1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Algemeen] Ik heb Rijles

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Danger, 20 okt 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. SjuhS

SjuhS Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    geloof me, met die spiegels die de examinatoren op jou gericht hebben weten zij precies waar jij kijt:p

2. Gallardo

Gallardo De vrolijke strijder

Leuk Bevonden:
    0
    Vanochtend mijn TTT gehad. Hij ging heel erg goed. Ze vond alleen mijn kijkgedrag bij het inhalen van geparkeerde auto's minder, maar ja. Daar nog maar even aan werken voor het examen. Ik heb nu wel vrijstelling voor bijzondere verrichtingen, al stelt dat ook niet echt veel voor. Ik moest even keren op een industrieterrein en parkeren op een vrijwel leeg parkeerterrein. Kon hem dan ook mooi vooruit erin zetten. Nog even 3 lesjes of zo en dan afrijden maar, nog snel even voor de vakantie.

3. [2k]

[2k] XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    207
    Ja, dat had ik ook. Stelde weinig voor. En ook al moet je parkeren en zet je hem er schreef in, dan nog gaat het om hoe je kijkt. Zolang je maar goed kijkt en geen mensen hindert, zijn ze volgens mij al snel tevreden bij de bijzondere manouvres.
    Nog paar dagen en dan afrijden. Morgen nog een les en dan donderdag voor het afrijden nog even rijden. Maakte de afgelopen lessen best nog wat slordige fouten, die ik niet op mijn examen wil maken.
    Ga donderdag gewoon neutraal naar het examen, doe mijn best, hoop dat ik gewoon een lekkere rit maak, net als bij TTT, en dan zie ik wel wat het oordeel is.

4. [2k]

Leuk Bevonden:
    207
    Gezakt. :mad:
    Ging gewoon niet lekker. Laatste twee weken ging het met lessen al niet zo lekker, dat je te veel slordige foutjes maakt. Nu al snel een ingreep door een inschattingsfout. Wilde op een T-splitsing op middenstuk gaan staan, links kwam er niets meer en rechts konden 2 auto's dan nog doorrijden, eerste auto sloeg ook gelijk links af toen ik naar middenstuk wilde, dus toen stond ie op de rem. Toen had ik al het idee dat het over was. Daarna bleef ik zo nu en dan kleine foutjes maken, 2x in de bocht de bocht terug schakelen, paar keer richting aanwijzer vergeten.
    Helaas, balen, maar volgende keer beter. Hoop dat het dan wel weer lekker gaat, en ook met de voorafgaande lessen.

5. Inferius

Inferius Baller.

Leuk Bevonden:
    45
    Jammer man, volgende keer beter!

6. Shock10

Shock10 Pro!

Leuk Bevonden:
    0
    Jammer kerel!

Succes alvast voor de volgende poging :)

7. Volkoren

Volkoren Active Member XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    3
    Jammer [2k] :mad: Volgende keer beter!

Ik ben gelukkig wel geslaagd, na 15 minuten was ik al terug op het rijexamencentrum en was ik geslaagd. 8)
    Bochtje achteruit met aanhanger = pro }:]

8. [2k]

Leuk Bevonden:
    207
    Gratz Volk!

9. Viktortje

Viktortje Rest in pieces!

Leuk Bevonden:
    11
    Helaas 2k..
    Ik heb morgen me Theorie, wat moet ik ervan verwachten?
    Zit ik alleen in een ruimte met een boek, zit ik met een groep en laptops..?
    En zit er nou per vraag een tijdslimiet op of zit er een limiet op het hele examen?

10. Danger

Danger XBW Groentje

Leuk Bevonden:
    0
    http://www.cbr.nl/1025.pp

11. Shock10

Shock10 Pro!

Leuk Bevonden:
    0
    Je komt gewoon in een kleine ruimte (man of 30-50)
    Op elke plaats heb je het volgende schermp voor je:

Hierop toets je de antwoorden in maar dit wordt allemaal rustig uitgelegd van te voren.

Het stelt allemaal niet zoveel voor ;)

Succes morgen!

12. Viktortje

Leuk Bevonden:
    11
    Thanks iedereen maar je moet 35 van de 40 vragen goed hebben op een onderdeel, dat is fucking veel8)
    En ik moet nog 4 hoofdstukken..
    Nja maar weer blokken dan

13. MM90

MM90 -xxx-

Leuk Bevonden:
    0
    Hoeft niet altijd he. Een slechte generale is een goede finale. *)

14. Viktortje

Leuk Bevonden:
    11
    gezakt voor me theorie..
    Had het ene onderdeel van handelingen wel gehaald maar ik had 10 van de 45 fout bij dat regels onderdeel waar je 5 fout mag hebben..

Meer dan de helft was gezakt in de examenruimte

15. Loonens

Loonens Mclovin!!

Leuk Bevonden:
    0
    Laatst geslaagd met 5 fout en 4 fout. Vond het erg meevallen.

Maar als ik zo teruglees naar je post van gisteren heb je ook niet echt goed geleerd denk ik? Had je wel een CD-ROM met 10 examens erop?

16. Jorrie

Jorrie ¯\_(ツ)_/¯ Moderator

Leuk Bevonden:
    5.128
    Examens oefenen is een erg goed idee, zo heb ik het ook gedaan en in een keer geslaagd :+.

Ik maakte die examens een dag van te voren en ik had nog aardig wat fout, gelukkig was dat niet zo met het theorie examen :)

EDIT: [2k], hoevaak ben je gezakt?

Laatst bewerkt: 29 mei 2009
  17. Rickkkkk

Rickkkkk Active Member

Leuk Bevonden:
    56
    Weet je wat het is met rijexamen, je moet gewoon rijden zoals je altijd doet, alleen moet je nu 'overdreven' laten zien dat je goed aan het kijken bent. Zolang je je daarop focussed kan er weinig fout gaan.

18. Viktortje

Leuk Bevonden:
    11
    Ik had een site gekregen waarop alle hoofdstukken staan en daarna een proeftoets per hoofdstuk, daarna heb ik ongeveer 5keer het echte proefexamen gemaakt waar ik de laatste 2 keer voor slaagde..
    Maar voornamelijk waren me fouten vragen die ik in het proefexamen niet tegenkwam..

19. [2k]

Leuk Bevonden:
    207
    1ste keer. Nog geen ramp dus. Velen zakken de eerste keer. Zolang het 9 juli maar wel lekker gaat, zodat ik dan wel slaag. :)
    Theorie is gewoon goed leren en veel oefenen. Merendeel van de zaal lijkt altijd te zakken. Zelf auto en motor theorie laatst beiden in 1x gehaald. In februari auto (nog voor nieuwe regeling) en vorige maand ofzo motor (is zonder gevaarherkenning).

20. Jorrie

Jorrie ¯\_(ツ)_/¯ Moderator

Leuk Bevonden:
    5.128
    Ah, ik ben de 1ste keer ook gezakt, stond strak van de zenuwen en maakte wat domme foutjes. Gewoon rustig aan, een praatje houden met de examinator. Werkte bij mij :9, na een kwartiertje was ik alweer klaar.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina