1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Algemeen] Harry Potter

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door DulleNL, 2 jul 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. WinterBase

WinterBase #VOTEFORRECKA XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    654
    Ben nu in het tweede boek begonnen. Echt een toffe serie :D Zal eens gaan kijken of ik de films goedkoop kan scoren op DVD :b

2. DulleNL

DulleNL I'm a little teapot Magic Member

Leuk Bevonden:
    313
    Morgenochtend / vannacht pas ;)
    Ik zal de link dan natuurlijk gelijk hier posten!
    Wel eerst de boeken lezen! :D
    Vond ik iig een stuk leuker dan andersom. De boeken zijn véél leuker dan de films. (het zijn geen slechte films, maar de boeken zijn gewoon zo goed. :+)

3. Cybermaxxx

Cybermaxxx It just a game!

Leuk Bevonden:
    0
    Vandaag film 5 gekeken. Heb nu dus film 1 tot 5 weer allemaal gezien. Denk dat ik boek 6 en 7 weer opnieuw ga lezen want ik ben de helft alweer vergeten volgensmij (is ook vorig jaar zomer voor 't laatst gelezen..)

4. DulleNL

Leuk Bevonden:
    313
    Hmm... 1:29 maar? Ik dacht dat ie langer zou zijn.
    Ach ja, snel kijken! :D

5. Cybermaxxx

Leuk Bevonden:
    0
    Ik kan gvd niet wachten tot novembar man.. 8) Mooie trailer, super mooi gedaan met die herinneringen in een flesje enzo, kan niet wachten..

6. DulleNL

Leuk Bevonden:
    313
    Ik heb net ook eens de trailer van OotP terug gekeken, en ik moet zeggen dat ik die van HBP een stuk beter vind. _O_
    Hoe vaker ik OotP kijk, hoe minder goed ik em vind. Dat heb ik niet met de overige 4 films.

Maar goed, deze trailer belooft iig veel goeds voor HBP. :D

Laatst bewerkt: 30 jul 2008
  7. Mr Xen0

Mr Xen0 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Je ziet weinig maar ja, Half Blood Prince was ook niet echt op actie gericht vond ik zelf, meer de uitleg van hoe alles nou in elkaar steekt. Desalniettemin wil ik deze film heel graag zien!

8. Zeepsop

Zeepsop BRO BEANS

Leuk Bevonden:
    631
    Vet! Ziet er vet uit, deze wil ik ook erg graag zien :D

9. Jeffer

Jeffer Pearl Jam

Leuk Bevonden:
    0
    Ik vroeg me al af hoe ze die lessen over voldemort wouden gaan verfilmen en zo te zien hebben ze hun best gedaan :) Ze zullen tussendoor wel spannende momenten maken met
    de aanslagen op ron en die katja bel
    en zwerkbal. Zal deze film niet 12+ worden omdat het einde wat grover is dan andere boeken ?
    dood perkamentus. vond dit een kutmoment in het boek, had liever ron dood gezien }:] vind t maar een agressief mannetje :9.

Laatst bewerkt: 30 jul 2008
  10. DulleNL

Leuk Bevonden:
    313
    Over die trailer:
    Wat doet Ginny btw in dat moeras?

En een leuk nieuwtje (wat ik ook maar voor de zekerheid in een spoiler zet)
    J.K. Rowling's Charity to Publish "Beedle the Bard" in December

Today, on J.K. Rowling and Harry Potter’s birthdays, JKR has announced that her children’s charity, Children’s High Level Group, will publish The Tales of Beedle the Bard on December 4, in an exclusive deal with Bloomsbury, Scholastic and Amazon. (You can pre-order from Amazon now.)

Pre-order now through our Cauldron Shop: collector’s edition, standard edition.

According to a post on JKRowling.com, the book will have commentary by Dumbledore (it was “discovered in his papers after his death,” including historical notes, personal reminisces, and insights into the most mysterious branch of magic, wand lore). The tales were “translated from the original runes by Hermione Granger” and have illustrations by J.K. Rowling.

JKR: “There was understandable disappointment among Harry Potter fans when only one copy of The Tales of Beedle the Bard was offered to the public last December. I am therefore delighted to announce that, thanks to the generous support of Bloomsbury, Scholastic and Amazon (who bought the handwritten copy at auction) – and with the blessing of the wonderful people who own the other six original books – The Tales of Beedle the Bard will now be widely available to all Harry Potter fans. Royalties will be donated to the Children’s High Level Group, to benefit institutionalised children in desperate need of a voice. The new edition will include the Tales themselves, translated from the original runes by Hermione Granger, and with illustrations by me, but also notes by Professor Albus Dumbledore, which appear by generous permission of the Hogwarts Headmasters’ Archive.”

