1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Algemeen] Harry Potter

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door DulleNL, 2 jul 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Reckuuza

Reckuuza #ACHTERBUURTHOOLIGAN#LOMPEBOER#NEKDIE#NEKNEKNEKNEK

Leuk Bevonden:
    18.019
    Moet deel 7 nog lezen, leuk dat t daarover gaat in die spoiler, Dulle. :+

2. DulleNL

DulleNL I'm a little teapot Magic Member

Leuk Bevonden:
    313
    >>>
    Iets verder kijken was misschien handig geweest. :)
    En je zag dat ik dus vergeten was te melden waar het over ging, dus misschien had je het beter het er niet op moeten wagen, of eerst net als conqi even vragen.

Stom van me dat ik het vergeten te melden, maar je had het zelf ook kunnen voorkomen...Het staat niet voor niks in een spoiler.

Gelukkig is er niks groots gespoiled!

3. Fiasco

Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    5.869
    Wou net zeggen, wat een spoiler 8). Iedereen weet wel dat die gast ooit daar zou komen.

4. Reckuuza

Reckuuza #ACHTERBUURTHOOLIGAN#LOMPEBOER#NEKDIE#NEKNEKNEKNEK

Leuk Bevonden:
    18.019
    Ja halloooo Dulle, ik ga niet eerst verder kijken natuurlijk..:+ Maar t is niks serieus hoor, net wat Fiasco zegt, en ik kom toch het eerstkomende halfjaar niet aan dat boek toe, dus dan ben ik het allang weer vergeten. :+

5. Conquistador

Conquistador XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    5
    Ik begin vandaag met deel 6. :)

6. Jeffer

Jeffer Pearl Jam

Leuk Bevonden:
    0
    Vind ik zelf het meest interessante boek. Hier worden veel vragen in beantwoord.

Het beste boek vind ik altijd lastig aan te wijzen. Meeste sfeer zit in deel 1 en 3, spanning in 4 en 7. Aan t einde van deel twee zit je met een shitload aan vragen die je wilt weten :9 Ieder boek heeft wel eigen sterke punten.

Het enige waarvan ik baal is het einde van deel zeven.. te gerusht

7. DulleNL

Leuk Bevonden:
    313
    Tsja... ok dan. :+
    Zou het vervelend hebben gevonden als ik voor iemand een gedeelte van het verhaal had gespoild. :9
    Vandaag is een mooie dag. :cool:

edit: En ter ere van deze mooie dag hebben ze de officiële posters van deel 6 gereleased.

Laatst bewerkt: 5 feb 2009
  8. DulleNL

Leuk Bevonden:
    313
    Ah, verdorie, ik heb de luisterboeken uit. :'-( Wat moet ik 's avonds nu doen.

Ik zou...natuurlijk gewoon weer opnieuw kunnen beginnen, maar dan met de NL luisterboeken ipv de Engelse.

het is gewoon zo relaxed om 's avonds laat voordat je gaat slapen nog even wat HP te luisteren...

9. Fiasco

Leuk Bevonden:
    5.869
    Ohja, vanmiddag begonnen met deel 2. Had niks te doen bij mijn oma dus alvast maar een heel stuk gelezen. :D

10. DulleNL

Leuk Bevonden:
    313
    Hm, die NL stemmen bevallen me niet zo. :+
    Je hoort bijna geen verschil tussen Anderling en Hagrid. Ook wordt het iets té kinderlijk voorgelezen.

Misschien komt het doordat ik de Amerikaanse voorleesmeneer ben gewend...Of misschien is het echt zo slecht. ;)
    Ach ja, nog eventjes verder proberen. OF de Engelse zien te vinden. Stephen Fry heeft ook wel een aangename stem.

@Fiasco; zie je nou wel dat het je bevalt. Er is niemand die HP niet leuk vindt. Dat zeggen ze alleen vóórdat ze het gelezen hebben. :cool:

11. Maluku-Ak

Maluku-Ak Active Member

Leuk Bevonden:
    35
    @ dulle:
    Door wie waren de luisterboeken voorgelezen die jij geluisterd hebt? De engelse dus?

12. Conquistador

Conquistador XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    5
    Zeer verassend begin van deel 6 vooral het gedeelte waarbij Beatrix en Narcissa bij Snape zijn. En dat Snape dan toch leraar tegen de duistere kunsten is geworden.

13. DulleNL

Leuk Bevonden:
    313
    Jim Dale. :)

14. Rampage

Rampage Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    3.329
    Die posters? Waar is het Zwarte Handje van Dumbledore? Of heeft hij die ring om in die poster? Wel stoer!

Mooi film zomertje :) Laat maar komen!

15. ArtificialFaith

ArtificialFaith Active Member XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    1.540
    Wat doet Zeus in de bril van Harry?

16. DulleNL

Leuk Bevonden:
    313
    Die had ik trouwens ook erg mooi gevonden. Helaas bleek dit een fake te zijn.

Maar: Gezocht: De audioboeken van HP in het Engels met het zwoele stemgeluid van Stephen Fry!
    Post hier of PM!

O-)

edit: gevonden.

Laatst bewerkt: 9 feb 2009
  17. Henrive

Henrive zuur

Leuk Bevonden:
    10
    Ik ben ze nu natuurlijk niet aan het downloaden, maar toevallig weet ik wel dat ze gewoon onder Harry Potter audiobooks op torrentz.com staan. :)

18. DulleNL

Leuk Bevonden:
    313
    Hey, die toevalligheid kan me van pas komen. :) Wat toevallig.

19. Fiasco

Leuk Bevonden:
    5.869
    Gisteravond begonnen met deel 3. Deel 2 had ik al snel uit, was wel tof. Die ene geest zit niet in de films hé, even zijn naam vergeten. Die ene plaaggeest. Zou wel tof zijn geweest.

Toch vond ik het einde van 2 ook teleurstellen vergeleken met de film.
    Je zou denken dat in het boek het uitgebreider was, maar dat is dus totaal niet. In een paar regels heeft Harry die basiliek neer. En een keer in het boek van Vilijn slaan en hij was verdwenen. In de film moest Harry het een paar keer doen, veel toffer.

Laatst bewerkt: 11 feb 2009
  20. Doelie

Doelie Ballin'

Leuk Bevonden:
    31
    Lekker gelezen toen je even op vakantie was? :cool:

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina