1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Algemeen] Harry Potter

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door DulleNL, 2 jul 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. DulleNL

DulleNL I'm a little teapot Magic Member

Leuk Bevonden:
    313
    Geen idee wat in die spoiler staat, maar ik ga er dus niet op klikken of quoten, want als het echt een 'GIGANTISCHE SPOILER!!' is, wil ik het ook niet weten O-)

//edit: Als het écht belangrijk/nuttig mag is een mod het eventueel aan de startpost toevoegen, maar ik doe het dus niet :+

Laatst bewerkt: 2 jul 2007
  2. mattiejj

mattiejj Registered Muser

Leuk Bevonden:
    15
    oja shit.. :+ iig ik kan je de link geven en het verhaal wat erbij hoort.. want dat staat ook nog in de spoiler.. dan vertel ik het spoilervrij.

er was eens..:+
    Een computerhacker bederft het leesplezier van duizenden Harry Potter-fans door het slot van het laatste Harry Potter-boek online te zetten. De man beweert dat hij het computersysteem van de uitgeverij heeft gekraakt en weet wie sterft in 'Harry Potter and the Deathly Hallows'. Dat meldt ABC News. Een woordvoerder van de uitgeverij probeert de zaak te relativeren door te stellen "dat er veel geruchten de ronde doen op het internet". Schrijfster JK Rowling heeft al eerder onthuld dat er twee personages sterven in het boek, dat pas op 21 juli verschijnt.

"Zielige figuren"
    De hacker, die zichzelf 'Gabriel' noemt, zegt dat hij het einde van het boek op het net heeft gegooid "om het lezen van het nieuwe boek zinloos en vervelend te maken". Rowling heeft Potterfans al gewaarschuwd voor "valse geruchten". "Er zullen altijd zielige figuren bestaan die het leuk vinden om andermans plezier te vergallen", stelt ze op haar website.

link naar de (vermeende) spoiler

tot hier kan je wel in OP zetten denk ik;)

denk dat het niet waar is.. er staat bijvoorbeeld iets heel neps in en zo zou Rowling het nooit laten aflopen
    draco maakt een horcrux voor de lol

spoiler verwijdert voor mensen die de feiten nog niet hebben gelezen;)

Laatst bewerkt: 2 jul 2007
  3. LordTB

LordTB Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Het script van nieuwe boek staat op internet! Ik geloof niet dat ik hier links mag plaatsen, dus dat doe ik dan ook niet, ik heb de eerste 10 pagina's even snel doorgelezen en ik geloof dat het echt is :D

Dirk Duffeling is een tovenaar, Perkamentus heeft zijn magie onderdrukt omdat dat de enige manier was waarop Petunia Harry in huis zou nemen.

Nu maar hopen dat ik sterk genoeg ben om de rest niet te lezen *):{

Laatst bewerkt: 3 jul 2007
  4. Shriko

Shriko Gamebites.nl

Leuk Bevonden:
    4
    Kan niet wachten, 21ste ligt hopelijk het laatste boek in de brievenbus!

Waarom iemand überhaupt spoilers zou lezen ontgaat mij volledig btw :p

5. Robby Bobson

Robby Bobson Die rapper.

Leuk Bevonden:
    0
    [spoiler ] [/spoiler]

Maar dan zonder spaties. Daar je tekst tussen.

Maar ben ontzettend benieuwd naar het 7e deel! kan deel 1 t/m 6 dromen, zal vreemd zijn om er een einde aan te zien komen.. Maar ik zeg al sinds deel 2 dat mevrouw Rowling het helemaal niet erg vind om nog meer geld te verdienen door een 8e boek te schrijven, waarin we lezen hoe het met Harry gaat.. Maar denk dat dit zonde zou zijn van de serie..
    Anyway, wist niet dat ie 'al' in november kwam! Ga niet reserveren, krijg em waarschijnlijk van me tante :+ Die heeft me deel 1 t/m 6 ook gegeven namelijk 8) Altijd met sinterklaas :cool:

6. mattiejj

Leuk Bevonden:
    15
    geloof je het werkelijk.. je kan je magie niet onderdrukken:) zels Perkamentus kan niet iemand's magie onderdrukken.
    ja, heb spoiler gelezen, als je de posts in je email leest.. staat er geen spoiler maar gewoon de tekst

7. Dusky Demon NL

Dusky Demon NL Daan

Leuk Bevonden:
    213
    haha dulle echt weer iets voor jou om zo'n thread aan te maken :+ hoewel het me toch best een vet spel lijkt overigens :eek:

8. LordTB

LordTB Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Hoe weet jij dat nou...? ;)
    En dan zou iemand wel heeel erg veel moeite hebben gedaan om 653 pagina's te typen in de stijl van J.K Rowling.

Edit: Oke, misschien is hij toch nep :p Het begin leek veel op HP, maar daarna niet meer echt :p 20 pagina's gelezen en daarna verwijdert, ik wacht gewoon op het echte boek :)

9. Shizzel

Shizzel Guest

Laat maar, ik heb net even gekeken, en het verhaal is fanfiction, niet het echte.

Laatst bewerkt door een moderator: 3 jul 2007
  10. dave123

dave123 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik weet wie er dood gaat :p

SPOILER
    Hermelien gaat dood

11. mattiejj

Leuk Bevonden:
    15
    als je een beetje had rondgekeken wist je ook dat ik dat 4 posts erboven had gepost:x en dat het nep is

er was eens..:+
    Een computerhacker bederft het leesplezier van duizenden Harry Potter-fans door het slot van het laatste Harry Potter-boek online te zetten. De man beweert dat hij het computersysteem van de uitgeverij heeft gekraakt en weet wie sterft in 'Harry Potter and the Deathly Hallows'. Dat meldt ABC News. Een woordvoerder van de uitgeverij probeert de zaak te relativeren door te stellen "dat er veel geruchten de ronde doen op het internet". Schrijfster JK Rowling heeft al eerder onthuld dat er twee personages sterven in het boek, dat pas op 21 juli verschijnt.

"Zielige figuren"
    De hacker, die zichzelf 'Gabriel' noemt, zegt dat hij het einde van het boek op het net heeft gegooid "om het lezen van het nieuwe boek zinloos en vervelend te maken". Rowling heeft Potterfans al gewaarschuwd voor "valse geruchten". "Er zullen altijd zielige figuren bestaan die het leuk vinden om andermans plezier te vergallen", stelt ze op haar website.

link naar de (vermeende) spoiler

12. DulleNL

Leuk Bevonden:
    313
    Goed begin :cool:
    Kan niet wachten om em te zien.

Alleen jammer dat ik geen Bioscoopkijker ben, maar een DVD kijker :'-(

Ik hoop dat de DVD ongeveer gelijk met boek 7 zal uitkomen (16/17 november)

13. Jingga

Jingga Hand in Hand

Leuk Bevonden:
    139
    Haha, nadat ik vorige week deze thread las kon ik niet meer wachten op de Nederlandse deel 7, heb dus maar meteen de Engelse besteld (Nederlandse toch ook).

14. Henrive

Henrive zuur

Leuk Bevonden:
    10
    Er komt ook een deel 8. Een soort van allesverklarende encyclopedie, zeg maar. Achtergronden van personages/uitleg/etc. :) En lees gewoon de Engelse man :+

15. DulleNL

Leuk Bevonden:
    313
    Maar aangezien het geen vervolg is, kun je het niet echt deel 8 noemen.
    Maar mss wel leuk om er nog bij te hebben :)

16. DulleNL

Leuk Bevonden:
    313
    Iemand al naar de film geweest? Hoe is ie? :9

17. LordTB

LordTB Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ja ben ik ook erg benieuwd naar! :)

18. jackie brown JR

jackie brown JR Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    nee helaas niet, ik wou vanacht om 00.01 gaan maar ik kreeg niemand zo gek om mee tegaan. ik heb zelf geen rijbewijs dus kon er ook niet komen, anders was ik er zeker heen geweest

19. DulleNL

Leuk Bevonden:
    313
  20. Henrive

Henrive zuur

Leuk Bevonden:
    10
    Ik ben alle boeken opnieuw aan het lezen voordat deel 7 uitkomt. 8) Ik ben vrijdag begonnen en ben nu bij deel 4. Leuk. \o/

Laatst bewerkt: 11 jul 2007
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina