1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Algemeen] Harry Potter

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door DulleNL, 2 jul 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Matrix

Matrix Semi-Définie Positive XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    1.471
    Welk forum als ik vragen mag?

Ik word nu wel benieuwd naar dit laatste boek. Vriendin van me stond zelfs in de krant omdat ze nu in London in de rij staat. Ik zou het boek wel willen halen en lezen, maarja ik mis de kennis van 5 en 6 nog. :x De hype maakt me nieuwsgierig.

2. Gdzr

Gdzr Hmmm?

Leuk Bevonden:
    62
    Tax free

3. Gdzr

Gdzr Hmmm?

Leuk Bevonden:
    62
    Harrypotter forum :p

4. Matrix

Leuk Bevonden:
    1.471
    Hij zei een Harry Potter forum, of is dat ook de naam van een bestaande site? O-)

5. Shizzel

Shizzel Guest

Jep, zelf net gegoogled, blijkbaar een forum :9.

Toch maar besloten om morgen op goede hoop om rond kwart voor 9 naar de Kruidvat te gaan, en hopelijk kan ik hem daar dan om 9 uur kopen voor 14 euro :). Anders snel naar de Boek en Bureau, en als hij daar niet is wordt het een probleem, Bruna is hier niet en dan ben ik dus genaaid :9.

6. Gdzr

Gdzr Hmmm?

Leuk Bevonden:
    62
  7. Henrive

Henrive zuur

Leuk Bevonden:
    10
    Daar ben ik geen lid, maargoed. :+

8. DulleNL

DulleNL I'm a little teapot Magic Member

Leuk Bevonden:
    313
    Was dat jou vriendin? :9
    Die op de voorpagina van De Limburger?

Waarom heb je trouwens deel 5 en 6 nog niet gelezen? :eek:

Laatst bewerkt: 21 jul 2007
  9. NL Eagle

NL Eagle Californication

Leuk Bevonden:
    0
    En wat is de afloop? :D

10. Matrix

Leuk Bevonden:
    1.471
    Nee, zij is het zusje van een hele goede vriend van me uit Elsloo. En ja, die op de Limburger.

En 5 en 6 heb ik niet gelezen omdat ik me er nooit de tijd voor heb genomen. Ik worstelde me door de literatuur voor school heen.

Check die gekte trouwens:

[yt]usFoxzQHBSI[/yt]

Wat een opkomst.

11. Timmeh

Timmeh \0/

Leuk Bevonden:
    0
    Tim heeft hem nu ook binnen.
    Ik ga zo beginnen.
    Ik heb me nu even weer een beetje verdiept in het voorgaande deel maar ik zit er nu al weer helemaal in en ik moet nog beginnen.

12. Shin David

Shin David Ajax Amsterdam

Leuk Bevonden:
    0
    Ben nu bij blz 110, zijn al een aantal dingen gebeurd maar dat ga ik natuurlijk niet zeggen. Ook heb ik per ongeluk een klein stukje gelezen op de laatste bladzijde omdat ik wou zien hoeveel blz het was wat een hoop verraadt :mad:

Laatst bewerkt: 21 jul 2007
  13. Bazzie

Bazzie Street Triple RRRR

Leuk Bevonden:
    3
    Heb em net uit, vond het een goed boek maar het einde had wat uitgebreider gekunt naar mijn zin.

14. Hordo

Hordo Wormen! XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    21
    Jesus preorder je hem maanden van tevoren en dan krijg je hem gewoon niet eens binnen.. GRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRR

15. Shizzel

Shizzel Guest

Precies, had ik ook. Speciaal op de PSP een post hier gemaakt, ff kijken hoeveel pagina´s het boek had ter info, lees ik een vage zin (gelukkig vaag), en nu weet ik al minstens 1 ding en dat is rot.
    Post is weggevallen, maar heb het boek ook, de "dure" editie voor 14 euro :D.

16. Fardo

Fardo Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    224
    Uit het vliegtuig (voorde paspoorten) gelijk het boek gehaald. Nog geen letter gelezen :) (607 pagina's)

Oja ik ben 32 en een nerd

17. DC Vogelaar

DC Vogelaar Happy Hour

Leuk Bevonden:
    0
    Heb het boek ook uitgelezen, en vond net als iemand hierboven zei dat het wel wat uitgebreider had gekunt.. Of misschien is het wel m'n teleurstelling die heerst omdat ik nu weet dat het voorbij is en we nooit meer een Harry Potter boek te lezen krijgen..*sigh*

18. Dusky Demon NL

Dusky Demon NL Daan

Leuk Bevonden:
    213
    :lol:

19. Elvini

Elvini Paramore

Leuk Bevonden:
    0
    Hoi ( mede ) Harry Potter fans. Ik heb gisteren deeltje 7 binnen gekregen. Maar nu is mijn probleemtje: ik weet een aantal namen niet. Kan misschien iemand deze voor mij vertalen. Hier zijn de namen:

Misschien *SPOILERS*:

Yaxley, Dawlish, Pius Thicknesse, Scrimgeour, Kingsley, Mundungsley Fletcher, Moody.

Dit waren ze, ik hoop dat iemand eruit komt :thumbs:. Bij voorbaat dank.

/Mod Gebruik dan ook een spoiler-tag! [ spoiler]tekst[ /spoiler] - the matrix

20. mattiejj

mattiejj Registered Muser

Leuk Bevonden:
    15
    yaxley, thicknesse, kingley zijn nieuwe,

scrimgeour = schobbejak, mundungus = levinius lorrebos, moody= dolleman(dwaaloog)

/Mod ook hier dan maar een spoilertje toegevoegd, ook al is hij nog zo klein :)

Laatst bewerkt: 22 jul 2007
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina