1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Algemeen] Ik heb Rijles

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Danger, 20 okt 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Robby Bobson

Robby Bobson Die rapper.

Leuk Bevonden:
    0
    Mijn instructeur zei dan; "Als je straks je rijbewijs hebt, moet je ook met een slaperig hoofd de file in.. Wen er maar aan" En sindsdien reed ik bijna elke les om 8 uur 's morgens 8)

2. Ebrithil

Ebrithil Active Member

Leuk Bevonden:
    39
    Zometeen weer rijles, wish me luck :+

3. [2k]

[2k] XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    207
    Good luck. ;)

4. Ebrithil

Ebrithil Active Member

Leuk Bevonden:
    39
    Ben de snelweg opgeweest.. vond het toch wel spannend moet ik toegeven 8)

Het stelt eigenlijk niks voor maar het rare was dat het vertrouwd overkwam zoals altijd op de snelweg alleen ik was dit keer zelf aan het stuur, gaf toch een raar gevoel met zo'n snelheid :+

5. Gallardo

Gallardo De vrolijke strijder

Leuk Bevonden:
    0
    Ik rijd altijd 8 uur 's ochtends.. :+ Kan ik daarna mooi de hele dag werken en er is niet zoveel op de weg. Ik maak daarom ook altijd veel kilometers.

6. [2k]

Leuk Bevonden:
    207
    Rij zelf vaak om 9 uur.
    Kreeg net mail van bevestiging rijles. TTT is ingepland, maar 4 mei pas en al om 8 uur. Om 7 uur heb ik er al een rijles voor. Damn. 8)
    Dat is nog een week of 7 (wat meer dan 3-5). Dan ga ik ook niet elke week meer lessen. Er sta nog 3 afspraken, maar daarna doe ik het wel even rustig, anders wordt het nog een duur geintje. Als het de komende lessen lekker blijft gaan, dan doe ik het daarna even rustig aan met lessen. En een of twee weken voor de TTT neem ik dan nog wel een of twee lessen. Voor de TTT heb ik dan een les, dan de TTT.
    Hoop dat het dan wel lekker goed gaat en ze snel erna mijn rijexamen kan aanvragen. Hoop niet dat het dan ook weer 7 weken gaat duren. Dan heb ik de 40 lessen straks dik gepasseerd en eind juni pas examen. Had gehoopt hem al te hebben (nu 31 lessen gehad). Op zich geen ramp dat ik wat meer lessen nodig heb, maar als het nog zo lang kan duren, pfoe.

7. Inferius

Inferius Baller.

Leuk Bevonden:
    45
    Nou, morgen rij-examen. Moet zeggen dat ik eigenlijk amper nerveus ben. Afgelopen week reed ik stee-vast gewoon goed zoals het moet. Tuurlijk nog heel af en toe een foutje hier en daar, maar mijn instructeur zei dat het morgen wel moest lukken als hij kijkt hoe ik nu rij. :)

8. pgrferrari

pgrferrari ¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯

Leuk Bevonden:
    0
    zijn er nog steeds lange wachtrijen voordat je aan de slag kan?

9. Tyrant

Tyrant Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    9.639
    Succes hoor! Hoe laat? Hopelijk heb je een chill examinator.

Max. 2 weken ongeveer, gaat echt snel nu.

10. de bengel

de bengel Holy Fuck-nuts!

Leuk Bevonden:
    0
    mag dinsdag weer. Vorige keer (anderhalve maand geleden!) gezakt door een fout tijdens het parkeren.
    Ik heb best vertrouwen erin. Rijden gaat gewoon super, alleen de opdrachten moet ik nog even de puntjes op de i zetten.

11. Inferius

Inferius Baller.

Leuk Bevonden:
    45
    Thanks! :) Moet om 1 uur rijden, hopelijk is het rustig en heb ik niet zo'n zeikerige examinator. ^^

12. the only ego

the only ego linux hippie

Leuk Bevonden:
    0
    succes inf.

ik heb zo wweer rijles. "*gaap ik haat het zo vroeg

13. killaz

killaz Active Member

Leuk Bevonden:
    43
    Ik ga zo even een ritje maken :+

Inferius succes! Zal voor je duimen :)

14. Inferius

Inferius Baller.

Leuk Bevonden:
    45
    Fuck yeah in 1 keer geslaagd! :D

15. [2k]

Leuk Bevonden:
    207
    Chill man!
    Kan zelf ook niet wachten op mijn rijbewijs, maar moet nog even geduld hebben.
    Heb pas 4 mei TTT, maar instructrice zou proberen om examen voor eind mei te regelen.

16. killaz

killaz Active Member

Leuk Bevonden:
    43

gefeliciteerd!

rond 4 uur heeft de gemeente je gegevens wel binnen :)

Zou in ieder geval voor sluitingstijd hem aanvragen :cool:

17. Inferius

Inferius Baller.

Leuk Bevonden:
    45
    Gaat alleen een probleem worden, sta ingeschreven in Eindhoven en heb examen gedaan in Bergen op Zoom. Haal dat niet, vraag hem morgen wel aan. :+

Ben zo blij. \o/

18. Pimmy

Pimmy Take it easy

Leuk Bevonden:
    2
    Gefeliciteerd dude. Hoop morgen ook te mogen patsen want heb om 2 uur ook examen.... ben nu toch wel erg zenuwachtig omdat m'n auto al 2 maanden op me staat te wachten en ik de komende 3 weken alle tijd heb voor ritjes. Wil dat niet verpesten.

Maar goed, de lessen gaan goed, mn instructeur is een perfectionist en hij heeft er ook vertrouwen in. Rijd ook al een half jaar op m'n motor... Zou me wel schamen als ik zak. Maar wie weet...

Nog tips? Waar zakken de meeste mensen op?

19. [2k]

Leuk Bevonden:
    207
    Je kijkgedrag. Je hoeft niet perfect in te parkeren, zolang je maar goed kijkt.

20. Maluku-Ak

Maluku-Ak Active Member

Leuk Bevonden:
    35
    Gefeliciteerd man!
    Maar moet je niet standaard een dag wachten om je rijbewijs aan te vragen of is dat alleen bij mij in nijmegen.

Gewoon goed kijken dat is het belangrijkste.
    Mijn rij examen ging in mijn ogen echt slecht. Maakte een paar kleine stomme foutjes zoals stil komen te staan op het fietspad omdat ik dacht te kunnen invoegen.:+ Zelfs de speciale verrichtingen (was er maar 1) verpeste ik half. Mijn examinator vond het belangrijkste dat ik veilig reed en goed om me heen keek en keek wat het andere verkeer om me heen deed.
    Succes in ieder geval!

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina