1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Algemeen] Harry Potter

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door DulleNL, 2 jul 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. ArtificialFaith

ArtificialFaith Active Member XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    1.540
    Ik ben nu deel 6 aan het kijken en ik wil 1 ding zeggen.. luna lovegood is de shit 8)

2. Cybermaxxx

Cybermaxxx It just a game!

Leuk Bevonden:
    0
    Zou een beetje een raar begin van een film zijn, niet?

3. Maluku-Ak

Maluku-Ak Active Member

Leuk Bevonden:
    35
    Hot bedoel je?
    Fuck Emma, Hello Evanna.:+

4. Fingon NL

Fingon NL Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Precies, zij heeft echt vet mooi haar :)
    In het boek is ze normaal, maari nde film fuckin hot :D

5. ArtificialFaith

Leuk Bevonden:
    1.540
    VRAAAGJEEEEEE

Wat betekend het nou precies om een Half Blood Prince te zijn? Waar slaat die naam op? En waarom vermoorde de deatheaters Harry niet? Alleen maar omdat Voldemort dat wil doen? EN!! En waarom deed Snape niks tegen Harry toen hij Draco bijna vermoorde? Zelfs als leraar deed hij niks dat is toch raar? :confused:

En nog een opmerking: Wat is Helena Bonham Carter toch een fucking domme actrice. ZO dat er ook weer uit

Laatst bewerkt: 23 jul 2009
  6. Alizor

Alizor Murdaturk

Leuk Bevonden:
    0
    Van het boek weet ik (volgens mij) nog dat Sneep een halfbloed bleek te zijn, dus dat zijn moeder oid een Dreuzel (mens) was. En daarom noemde hij zichzelf de Halfbloed prins. Wat het betekend in de film? Geen idee :p

7. Sliv

Sliv The One and Only

Leuk Bevonden:
    230
    In de film komt het niet echt naar voren, maar in het boek wordt dit beter uitgelegd. Sneep is, hoewel hij bij Zwadderich zat en die mensen daar een haat hebben voor halfbloeden, zelf ook een halfbloed. Zijn moeder was dacht ik een dreuzel met de naam Prins. Hij is dus de zoon van iemand die prins heet en een halfbloed, dus hij kende zichzelf de titel toe 'De halfbloed prins'.
    Dat Sneep niks deed weet ik niet, wellicht omdat Harry een van Sneep's eigen spreuken gebruikte? Dat de deatheaters Harry niet vermoorden is een kwestie dat ze bang zijn voor Voldemort, omdat hij hem zelf wil vermoorden.

8. ArtificialFaith

Leuk Bevonden:
    1.540
    ohja dat verklaart inderdaad dat Snape wist dat Harry zn boekje had gevonden en welke spreuk hij moest gebruiken om het ongedaan te maken

Verder: 8/10 Gewoon lekker Harry Potter sfeertje.. Ik denk dat dit mijn volgorde is.. zo ongeveer :+ 1, 4, 2, 3, 6, 5.

5 vond ik best wel kut eigenlijk haha alsof Harry heel de film ongesteld was 8)

9. Rampage

Rampage Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    3.329
    Niet echt ...
    Niet lezen tenzij je gespoiled wilt worden!
    Harry is een Griezelement / Horcrux. Als de Death Eaters hem zouden vermoorden vermoorden ze ook Voldemort. Dit moet Voldemort zelf doen ( wat hij in deel 7 ook doet 8) ). Snape deed niks omdat hij een belofte heeft gemaakt aan Dumbledore. Ik citeer ( klinkt zo gay ) : "He was never yours Tom!" ... Snape heeft / had een schurft hekel aan Harry omdat hij zoveel op z'n vader lijkt. "He's just like his father ... arrogant, blind and always in the middle of things"

10. dudeer82

dudeer82 Hit-Girl

Leuk Bevonden:
    0
    Rampage heeft gelijk !

11. ArtificialFaith

Leuk Bevonden:
    1.540
    Ik heb eigenlijk nog wel een vraag.. een simpele: waarom heeft voldemort geen neus? :confused:

12. dudeer82

dudeer82 Hit-Girl

Leuk Bevonden:
    0
  13. Jeffer

Jeffer Pearl Jam

Leuk Bevonden:
    0
    Nee, Voldemort wist niet eens dat Harry een gruzielement was. De enige die dat bijna zeker wist was Perkamentus. Ook zou Voldemort natuurlijk niet het loodje hebben gelegd al zouden de dooddoeners hem hebben vermoord, het enige wat zou sterven is het stukje ziel in Harry.

14. dudeer82

dudeer82 Hit-Girl

Leuk Bevonden:
    0

;)

en harry zelf natuurlijk. But for the sake of the book, harry couldn't die :+

15. Sliv

Sliv The One and Only

Leuk Bevonden:
    230
    Klopt het is te lang geleden dat ik die boeken gelezen heb :cool:

16. dudeer82

dudeer82 Hit-Girl

Leuk Bevonden:
    0
    en trouwens, aangezien dat Nagini nog in leven was (en voldemort bijna zeker was dat de Diadeem en de Beker nog in tact waren) dacht hij dat Harry niet zo belangrijk zou zijn om dood te doen (expandable) en hij wou harry ook dood doen omdat volgens de Voorspelling harry hem zou doden, maar het kan natuurlijk ook gwn zijn dat hij het niet wist

17. Hunt3r 410

Hunt3r 410 Active Member

Leuk Bevonden:
    45
    Mijn volgorde is duidelijk 4-3-5-6-2-1.
    In 4 gebeurt lekker veel :thumbs:

18. DulleNL

DulleNL I'm a little teapot Magic Member

Leuk Bevonden:
    313
    4 en 5 vond ik de 2 slechtste.
    6 weet ik natuurlijk nog niet. ;)
    1,2 en 3 waren :thumbs:

19. Fiasco

Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    5.856
    3 vond ik juist heel erg nep, snapte er echt geen reet van op een gegeven moment. Nu heb ik zelfs ook nog steeds een wtf moment als ik weer aan die tijddrijver denk. 8)

20. DulleNL

DulleNL I'm a little teapot Magic Member

Leuk Bevonden:
    313
    Maar toen had je de boeken ook nog niet gelezen. O-)

Dat rijtje geld dan natuurlijk alleen voor de films. Ik ga geen slechtste/beste boeken aanwijzen. :+ Dat kan ik niet

edit: Post 1000! Deeltje 2! SNEL!

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina