1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Algemeen] Ik heb Rijles

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Danger, 20 okt 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Loonens

Loonens Mclovin!!

Leuk Bevonden:
    0
    Ach so, valt enigszins nog mee idd.

Die 10 extra lessen waren echt nodig of had je die genomen nadat je de 1e keer was gezakt?

2. [2k]

[2k] XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    207
    Nice. Dat hoop ik ook te zeggen 9 juli, al heb ik er dan nog een TTT bij gehad. :)
    Kom zelf wel stuk duurder uit. Als ik het nu uitreken schrik ik van het bedrag. :eek:

3. Pascal

Pascal ༼ つ ◕_◕ ༽つ

Leuk Bevonden:
    57
    Nou eigenlijk had ik de eerste keer gewoon gigantisch pech met drie mongolen die 50/60 reden in 30km zones en dat ik daar dan op werd afgerekend. Was gewoon een oude zuurpruim. Ben wel expres dit keer bij kruispunten enorm voorzichtig gaan rijden, eigenlijk tè. En dat was ook het enige commentaar van dit keer. Maar omdat ik het niet altijd deed vond ze het niet voldoende om me te laten zakken. Eigenlijk had ik m.i. zonder extra lessen het de 2de keer ook wel gehaald. En ik had 7 lessen gehad na m'n eerste keer. Ik ben nu vooral blij dat ik het gehaald heb. Begon ongeveer een jaar geleden met lessen namelijk. Maar kwam nogal vaak wat tussen waardoor het aanvoelt alsof ik gigantisch lang bezig ben. En nu zijn 40 lessen zeker niet weinig maar dat had absoluut in een kortere tijdsspanne gekund. Ach ja, leipe shit, ik heb dat papiertje over een week. :)

4. Gerjan

Gerjan XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    221
    Precies, dus genieten van je rijbewijs en er niet meer over nadenken! :)

5. Loonens

Loonens Mclovin!!

Leuk Bevonden:
    0
    Oh, op die manier, kan gebeuren en je moet af en toe wat geluk hebben!

veel succes met je rijbewijs! Ik haal hem maandag op dus kan ook toeren :D

6. Ralluff

Ralluff Vedette

Leuk Bevonden:
    13
    Vandaag mijn eerste rijles gehad. Vond het wel leuk:) Volgende keer weer.

Moet toch maar eens vragen voor 2x in de week, in plaats van 1x zoals 't nu staat gepland.

7. Jorrie

Jorrie ¯\_(ツ)_/¯ Moderator

Leuk Bevonden:
    5.128
    Vandaag weer eens getoured, moet toch nog wel wat wennen aan de auto, wel mijn eerste hellingsproef in praktijk gedaan omdat die teringtoeristen niet aan de kant gingen :+.

8. falcon NL

falcon NL Creatief mens

Leuk Bevonden:
    53
    godver net gezakt:mad:

Die Homo van het CBR: Ja ik denk dat je het tijdens je rijlessen het beter doet,zal wel door de stress komen, maar zat net op het randje.......Laat me dan slagen vieze aap!!

AARRGH!

9. scarluuk

scarluuk Hail me!

Leuk Bevonden:
    7
    RUSTIG FALCON DENK AAN JE BLOEDDRUK!:9

maarja dat wordt dus de volgende keer gewoon slagen dan he\o/

10. Xenn0X

Xenn0X Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Yeah hier net vanmorgen geslaagd.
    1e keer werd ik door cbr onterecht genaait, 1 kruisje voor plaats op de weg.
    2e keer gezakt omdat ik toch meer zenuwachtiger was dan normaal en nog pissed van de vorige zakker.
    nu vanmorge 3e keer sterren van de hemel gereden in hoosbui en geen fouten op wat kijkwerk na. helemaal blij:) en 2800 euri lichter.

totaal 40 uur les. 31 uur in anwb 10 daagse, 3 uur voor 2e poging en 6 uur les voor de 3e poging. zat ook 8 maanden tussen 2e en 3e poging.

Laatst bewerkt: 7 jul 2009
  11. [2k]

Leuk Bevonden:
    207
    Net geslaagd!

Vooruitkijken kon wat beter, maar dat zeggen ze altijd bij mij. Op zich terecht, maar blijf de neiging houden om gewoon eerst door te blijven rijden en later wat te remmen, ipv vroeg al gas los te laten. Op de snelweg kon het ook wat netter, begon (uurtje voorrijden ook) bij inhaalmanouvre klein beetje te slingeren. Verder ging het erg lekker.

12. Tyrant

Tyrant Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    9.639
    Gefeliciteerd man! Nu lekker crossen over de rotondes, fuck dat spiegelen :cool:.

13. killaz

killaz Active Member

Leuk Bevonden:
    43
    Fuck dat 10 voor 2 rijden 8)

14. Xenn0X

Xenn0X Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    hehe dinsdag geslaagd en vanmorgen mijn rijbewijs opgehaald @ gemeentehuis.
    had spoedje aangevraagd omdat ik geen zin had om dik week te wachten.
    gehaald = scheuren op de weg.

15. Volkoren

Volkoren Active Member XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    3
    Gefeliciteerd. :cool:
    Ik hoop dat je nu je je rijbewijs hebt niet meer slingert. 8)

16. the only ego

the only ego linux hippie

Leuk Bevonden:
    0
    nou theorie binnen , direct gewoon examen aanvragen (erg laat geweest met aanvraag theorie)

17. YamaPI

YamaPI Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Op de dag dat ik mijn rijbewijs binnenkreeg reed ik al veels te hard overal :eek:, terwijl ik nog zo'n lieve student was in de lesauto O-)

18. Tyrant

Tyrant Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    9.639
    Een maat van me ging z'n rijbewijs met de auto halen 8).

19. [2k]

Leuk Bevonden:
    207
    Tijdens de lessen reed ik op zich ook wel netjes qua snelheid. Op sommige stukken waar je 50 mocht wat harder (richting 60), maar daar lenen sommige wegen zich gewoon voor en die snelheid ga je snel rijden als je met het verkeer mee rijdt. Op andere wegen reed ik soms stuk langzamer dan max snelheid.
    Met motor heb ik veel sneller dat je te hard rijdt. Je trekt red. snel op en blijft het gevoel hebben dat je nog wat harder wilt/moet. Tot je echt 80 of 120 mag, maar bij vele 50km/u wegen rijd je zo 60km/u.

20. Ebrithil

Ebrithil Active Member

Leuk Bevonden:
    39
    Vandaag geld mogen neertellen voor het examen, als ik m'n huidige niveau de komende lessen vasthoud dan kan ik waarschijnlijk 14 augustus afrijden :thumbs:

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina