1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Algemeen] Harry Potter [Deel 2]

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door DulleNL, 23 jul 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Dusky Demon NL

Dusky Demon NL Daan

Leuk Bevonden:
    213
    [yt]j_ZVZReu6vU[/yt]

2. DulleNL

DulleNL I'm a little teapot Magic Member

Leuk Bevonden:
    313
  3. DulleNL

Leuk Bevonden:
    313
  4. Syzigy

Syzigy Active Member

Leuk Bevonden:
    28
    Zag net de Weasleys (twins en ron) irl toen ik langs rembrandt plein naar huis liep lol, die Ron is best klein:p waren ook allemaal freaks verkleed als tovenaars enzo wel grappig

5. Lizza11

Lizza11 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Oohja, dat was vandaag! Helemaal vergeten. :+
    Klein in vergelijking met wie? Als hij naast die tweeling loopt is iedereen klein. Zal me niks verbazen als hij klein is, hij is volgens mij net zo groot als Daniel Radcliffe.

6. DulleNL

Leuk Bevonden:
    313
    Groter zelfs. :p

7. Syzigy

Syzigy Active Member

Leuk Bevonden:
    28
    in vergelijking met iedereen:p in de films zag hij er veel groter uit hehe, irl als een klein manneke. Had eigenlijk foto moeten maken maar het was te druk zag ze alleen vanaf de zijkant dus dacht fuck it:p

Als ze er zo nog zijn maak ik wel een fototje, ga over 5 minuutjes toch naar de sportschool, zit naast rembrandtplein.
    Wel jammer dat hermelien er niet bij is:confused: alhoewel als ze nog steeds dat afschuwelijke korte kapsel heeft hoeft het ook niet van mij.

Laatst bewerkt: 30 jun 2011
  8. Lizza11

Lizza11 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Hehe die Daniel Radcliffe is echt een smurf, alledrie dan.

9. Yellow 13

Yellow 13 Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    4.767
    Ze had met een boek mogen komen. Dacht dat ze ergens mee bezig was. Dit is gewoon kut. Ik wil iets fysieks. Een boek, of van mijn part een vakantiemogelijkheid naar de kastelen die voor Zweinstein doorgingen. :9

10. Seh

Seh Guest

Wat is dat voor lame ding? Harry Potter RPG ala Oblivion/Dragon Age/Mass Effect please.

11. Yellow 13

Yellow 13 Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    4.767
    Kan het niet meer dan 100% met je eens zijn. :thumbs:

12. Peter_Aragorn

Peter_Aragorn Peter AragornNL

Leuk Bevonden:
    1
    Staat haar juist veel beter vind ik :)

13. Lizza11

Lizza11 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Je kunt toch een keer naar een van de twee attractieparken gaan? Net echt, hele kasteel en Hogsmeade nagebouwd, including alle etenswaren uit de films. ;)

edit: Hmm, ik dacht toch echt dat er al 2 waren, kan alleen die in Orlando vinden.

14. Modder-Eter

Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    8.717
    Ik denk dat als Emma zou komen Dulle vandaag de hele dag in Amsterdam aan het spotten zou zijn. :+

15. Lizza11

Lizza11 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
  16. Seh

Seh Guest

Denk dat er maar weinig Harry Potter fans het er mee oneens zijn. 8) Weet iemand wat Rowling tegen houdt om deze rechten te verkopen aan een échte RPG maker? Weet eigenlijk wel zeker dat er een ontwikkelaar is die het zou willen doen, moet haast wel. Goede verkoop cijfers bijna gegarandeerd.

17. DulleNL

Leuk Bevonden:
    313
    Maar wie zegt dat het niet komt? Eerst de film games uitbrengen, en wie weet... Misschien krijgen we over een paar maanden iets te horen over onze droomgame. :p
    Ligt er natuurlijk aan op wat voor manier JK Rowling de licentie heeft verkocht aan EA.
    'Je mag alleen 7 games maken over de boeken/films' Of misschien meer deze richting op 'Hier is de licentie; doe er iets leuks mee'

Ik kan me niet voorstellen dat het het eerste is omdat we die Quidditch game een paar jaar terug nog hadden gekregen. Dus er is hoop voor meer games na Deathly Hallows Part 2. Zoals ze ook met LotR doen.

Licentie ligt iig bij EA. Bioware is bij EA. *hoop* (maar ik verwacht niks van Bioware; ze zijn al bezig met Mass Effect 3, Dragon Age 3 en die lamme Star Wars MMO. Niet bepaald kleine games, en ik weet niet of ze op de HP licentie gezet zouden willen worden)

18. Lizza11

Lizza11 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Die megamarathon van volgende week is gewoon in elke Pathé uitverkocht! Nog maar 7 dagen tot hij in de bios draait, ga denk over 2 weken erheen. :D

19. Modder-Eter

Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    8.717
    Ik ga volgende week ook een megamarathon houden, maar dan met de boeken. :cool:

20. DulleNL

Leuk Bevonden:
    313
    \o/ Eindelijk! :+

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina