Haha! Ik heb in allerlei auto's gereden. Volvo, Audi, Volkswagen, Mitsubishi, Opel, Fiat ... noem het zo maar op. Elk merk auto en daarvan het type heeft weer een ander "gevoel" met de koppeling en gas.
Rij nu tijdelijk in een VW Scirocco, echt een SUPER gave bak 2.0 Diesel met 165~170 PK. Dat ding blaast echt zo hard, niet gezond. Heerlijk die nieuwe generatie motoren Is amper mee gereden ( wel ingereden ofcourse ) en het is net alsof je zweeft. Het is net een Passat maar dan in de vorm van een Golf ( snappen jullie het nog? ). Is wel van een Lease maatschappij omdat m'n "eigen" Audi wat problemen had met de rem.
Misschien herkennen sommige dat probleem? Als je van 140 ineens afremt voelde je de hele wagen schokken, niet omdat ik hard remde maar omdat de vorige eigenaar schijnbaar heeft lopen scheuren in dat ding. Hierdoor zijn de remschijven een beetje krom getrokken en moesten vervangen worden. Vrijdag kan ik hem weer ophalen, maar als het aan mij ligt blijf ik nog wel even in die Scirocco rijden Echt een super bak!
BTW, voor mensen met een zeikerd als instructeur... gewoon aangeven dat je het niet snapt en hij rustig aan moet doen. Als hij dat niet wil en geeft je een grote bek terug je rijschool bellen en een ander aanvragen. Dan staat meneertje / mevrouwtje zo op de stoep! :b:
Laatst bewerkt: 21 jan 2009