1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Algemeen] Harry Potter [Deel 2]

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door DulleNL, 23 jul 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Zeepsop

Zeepsop BRO BEANS

Leuk Bevonden:
    631
    Kidding, right?

2. Lizza11

Lizza11 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    8)

De laatste Horcrux is Harry zelf, in de nacht dat hij als baby vermoord zou worden, maar Voldemort 'vernietigde', is een stuk ziel aan de ziel van HP gaan zitten. Daarom moet de ene dood om de andere te doden.

Die is wel heel twisted. ;)

3. Seh

Seh Guest

De film vanmiddag gezien, gewoon een goede Harry Potter. Niet echt spectaculair anders of eruit springend, gewoon een goed einde.
    Al is het einde wel iets anders dan in de boeken, eigenlijk beter imo. Nu waren Harry en Voldermort tenminste met zijn tweeën en niet met zijn alle in de grote zaal. 8)

4. Yerewn

Yerewn Zo lekker gewoon gebleven

Leuk Bevonden:
    9.450
    Heb hem gisteren gezien. Eindelijk een beetje vaart in de film, toch redelijk trouw aan de boeken. Het einde vond ik zelf iets beter uitgewerkt denk ik.

the grey lady duurde te lang
    pensieve scene met snape vond ik super uitgewerkt

5. Zeepsop

Zeepsop BRO BEANS

Leuk Bevonden:
    631
    Ja, maar dat weten ze dan nog niet. Op dat moment gaan ze toch uit van 6 Hocrux en dat Voldemort zelf het laatste 'Hocrux' is.

- Tiara
    - Medaillon
    - Ring
    - Beker
    - Nagini
    - Dagboek
    - Voldemort

Daar gaan ze van uit. Later blijkt dat Harry zichzelf dus moet opofferen.

6. Modder-Eter

Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    8.754
    Boek 2 uit, on to the next one. :cool:

7. Lizza11

Lizza11 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Nee ze gaan uit van 6, aangezien ze denken dat hij geen tijd had voor zijn 7e. Voldemort kan natuurlijk nooit zelf een Horcrux zijn. Ze weten inderdaad niet dat HP er zelf een is, dus ze moeten er 6 kapot maken en dan is Voldemort 'kwetsbaar'. Het is een beetje lastig uit te leggen.

Vanavond \o/\o/

Hoe vond je hem? Ze worden nu alleen maar leuker (en dikker ;))

8. Hoosie

Hoosie The Race is ON!

Leuk Bevonden:
    1.295
    Overigens heeft hij het er met Slakhoorn over om z'n ziel in 7 stukken te splijten, niet om 7 horcruxes te maken. Dus daarom gaan ze uit van 6 en Voldemort als laatste stukje ziel.

9. Zeepsop

Zeepsop BRO BEANS

Leuk Bevonden:
    631
    Ja, dat is ook wat ik bedoelde dan. 6 Hocrux en het laatste stukje 'ziel' 'overblijfsel' van Voldemort is hijzelf dan. Dan is hij helemaal vernietigd. Dat is wat ze dan denken. Dus wat jij zegt ;)

10. Seh

Seh Guest

Kom nu maar op met een game die zich 200 jaar voor of na Harry Potter afspeelt. :cool:

11. Willem

Willem Obi-Willem XBW.nl Bestuur

Leuk Bevonden:
    686
    Word! En dan zeven schooljaren volgen, lijkt me super.

Gisterenavond naar de film geweest. Ik vind hem echt fantastisch! Het begin vind ik een beetje chaotisch, en ik snapte niet hoe bepaalde personages in bepaalde situaties terecht waren gekomen. De brug tussen Part 1 en Part 2 mis ik een beetje. Maar verder, super! Snape is altijd al één van mijn favoriete personages geweest, hij laat goed zien waarom in deze film. Mooie muziek, mooie beelden, goed geacteerd, spannend, spectaculair. Erg goed.

12. Yellow 13

Yellow 13 Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    4.775
    HP ook gezien. Vond hem wat tegenvallen. Voor mijn gevoel had die gewoon een half uur langer moeten zijn en sommige scenes juist korter, andere weer langer. Ging gewoon veel te snel hier en daar. Film is niet slecht, maar voor HP gewoon te kort. Ik kreeg het gevoel van een rush job, MAAR LEES WEL DAT DIT MIJN MENING IS.

13. Cyndris

Cyndris Member

Leuk Bevonden:
    369
    No shit Sherlock

14. Seh

Seh Guest

Mij lijkt het wel tof om meer een open-world te hebben juist. Daar is nu de weg vrij voor imo, school hebben wel al een keer gehad. Oblivion/Fallout like, bepaalde magie kiezen en misschien eventueel een kant kiezen, goed of slecht. Dus dat je dan gewoon verschillende tovenaarsstadjes en scholen kunt bezoeken, om maar eens wat te noemen. Verschillende guilds kan ook, Dark Brotherhood anyone?:cool: Zoveel mogelijkheden, verkoop die shit gewoon aan een BioWare of Bethesda en laat het waarheid worden goddammit!

15. xRichardX

xRichardX Nieuw Noord

Leuk Bevonden:
    2
    Mooie MMORPG van maken:thumbs:

16. Yellow 13

Yellow 13 Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    4.775
    Neem maar van mij aan dat het soms nodig is dat zo te posten. ;)

17. Peter_Aragorn

Peter_Aragorn Peter AragornNL

Leuk Bevonden:
    1
    Wil er maandag/dinsdagmiddag heen, dan pas tijd namelijk. Vraag me alleen een beetje af of ik dan nog een fatsoenlijke plek heb als ik dadelijk reserveer...

18. Syzigy

Syzigy Active Member

Leuk Bevonden:
    28
    Heb uhm gister in Pathé Tuschinski gezien en damn wat een toffe film! de beste imo van alle 8 films! het gaat gewoon helemaal los nu hehe. Het is trouwens ook wel supertof om deze film in Tuschinski grote zaal te kijken aangezien die zaal ook echt zo'n sfeertje heeft die pefect past bij deze film.

19. Lizza11

Lizza11 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    OMG! _O__O_

Wat een megatoffe film zeg! Er waren wel wat stukjes anders/nieuw, en andere waren van locatie gewisseld, maar het paste wel perfect in de film. Er zaten ook echt hele grappige stukjes tussen met Neville en natuurlijk Minerva (Anderling) Dat laatste gevecht was ook gewoon epic.
    En sowieso moet je deze film zien in IMAX. :)

20. Syzigy

Syzigy Active Member

Leuk Bevonden:
    28
    hehe ja ik zat te twijfelen tussen Arena IMAX of Tuschinski maar me huisgenoot wou naar Tuschinski dus daar maar heengegaan. Kga uhm misschien ook nog wel in IMAX checken gewoon omdat het kan:+

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina