Ik vond het wel prettig dat ik de TTT had gedaan. Ik deed een spoedopleiding van 25 lesuur in 8 dagen, 2 dagen vóór het afrijden had ik TTT en toen had ik dus die vrijstellingen al binnen.. Het afrijden was toen helemaal een makkie, minder zenuwen (hoewel ik die sowieso al weinig had) .. Examen was echt rondje rijden, heel klein stukje snelweg en klaar. Ik was binnen een kwartier weer bij het CBR
Ik vond het wel toegevoegde waarde hebben in ieder geval.. maar volgens mij was TTT automatisch ook al inbegrepen in het pakket wat ik had..
Ik kan het trouwens aanraden hoor zo'n spoedopleiding, ff een kleine 2 weken voluit richten op autorijden en je hebt je rijbewijs.. maar het is denk ik wel van belang dat je al een klein beetje bekend bent met het besturen van een auto.. ik had al eerder gereden dus kon al redelijk schakelen enzo.. dat maakt het wel makkelijker..
Heb nooit begrepen waarom mensen maanden of soms zelfs jaren bezig willen zijn met het halen van hun rijbewijs, met zo'n spoedopleiding is het ff 2 weken focus op autorijden en je hebt hem binnen..Het is ook makkelijker leren op die manier vind ik, als je maar 1x per week ofzo rijd vergeet je toch weer dingen en raak je de feeling weer beetje kwijt..
je moet het natuurlijk wel in een vakantie doen, ik heb hem gehaald in augustus 2008.. zou niet meer weten wat ik zonder moet
Laatst bewerkt: 17 aug 2010