1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Algemeen] Harry Potter [Deel 2]

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door DulleNL, 23 jul 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Lizza11

Lizza11 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Haha succes! Waarschijnlijk nog leuker ook. Ik moet je wel waarschuwen, vanaf het moment dat je in boek 3 begint, stop je pas bij boek 7. ;)

2. Fiasco

Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    5.868
    Ik had in December al een marathon gedaan qua HP films voordat Deathly Hallows kwam, ga ik nu niet alweer doen. :+

In ieder geval blij dat ze Part 2 hier ook gewoon in 2D draaien. _O_

3. DulleNL

DulleNL I'm a little teapot Magic Member

Leuk Bevonden:
    313
    Is dat zo vreemd dan? :p 3D is nog láng niet mainstream, dus zou het erg vreemd hebben gevonden als het niet in 3D was te kijken.

4. Lizza11

Lizza11 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ja een beetje wel. 3D is tegenwoordig bij veel films zo 'belangrijk' dat er nog maar heel weinig bioscopen zijn die de film ook in 2D laten zien. Transformers bijvoorbeeld is bijna nergens gewoon in 2D te zien.

edit: HP lijkt me op zich wel leuk in 3D, als ze er in ieder geval een beetje hun best voor hebben gedaan. Ga sowieso naar IMAX 3D :)

Laatst bewerkt: 6 jul 2011
  5. DulleNL

Leuk Bevonden:
    313
    :eek: Is dus maar weer eens te merken dat ik geen bioscoopganger ben. Niet verwacht dat 3D nu al zo gepushed zou worden.

6. Lizza11

Lizza11 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ga je bij deze film ook niet naar de bios? ;)

Pirates draaide trouwens in 3 zalen, Imax 3d, 3d en 2d. Maar is wel een uitzondering op de regel denk ik.

7. DulleNL

Leuk Bevonden:
    313
    Geen idee. Ben nog aan het twijfelen. Maar als ik mezelf een beetje ken zal het toch wel weer niks worden en wacht ik gewoon weer op de Blu-Ray. :+

Al kan ik me wel voorstellen dat deze film natuurlijk extra indrukwekkend is in de bioscoop omdat 1. het de laatste is en 2. er zoveel actie in zit.

8. Lizza11

Lizza11 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Jeeh, kaarten gereserveerd, 14 juli ga ik naar HP in IMAX 3D! \o/
    En voor het eerst dat er een HP film in de bios komt heb ik niet zo'n behoefte aan om alle films nog een keer te kijken (heb ze tenslotte in april nog gezien ;)) Misschien nog wel deel 6 en sowieso deel 7, maar zeker niet allemaal.

9. Willem

Willem Obi-Willem XBW.nl Bestuur

Leuk Bevonden:
    686
    Pff, ik kwam op IMDB een nieuwe Harry Potter featurette tegen. Dus ik denk: leuk! Maar man, wat laten ze daar weer veel nieuwe beelden zien. Vanaf nu maar geen nieuwe trailers, featurettes, interviews of wat dan ook bekijken, er wordt zoveel prijsgegeven.

10. Syzigy

Syzigy Active Member

Leuk Bevonden:
    28
    Ik snap die negatieve reacties over 3D dus echt niet, iedereen loopt er maar over te zeiken altijd (ooee ik krijg hoofdpijn en oeoe me ogen doen pijn, retards imo stop is met fucking huilen en stel je niet zo aan:+ tis een klein beetje wennen dee eerste paar minuten maar meer niet), volgens mij is dit ook alleen in Nederland omdat hier gewoon overal over geklaagt wordt:) En mensen zijn bang voor vernieuwingen mja ik vindt het 3D harstikke tof en ben blij dat het nu de standaard aan het worden is in de bios in ieder geval.

Dit is ook gewoon nodig om te pushen zodat ze het verder kunnen ontwikkelen en dat je binnekort dus geen brilletje meer nodig hebt om 3d beelden te zien.

11. Modder-Eter

Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    8.754
    3d is tof, maar niet als het slechts als foefje wordt toegevoegd, zoals in 95% van de films. Alleen als de film echt helemaal met 3D camera's is opgenomen, zoals Avatar, vind ik het echt tot zijn recht komen.

12. Lizza11

Lizza11 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Lekker kort door de bocht zeg. Hoeveel films (en welke) heb jij in de bios in 3D gezien? Ik heb er nu een stuk of 6/7 gezien en bij heel veel films (oa. Pirates en Thor) stelt het hele 3D gebeuren gewoon niks voor, aangezien er nauwelijks iets in zit. Waarom zou je dan 2,5 uur met zo'n onzinbrilletje op gaan zitten als het er niet eens veel beter uitziet? :F: Bioscopen zijn mede door 3D stukken duurder geworden.
    En ik heb bijvoorbeeld Avatar niet in 3D gezien, maar zulke films zijn echt de moeite waard en dan is 3D geniaal, maar doe het dan in alle films en niet zo half slachtig als bij de meeste films op dit moment.

13. Syzigy

Syzigy Active Member

Leuk Bevonden:
    28
    kheb een unlimited pas dus heb zo'n beetje alle films gezien die een beetje goed zijn:) En ik vond het toch wel degelijk toegevoegde waarde hebben bij pirates en Thor dat je de diepte etc kan zien wat je met 2D dus niet hebt. Ik heb pirates overigens daarna ook nog is in 2D gezien en je mist dan toch wel echt wat. En die brilletjes zijn nu nog idd maar over een paar jaar kunnen we ook zonder die brilletjes 3d beelden kijken aangezien ze het steeds verder ontwikkelen..

De prijs is idd het enige minpuntje mja dat heb ik er wel voor over

14. Lizza11

Lizza11 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ja ik ook. Echt geniaal zo'n pas. :)
    Maar het feit blijft nog steeds dat bij veel films het 3D echt geflopt is. Bij de Pixar/Disney films is het wel tof.

15. Syzigy

Syzigy Active Member

Leuk Bevonden:
    28
    Ze hadden het bij sommige films idd wat beter kunnen uitwerken maar toch vind ik bij bijna alle films die ik gezien heb 3d>2d, De echte toppers tot nu toe vindt ik: Avatar(duh) Despicable me en the Green Hornet alledrie echt toffe 3d effecten en ook geniale films. heb ook 3d tv thuis met deze 3 films op 3d blu ray en heb ze allemaal al 4 keer gezien ofzo:D 3D films vind ik ook leuker om nog een keer kijken dan 2D het verveelt gewoon minder snel.

Ik ga zometeen despicable me er nog een keer inknallen denk ik hehe

we gaan trouwens wel beetje offtopic.

Ik ben gister begonnen aan een harry potter marathon, Kga er wel een week over doen gewoon 1 film per dag om weer helemaal in de sfeer te komen voor de nieuwe film. (de eerste 2 zijn altijd beetje taai om doorheen te komen aangezien dat wel echt kiddie films zijn:p)

16. Lizza11

Lizza11 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Zijn die brillen die je thuis hebt wel van betere kwaliteit dan die vervelende brillen bij Pathé? the Green Hornet was inderdaad tof, net zoals Tron. Maar dat soort films zou ik ook niet in 2D willen zien.
    Maar goed, volgende week HP, ben benieuwd. :D

17. Syzigy

Syzigy Active Member

Leuk Bevonden:
    28
    Ja dat zeker (is ook actieve bril, in de bios hebben ze van die cheap passieve) maar ze zijn ook fucking duur, 70 euro per bril ofzo:confused: dus heb er nog maar 2 wat wel is irritant is als er meer mensen zijn, hopelijk dalen die prijzen snel een beetje.

18. Yellow 13

Yellow 13 Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    4.775
    Gaat HP in 2D zien.

Old Skool

Fuck Yeah! :cool:

19. DulleNL

Leuk Bevonden:
    313
  20. Modder-Eter