The book’s proceeds will go to de-institutionalize children. Amazon will produce a maximum of 100,000 collector’s edition copies which will sell for about $100, and will aim to closely replicate the look and feel of the original copies that J.K. Rowling gave to six people closely associated with Potter last year.

All proceeds, expected to garner about 4 million pounds, will be donated to CHLG.

Emma Nicholson of the CLHG says: “We are so thrilled to be publishing such an exclusive and special book. This unique project will raise vital funds for the work of CHLG, to help us change the lives of hundreds of thousands of marginalised and institutionalised children who are living in appalling conditions, and make sure that no future generation suffers in this way.”

\o/ Hopelijk komt dat ook snel naar NL; anders ga ik er speciaal een CC voor aanschaffen!

11. Jeffer

Jeffer Pearl Jam

Leuk Bevonden:
    0

Misschien is dat een flashback van het tweede jaar waar ze in de geheime kamer staat? ( daar was het ook aardig dirty = moeras ). In het 6e jaar speelt ze geen grote rol behalve dat Harry verlief op dr is. Ze gaat niet mee met avonturen etc.

12. Zeepsop

Zeepsop BRO BEANS

Leuk Bevonden:
    631
    En wat rent er door dat mais(?)veld? Dat is dus Fenrir Vaalhaar. De scene van Ginny is een extra scene lees ik nu.

Laatst bewerkt: 31 jul 2008
  13. Jeffer

Jeffer Pearl Jam

Leuk Bevonden:
    0
    Zucht. weer nonbookstuff=(

14. Cybermaxxx

Leuk Bevonden:
    0
    Ik dacht, laat ik boek 6 voor de 2e keer weer is gaan lozen, goddamn zit binnen één dag alweer op 120 bladdzijde. Zo verslafend. Btw mijn leestempo ligt wel aardig hoog.

15. Gerjan

Gerjan XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    221
  16. Zeepsop

Zeepsop BRO BEANS

Leuk Bevonden:
    631
    http://www.imdb.com/media/rm558339840/tt0417741 Loena!!

17. DulleNL

Leuk Bevonden:
    313
    Dulle! :+ (maand geleden al gepost ;)

18. DulleNL

Leuk Bevonden:
    313
    Trailer analyse:
    Secrets of the 'HBP' teaser trailer: Greyback and more [​IMG]

Thanks to intrepid sleuths, careful examination of the teaser trailer for Harry Potter and the Half-Blood Prince reveals what looks like the first image of renegade werewolf Fenrir Greyback and -- near the end of the video -- the "avada kedavra" of a certain major character.
    First, the werewolf who infected Remus Lupin is seen briefly growling and prowling in the tall grass... Fenrir Greyback? You be the judge:(MTV's shot-by-shot analysis also assumes it is Greyback.)
    Close to the end, just three single frames reveal what appears to be the effects of death curse "avada kedavra" on the major character Dumbledore destined to die in Prince. This gem was originally uncovered by RottenTomatoes, which later mysteriously disappeared (but thanks to Google's cache[​IMG] you can still see it).

De Avada Kedavra plaatjes:
    Ik vind het niet echt op Perkamentus lijken. In het 2e plaatje lijkt het alsof zijn been uitschiet. Aan dat been zit een broek. Hoe vaak zie jij Perkamentus met een broek?
    Ook zie je in de 3 plaatjes dat de persoon zwart en kort haar heeft. Lijkt me niet dat Perkamentus opeens naar de kapper is geweest en zijn haar heeft geverfd. ;)

Het lijkt wél op het dak te zijn... Misschien is dit weer een dood die alleen voor de film is bedacht?

19. Jeffer

Jeffer Pearl Jam

Leuk Bevonden:
    0
    8) Ik zie echt niks in die groene waas lol

20. DulleNL

Leuk Bevonden:
    313
    Bril nodig? :+

Tales of Beedle the Bard nu ook in NL te reserveren! \o/
    Ik weet niet of er ook een NL vertaling komt. Als die wel komt moet ik natuurlijk die hebben.
    edit:
    Heb maar een mailtje naar Bol.com gestuurd met de vraag of er ook een NL editie komt
    Ben benieuwd. ;)

edit2: En trouwens.. Voor de mensen die er in geïnteresseerd zijn: er is een foto opgedoken van Emma Watson in bikini 8)

Tsja... Dood aan de paparazzi |:- Gun die beroemdheden ook hun eigen leven.

Laatst bewerkt: 6 aug 2008
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina