1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Algemeen] Harry Potter

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door DulleNL, 2 jul 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. DulleNL

DulleNL I'm a little teapot Magic Member

Leuk Bevonden:
    313
    Nieuwe foto's:
    Bellatrix _O_

Ennn...

Update: 'Half-Blood Prince' release moved to July 17, 2009 [​IMG] [​IMG]

Warner Bros. has just announced[​IMG] that the release date for Harry Potter and the Half-Blood Prince has been pushed back and will be released on July 17, 2009 instead of this coming November. This news has been confirmed to HPANA by Warner Bros.

Alan Horn, President and Chief Operating Officer, Warner Bros. stated:
    Our reasons for shifting Half-Blood Prince to summer are twofold: we know the summer season is an ideal window for a family tent pole release, as proven by the success of our last Harry Potter film, which is the second-highest grossing film in the franchise, behind only the first installment. Additionally, like every other studio, we are still feeling the repercussions of the writers’ strike, which impacted the readiness of scripts for other films—changing the competitive landscape for 2009 and offering new windows of opportunity that we wanted to take advantage of. We agreed the best strategy was to move Half-Blood Prince to July, where it perfectly fills the gap for a major tent pole release for mid-summer.

Jeff Robinov, President of Warner Bros. Motion Picture Group, confirmed:
    The release date change does not alter the production schedule for this or future Harry Potter films. Post-production on Half-Blood Prince was completed on time, and the studio’s release plans for the two-part Harry Potter and the Deathly Hallows will not be affected by this change. We know Harry Potter fans are eagerly anticipating seeing the final chapters unfold onscreen. In fact, the good news for them is that the gap will now be shortened between Half-Blood Prince and the first part of Harry Potter and the Deathly Hallows.

While producer David Heyman offered:
    When Jeff Robinov explained the rationale behind moving the release date of Harry Potter and the Half-Blood Prince to July 2009, it was immediately apparent that this offered us the potential to reach the widest possible audience. I am extremely proud of this latest film and of the work of David Yates and our incomparable cast; I believe we have developed and pushed the series further still. We are all looking forward to sharing it with Harry Potter fans around the world, even if we have to wait just a bit longer.

UPDATE: The official[​IMG] Potter site has been updated with the new release date.

UPDATE II: We don't normally do this, but fan reaction to this news is understandably heated (to put it mildly) and we thought it would be fun to post links to petitions that will try to convince WB to rethink their decision. (No offense, but it will have no effect whatsoever except to make them feel bad -- momentarily -- before going back to counting money --Ed., Cheeser.) Feel free to send links to any petitions you find!UPDATE III: IMAX was apparently caught by surprise. They've just released a very short statement[​IMG] concerning the change:
    Reflecting today's announcement that the release date of Harry Potter and the Half-Blood Prince has moved to July 2009, IMAX Corporation confirmed it is already exploring alternative titles for this year's holiday season and is confident it will secure a solid film for the IMAX(R) theatre network.

UPDATE IV: Hold on to your hats, folks. Studio head Alan Horn told the Associated Press today[​IMG] after the announcement:
    "The picture is completely, absolutely, 100 percent on schedule, on time. There were no delays. I've seen the movie. It is fabulous. We would have been perfectly able to have it out in November."

Dus... 8)

edit: Ik had eerst alleen deze nieuwspost gelezen, maar nu ik ook alle links heb bekeken komt het er op neer dat alleen die man van de laatste update roept dat ie dit jaar nog uitkomt.
    De rest (WB, David Heyman, de officiele site) zegt allemaal 17 juli 2009.

Ik denk dat deze smilietjes op dit moment heel toepasselijk zijn: :'-( |:- :mad:

Laatst bewerkt: 15 aug 2008
  2. Jeffer

Jeffer Pearl Jam

Leuk Bevonden:
    0
    WTF!? Dus de game komt ook gwn rustig een maan of 9 later? :mad: en dan nog wel even doodleuk een paar plaatjes erbij plaatsen van de film :| wat een naaiers. nog even en ze zijn over 6 jaar nog films aan t maken... *zucht*

3. Zeepsop

Zeepsop BRO BEANS

Leuk Bevonden:
    631
    Nooo, dan mogen ze ook wel meer scene's erin gaan proppen dan.

4. Jeffer

Jeffer Pearl Jam

Leuk Bevonden:
    0
    dus de game komt nu ook 9 maanden later? dat maakt dan wel weer een gaatje in mn gamebudget ( zucht, moeilijke keuze )

5. DulleNL

Leuk Bevonden:
    313
    Daar heb ik nog niks over gehoord.
    Op de officiële site staat iig nog gewoon 14 november.

Maaaar.... Ik ben bang dat ie mee uitgesteld gaat worden. De bedoeling is natuurlijk altijd geweest dat ze tegelijk uit zouden komen.

De positieve kant is idd dat het een gaatje maakt in mijn gamebudget, maar ik had het toch liever niet gehad. :+

6. DulleNL

Leuk Bevonden:
    313
    Hier trouwens nog wat foto's die ik gisteren was vergeten te posten:

Hier een filmpje.
    Boycott teh Warner Bros!!1!

Best leuk gemaakt. Jammer alleen dat het nutteloos is. ;)

En hier een petitie om HP toch in november uit te laten komen. Op het moment dat ik dit tiep zijn er al 26007 mensen die het ondertekend hebben

Ik weet dat het niks helpt, maar ik vond het toch geinig om het te posten. :+

7. DulleNL

Leuk Bevonden:
    313
    Nieuwe kleine plaatjes:

En het werd tijd dat ik dit liedje ook maar eens hier postte: Hedwig's Theme (Rocked-out version)

Nog 323 dagen, 31 minuten en 10 seconden tot de film uitkomt. :+
    Wie gaat hier trouwens ook The Tales Of Beedle The Bard kopen? En wacht je op de Nederlandse release of koop je gewoon gelijk de Engelse? (4 december)

8. Jeffer

Jeffer Pearl Jam

Leuk Bevonden:
    0
    Heb jij ook dat kleine verzamelaarsboekje zwerkbal door de eeuwen heen dulle :9? ( ik wel :), schijnt een soort van verzamelaarsobject te zijn als je m in t nederlands wilt hebben, was maar 1 druk geloof ik )

9. DulleNL

Leuk Bevonden:
    313
    Ik zou het wel willen hebben, maar waar is ie te krijgen? Ik heb het een keer bij Amazon.com gezien, maar daar heb je een cc nodig. =(

10. Jeffer

Jeffer Pearl Jam

Leuk Bevonden:
    0
    ik heb m een jaar of 5 geleden een keer voor sinterklaas gekregen :9 zou niet weten waar je m nu nog kan krijgen. ik vond m een week geleden ergens onder mn bed, wist geneens dat ik m nog had.

Edit : LOL ik zie er op marktplaats voor 59 euro. diegene is echt niet goed in zn bovenkamer

Laatst bewerkt: 27 aug 2008
  11. falcon NL

falcon NL Creatief mens

Leuk Bevonden:
    53
    Ik heb fabeldieren en zwerkbal bijde in perfecte staat :cool:. Ik zou dol graag verhalen van de Bart hierbij voegen, ook in het NL. enige update daarover dulle?

Edit:
    59 euro is te veel. 30 euro is wel redelijke prijs voor zulke unieke boeken.

Laatst bewerkt: 27 aug 2008
  12. DulleNL

Leuk Bevonden:
    313
    Sorry, ik zie net dat ik vergeten was die post daarover te updaten. :eek:
    Niks wijzer geworden dus.
    Eens kijken wie de uitgever is van de NL edities van de normale HP boeken. Eens kijken of we die lastig kunnen vallen. :+

Ondertussen toch ook maar eens een keer zoeken naar die 2 andere boeken! (zwerkbal en fabeldieren)

13. Jeffer

Jeffer Pearl Jam

Leuk Bevonden:
    0
    Uitgever de Harmonie geloof ik

info@deharmonie.nl

stalkse.

Er staat bij nieuws:
    Op zondag 7 en maandag 8 september is er weer Manuscripta! Wilt u als eerste weten welke nieuwe boeken verschijnen? Op Manuscripta tonen uitgeverijen hun plannen voor dit najaar. Auteurs verzorgen optredens, lezen voor uit eigen werk en signeren uw exemplaar.

mss dat er dan iets wordt vrijgegeven :9

14. DulleNL

Leuk Bevonden:
    313
    Dan wacht ik dat maar even af. :9

Ook bij Bol.com zijn die 2 boekjes veel te duur. :eek: Vanaf €49 worden ze verkocht.
    Die van de fabeldieren verkoopt iemand voor maar €5, maar die is niet 'Als nieuw' die is maar 'Goed'

Ik ben toch altijd een beetje huiverig als het op kopen van 2e hands boeken aankomt. Ik heb niet veel zin in ezelsoren, scheuren, tekeningen ed.
    De verkoper kan wel zeggen dat het er goed uitziet, maar wie zegt dat ik het met hem eens ben? ;)

Tuuurlijk... 8)

15. DulleNL

Leuk Bevonden:
    313
    *zucht* Wat groeien ze toch snel op...

Daniel Radcliffe en Rupert Grint zullen ook wel opgegroeid zijn ofzo. Whatever, dat interesseert me niks (;))
    Maar voor de volledigheid dan ook wat foto's van hun:

Sodeju zeg, dit was me toch een nuttige post! :eek:
    (emma watson ftw!)

16. Jeffer

Jeffer Pearl Jam

Leuk Bevonden:
    0
    radcliffe en grint boeien me niet :+ watson is een mooie meid :) niet zo opgepompt nepding :9

ze is 18 dus we hebben nog kans dulle, waar woont ze haha

17. DulleNL

Leuk Bevonden:
    313
    Mijn moeder trouwens net dé gebeurtenis van boek 6 gelezen.
    Haar reactie was geweldig _O_

Haar reactie was, om het even in internet-termen te beschrijven, ongeveer dit: OMGWTFBBQ!!!1!! :'-( Hoe de fok kunnen ze dit doen!!

Nais. :9

18. Jeffer

Jeffer Pearl Jam

Leuk Bevonden:
    0
    wie had dat niet met dat boek :x

alhoewel ik de dood van dobby erger vond . dobby is echt cool met zn sokken :+ harry potter meneer ! *lol* ,, het ergst mogelijke wat in de boeken had kunnen gebeuren: hagrid of hermelien dood :{ dan zou ik gelijk minder zin gehad hebben in een eventueel volgend deel ;)

19. DulleNL

Leuk Bevonden:
    313
    Ik had zo een reactie natuurlijk wel verwacht, maar het is gewoon leuk om het te zien gebeuren. :+
    Als Hagrid/Hermelien/Ron dood zouden zijn gegaan... Hmm.. ik denk dat ik mezelf dan gewoon voor had gehouden dat ze wel op de een of andere manier terug zouden komen.
    Hoop doet leven zegt men altijd. :cool:

Dood van Dobby vond ik toch wel onverwacht. Net als die van Hedwig; die had ik echt niet zien aankomen.
    Of toen Harry zich liet vermoorden door Voldemort. Je wist wel dat die mogelijkheid bestond, maar toen het gebeurde was het wel even een schok.
    Gelukkig bleek dat niet het einde te zijn.

Dwaaloog was btw ook onverwacht.

Ach wat zit ik me voor de gek te houden. Ik had geen enkele dood verwacht, en ik was (en ben) aan iedere persoon gehecht. Iedere dood kwam als een schok voor me

*snif*

RIP aan alle helden van de HP wereld! :'-(

*snotter*
    *snuit neus*

Wordt tijd dat ik boek 7 weer ga lezen!

Laatst bewerkt: 4 sep 2008
  20. Nitram

Nitram BiA!

Leuk Bevonden:
    0
    Ik ben in de vakantie weer begonnen met boek 1, en nu ben ik thuis begonnen met deel 2. Geweldige boeken nog steeds.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina