan nog niet zeggen hoe dat verder in het boek zal zijn. Heb trouwens wel alle films gezien...:9

Laatst bewerkt: 1 aug 2009
  12. dudeer82

dudeer82 Hit-Girl

Leuk Bevonden:
    0
    ik kan je zeggen dat het nog beter wordt ;)

13. DulleNL

Leuk Bevonden:
    313
    Muahaha }:] Nu ook mijn zus bekeerd tot Harry!

Wel jammer dat ze boek 1 heeft gemold. :mad: (mja, er zit nu een vlek op) Die mag ze gaan terugbetalen. :cool:

14. DulleNL

Leuk Bevonden:
    313
  15. pim_smeets

pim_smeets Active Member

Leuk Bevonden:
    179
    hmm, als ik het zo zie is het dus niet écht 3D, maar een 2D plaatje met diepte... Het zijn trouwens alleen de openingsscène en de eindscène die in '3D' zijn

16. Arjan

Arjan XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    3
    Ik kwam deze CE tegen op Amazon.fr:

Films 1 t/m 6 op Blu-ray. Geen idee of ie alleen in Frankrijk uitkomt, maar het ziet er leuk uit. :)

17. DulleNL

Leuk Bevonden:
    313
    Film 7 nieuwtje

wut... :eek: @ het laatste vooral

18. AraXiS

AraXiS ! Shinigami Shop !

Leuk Bevonden:
    4
    las overlaatst dat er een 2de acteur gearresteerd was ivm drugs, weet niet of het over de zelfde gaat.

anyway, wie is Goyle en Crabbe (nederlandse vertaling)?

19. DulleNL

Leuk Bevonden:
    313
    Korzel en Kwast ;)

20. DulleNL

Leuk Bevonden:
    313
    "Everything you might want to Know"... *denkt aan het Scottish Book*

Een hint dat er misschien wat meer info aan zit te komen? :D

Topicstatus: