1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Algemeen] Harry Potter

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door DulleNL, 2 jul 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. SjuhS

SjuhS Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    kun je meteen 1.95 korting pakken met KRTNENQUETE als code

2. falcon NL

falcon NL Creatief mens

Leuk Bevonden:
    53
    Dat gaat je waarschijnlijk nog tegenvallen :cool: Je blijft gewoon lezen, zal me dus niets verbazen als je volgende week aan deel 6 begint 8)

3. Fiasco

Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    5.869
    Zou best kunnen. Begon gisteren om 10 uur en om kwart over 1 zat ik nog te lezen. Ik kan gewoon niet stoppen. 8)

4. Jeffer

Jeffer Pearl Jam

Leuk Bevonden:
    0
    Welcome to the club :lol: Hierna gewoon verdergaan met andere fantasy en je bent binnenkort net zo fantasyverslaafd als ik ben :emo: Er zijn zat boeken die bijna hetzelfde niveau hebben als HP :9

5. DulleNL

DulleNL I'm a little teapot Magic Member

Leuk Bevonden:
    313
    Met de nadruk op bijna. :+

6. Jeffer

Jeffer Pearl Jam

Leuk Bevonden:
    0
    Nou vergeet de Erfgoedreeks niet 8) Daar heb ik net zoveel van genoten als HP.. die boeken heb ik echt verslonden. En Magiër gaat ook te snel :+ Zit alweer op pagina 500 :'-(

Heb je de vertelsels al uit dulle ? Wat denkt onze complottheorieman van het Relieken van de doodteken op de fontein

Laatst bewerkt: 17 feb 2009
  7. Zeepsop

Zeepsop BRO BEANS

Leuk Bevonden:
    631
    Welke fantasy boeken, ik wil ook :eek:! Vertelsels ga ik vanmiddag even bestellen. Wou nog even wachten, aangezien ik met deeltje 7 bezig ben.

8. kenshin

kenshin Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    maar waar gaat het nieuwe deel over dan het gaat niet veder waar deel 7 ophield?

9. Jeffer

Jeffer Pearl Jam

Leuk Bevonden:
    0
    Nee, het is het vertaalde sprookjesboek ( is eigenlijk een runenboek, maar hermelien heeft die 'vertaald' ) die hermelien kreeg van perkamentus . Is gewoon een extraatje.

@ Zeepsop als je goede fantasyboeken wilt lezen moet je is dit lezen:

- Raymond E. Feist - Magiër
    - Christopher Paolini - Eragon , Oudste en Brisingr

10. DulleNL

Leuk Bevonden:
    313
    Hmm...Die andere boeken zullen zeker goed zijn hoor, maar er is gewoon iets met HP wat niemand en niks kan evenaren.
    Nu moet je nooit nooit zeggen, maar ja... }:]
    Beide boeken die je noemt ga ik btw ook nog lezen. :)

Ik ben ook nog niet begonnen aan de vertelsels, ben van plan om er dit weekend een begin in te maken. En vreemd genoeg heb ik nooit complottheoriën gehad mbt HP. 8)
    Daar liet ik alles gewoon op me af komen. Natuurlijk wel een mening over Sneep ed. maar verder ook niet.
    En als ik lees wat voor theorieën er allemaal de ronde deden... :eek:
    http://www.jkrowling.com/textonly/en/rumours.cfm

Leuk om te lezen, maar zelf houd ik me er buiten,

11. Fiasco

Leuk Bevonden:
    5.869
    Even een dagje rust met Harry Potter. Werd er even helemaal gek van. :+

12. DulleNL

Leuk Bevonden:
    313
    Overdosis is natuurlijk nooit goed. :+
    Ben al trots op je dat je toch bent begonnen met de boeken + dat je geheel vrijwillig verder bent gegaan. :cool: Grote jongen!

Al lijkt het mij vreemd om een dag geen HP te horen. Het is een vast ritueel geworden. 8) Mja, nu besef ik dat dat vreemd klinkt, maar ik houd nogal vast aan mijn rituelen.
    Jarenlang is dat iets anders geweest, en nu is dat toevallig een paar minuutjes naar HP luisteren.

13. Fiasco

Leuk Bevonden:
    5.869
    Hehe, sorry Dulle. Had niks te doen en wou geen TV kijken dus ging weer HARRY POTTER!!!
    Net klaar met de eerste opdracht, was minder dan de film maar de andere opdrachten lijken me beter in het boek.

Wat is En de Orde van de Feniks dik trouwens, had ik niet verwacht.

14. Jeffer

Jeffer Pearl Jam

Leuk Bevonden:
    0
    Wacht maar op t doolhof O-) Dan zit je echt van : WTF das veel leuker dan de film 8) De tweede ook best wel.

Weet je trouwens al iets van de afloop van 6 en 7 :9? Stieken spoilertjes gelezen ofzo :D

15. Fiasco

Leuk Bevonden:
    5.869
    Nou ik weet dat
    Perkamentus dood gaat en Voldemort op Zweinstein komt. En ik heb vorige week een spoiler gelezen per ongeluk dat Sneep dood gaat, Hedwig en ik dacht Percy Wemel. :mad:

Ik zat wat te kijken op Wikipedia, en toen stond daar doodnormaal wie er doodgaan :+

16. Jeffer

Jeffer Pearl Jam

Leuk Bevonden:
    0
    Ach t klopt niet allemaal wat er in je lijstje staat ( niet gaan checken wat wel en niet, want anders ontdek je misschien wel andere stuff die je niet wil weten :) ). Er zijn nog genoeg andere verrassingen in de boeken :D Jammer dat je van die eerste spoiler weet.

17. Jeffer

Jeffer Pearl Jam

Leuk Bevonden:
    0
    MTV zendt vandaag in het programma iets uit over de zesde film ( programma spoilers ). 8 PM EST. Geen idee wanneer zoiets in NL komt. Misschien is het wel terug te kijken op de website.

Komt ook wat exclusief spul van de nieuwe transformers :)

18. DulleNL

Leuk Bevonden:
    313
    Ik las het ja, maar ik dacht dat dat alleen voor de US gold. :+

Maar ik kijk al heel lang geen MTV meer, dus het zou best kunnen dat het naar NL komt. Al zal het tegen die tijd al lang op YT staan. :p

19. Jeffer

Jeffer Pearl Jam

Leuk Bevonden:
    0
    Same vind het maar een lompe zender.Waardeloze programma's .bekijk t over een tijdje wel op youtube.

20. Fiasco

Leuk Bevonden:
    5.869
    Dat hele stuk met Dobby en Winky in deel 4 is echt netjes. Jammer dat ze dat niet in de film hebben gestopt. Bazuyn zit ook niet in de film hé. Vind het toch wel tof worden nu. Ben nu bij de 3e opdracht :D

Laatst bewerkt: 21 feb 2009
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina