1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Algemeen] Harry Potter

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door DulleNL, 2 jul 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. DulleNL

DulleNL I'm a little teapot Magic Member

Leuk Bevonden:
    313
    Dubbel DVD's zijn toch altijd prijzig? :p Al is het wel een tijdje geleden dat ik een nieuwe DVD heb gekocht.

Maar voor HP heb ik die prijs wel over. Vooral door die mooie bonus wat je erbij krijgt.

2. DulleNL

Leuk Bevonden:
    313
    Nieuwtje met wat spoilers voor 6 (?) en deel 7.
    Heyman on Length of Battle of Hogwarts for Deathly Hallows: Probably Be 30 Minutes

Harry Potter producer David Heyman has given a new interview to Collider.com where he discusses at length the upcoming Harry Potter and the Deathly Hallows. Among the many topics such as the forthcoming Ultimate Collectors DVD, info on why Scrimgeour was cut from Half-Blood Prince, we also learn that the scripts are both around 120 pages long, and notably some new (slight spoilers) about the highly anticipated end of DH Part Two, including the Battle of Hogwarts. Quotes of interest:

De laatste 2 films worden geweldig, maar kunnen ook alleen maar teleurstellen. :+

3. Distoration

Distoration Da diii

Leuk Bevonden:
    32
    Whoehoe ik heb die DVD gekocht\o/
    Nu hopen dat hij snel uitkomt:)

4. Willem

Willem Obi-Willem XBW.nl Bestuur

Leuk Bevonden:
    686
    Ik vond de film echt tegenvallen! Het was gewoon een zwijmelfilm. :emo:

5. Yellow 13

Yellow 13 Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    4.767
    @ DulleNL: Check gametopic.

6. Gradekocks

Gradekocks Gta + Fifa = Me

Leuk Bevonden:
    0
    Ik ga zometeen een boek van HP halen, ik heb er nog geen 1 gelezen maar wel alle films behalve de laatste gezien. Welke is het leukst om dan als beginneling te lezen?

7. Marruk

Marruk hallo

Leuk Bevonden:
    8
    Ik was mijn vraag helemaal vergeten, aan het einde van het hoofdstuk snapte ik het al. Dankjewel in ieder geval.

8. DulleNL

Leuk Bevonden:
    313
    Gewoon beginnen bij de eerste vind ik. :9

9. Gradekocks

Leuk Bevonden:
    0
    Is dat boek met die opdrachten met draak enzo leuk?

10. Jeffer

Jeffer Pearl Jam

Leuk Bevonden:
    0
    De Vuurbeker is leuk ja, maar begin alsjeblieft gewoon in deel 1 :lol: Dan krijg je tenminste alles van het verhaal mee. Het wordt echt slecht uitgewerkt in de films.

11. Gradekocks

Leuk Bevonden:
    0
    Ik wil gewoon 1 keertje zo'n boek lezen en ik heb die eerste film al zovaak gezien en ik wil iets nieuws.

12. Jeffer

Jeffer Pearl Jam

Leuk Bevonden:
    0
    Succes met het lezen van 1 boek, je raakt toch verslaafd en wil dan de hele serie hebben.

Ik besefte daarnet weer even dat er geen verhalen over harry potter komen en dat doet best wel pijn :'-( Rowling moet met wat nieuws komen.. het is al zo lang stil.

13. Matrix

Matrix Semi-Définie Positive XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    1.471
    Als je iets nieuws wilt, kun je toch ook verder lezen waar je met de films gebleven bent?

Ik heb overigens alleen deel 1 t/m 4 gelezen en deel 3, de Gevangene van Azkaban, was mijn favoriet.

14. Zeepsop

Zeepsop BRO BEANS

Leuk Bevonden:
    631
    Dan moet je toch nog echt door gaan lezen, boek 5 en 6 waren voor mij de echte toppers en deel 7 als echte afsluiter! ;)

15. falcon NL

falcon NL Creatief mens

Leuk Bevonden:
    53
    Sorry maar ik vond deel 7 toch wel een stuk minder.

"ja we zitten in een bos"
    "we zitten nog steeds in een bos"
    " ja we irriteren ons aan elkaar"
    Toen ron weg ging was het even spannend
    "jaaa nog steeds in het bos!! 8)

Boek 3,5,6 zijn toch mijn lievelings boeken.

16. Xbox.exe

Xbox.exe Nu even serieus

Leuk Bevonden:
    0
    Heb net deel 7 uitgelezen, alhoewel ik wel al wist hoe het zou eindigen (soms moet ik gewoon spoilers lezen xd).
    Jammer dat er geen gevolg is, maar het is ook wel goed zo op zich. Heb nu wel een groot ''En-Wat-Nu?'' gevoel :p
    Denk dat ik volgende week gewoon weer in deel 1 begin (A).
    Weet trouwens iemand al iets over die encyclopedie die Rowling zou gaan maken?

17. AraXiS

AraXiS ! Shinigami Shop !

Leuk Bevonden:
    4
    zojuist de film gaan zien, was niet slecht maar was ook niet super.

kon voor mijn part ook in 2 delen uitkomen, en zoveel dingen die niet kloppen en ontbreken.

ze hadden echt veel beter werk kunnen leveren.

18. Jeffer

Jeffer Pearl Jam

Leuk Bevonden:
    0
    Ik weet alleen dat ze zich niet wilt haasten en dat het jaren kan duren voordat er een encyclopedie uitkomt. Als ze er maar genoeg nieuwe informatie en weetjes in doet wil ik nog wel even wachten :+

19. Maluku-Ak

Maluku-Ak Active Member

Leuk Bevonden:
    35
    Ik heb zo'n gevoel dat die encyclopedie ongeveer gelijktijdig met de laatste film uit zal komen of net iets daarna. Dan is de hype nog lekker groot en kan ze er nog meer aan verdienen.

20. DulleNL

Leuk Bevonden:
    313
    Ik denk niet dat het boek extra hype nodig heeft. Het zorgt voor zijn eigen hype. :cool:

Van mij mogen ze het apart uitbrengen. De films mogen niet eens in de schaduw staan van de boeken, dus het gelijktijdig met een film uitbrengen omdat ie dan meer zou verkopen is heiligschennis. :+

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina