1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Algemeen] Nieuws

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door *NERAZZURRI*, 13 apr 2011.

  1. White Hawk

    White Hawk Emotion 98.3

    Berichten:
    663
    Leuk Bevonden:
    828
    Ik zal het liefst elke dag gewoon weer kolven.
    Het liefst daarna weer terug de baarmoeder in en weer terug naar de onbestaanbaarheid.

    En weer door; the man ,the myth..the legend.
    Jan Uriot is er weer jongens voor het nieuwe jaar
     
  2. White Hawk

    White Hawk Emotion 98.3

    Berichten:
    663
    Leuk Bevonden:
    828
    Misschien gewoon in India of Afrika gaan wonen. Calvinistisch Nederland staat jouw oerdrangen tegen.
     
    Yerewn en Reckuuza vinden dit leuk.
  3. Scarlett

    Scarlett Active Member

    Berichten:
    34
    Leuk Bevonden:
    3.592
    Zou t echt bekrompen vinden als iemand kolven of borstvoeding geven in public als genant ervaart. Het is gewoon iets wat moet gebeuren. (Vroeger dacht ik daar anders over als bekrompen puber en vond ik het nogal wat als iemand in het openbaar haar baby aan het voeden was, maar nu weet ik wel beter.)

    En wat ik overigens ook heel vreemd vind is dat er in de hele binnenstad overal plaskruizen te vinden zijn, maar geen toiletten die je als vrouw kan gebruiken. Ik snap dat dit voortborduurt op het idee dat die mannen anders tegen de monumentale kerk of whatever aan gaan zeiken en dat dit voor vrouwen toch iets lastiger is, maar uit principe staat dit me tegen.
     
    Jorrie, Cyndris, Killamonkey en 2 anderen vinden dit leuk.
  4. Reckuuza

    Reckuuza #ACHTERBUURTHOOLIGAN#LOMPEBOER#NEKDIE#NEKNEKNEKNEK

    Berichten:
    11.696
    Leuk Bevonden:
    17.902
    roddelpraat niks voor je? kun je daar samen met je mede witte gefrustreerde mannetjes je ei kwijt.
     
  5. BigSyke

    BigSyke Active Member

    Berichten:
    5.535
    Leuk Bevonden:
    1.199
    Poepen en plassen moet ook gebeuren. Masturberen ook. Je schaamhaar afscheren moet ook gebeuren. Doe je ook niet in het park op een bankje.

    Zeker zoiets als kolven kun je gewoon inplannen. En borstvoeding geven kun je ook doen met een hydrofiele luier eroverheen of enigzins dat de baby en jouw borst beschut is.

    Heeft voor mij niets te maken met verhouding man/vrouw maar bepaalde dingen vind ik dat niet in het openbaar hoeven als het kan.

    Zelfde met zoenen. Elkaar een kus geven prima maar sommige mensen zitten op een terras vol te muilen en likken elkaar helemaal af. Als je dit normaal vind waar ligt dan de grens mede forumggebruikers? Bij betasten van de borsten van je liefje? Hand in de broek en beetje voelen of je vriendin en publiek gewoon vingeren tot ze klaarkomt met je hand in het slipje?
     
  6. Reckuuza

    Reckuuza #ACHTERBUURTHOOLIGAN#LOMPEBOER#NEKDIE#NEKNEKNEKNEK

    Berichten:
    11.696
    Leuk Bevonden:
    17.902
    DAAR GAAN WE

    GEIL ZEG

    MEER
     
    Garrett en Scarlett vinden dit leuk.
  7. White Hawk

    White Hawk Emotion 98.3

    Berichten:
    663
    Leuk Bevonden:
    828
    Je bent zelf wit en gefrustreerd.
     
  8. Reckuuza

    Reckuuza #ACHTERBUURTHOOLIGAN#LOMPEBOER#NEKDIE#NEKNEKNEKNEK

    Berichten:
    11.696
    Leuk Bevonden:
    17.902
  9. Hoosie

    Hoosie The Race is ON!

    Berichten:
    2.024
    Leuk Bevonden:
    1.295
    Preuts gedoe zeg. Baby's hebben nu eenmaal voeding nodig en dit is de beste en meeste natuurlijke voeding die er is. Ik vraag jou toch ook niet om met een doek over je hoofd te eten omdat het me niet aanstaat hoe het eruit ziet als kauwt.
     
    Scarlett vindt dit leuk.
  10. Reckuuza

    Reckuuza #ACHTERBUURTHOOLIGAN#LOMPEBOER#NEKDIE#NEKNEKNEKNEK

    Berichten:
    11.696
    Leuk Bevonden:
    17.902
    OH NEE GOOI NIET DAT DOEK OVER JE HOOFD ERIN
     
  11. Garrett

    Garrett Active Member

    Berichten:
    1.010
    Leuk Bevonden:
    8.930
    Baby's moeten niet zo zeiken
     
  12. Yerewn

    Yerewn Zo lekker gewoon gebleven

    Berichten:
    2.871
    Leuk Bevonden:
    9.254
    in het openbaar nee, gewoon naar een plaskruis met je bebe
     
    Laatst bewerkt: 15 jan 2023
  13. White Hawk

    White Hawk Emotion 98.3

    Berichten:
    663
    Leuk Bevonden:
    828
    Ja maar lang niet elke vrouw kan borstvoeding geven. Zo in de openbaarheid maak je deze vrouwen ook onzeker. Raken ze in depressies, omdat ze zichzelf voelen falen als vrouw en moeder. Postnatale depressie en pas geboren baby's in glasbakken en dergelijken als gevolg.
     
  14. BigSyke

    BigSyke Active Member

    Berichten:
    5.535
    Leuk Bevonden:
    1.199
    Jij kijkt alleen naar wat je zelf wel of niet vindt kunnen. In Nederland leven we met veel verschillende mensen samen. Ook ouderen die minder vrij zijn opgevoed en gelovigen die aanstoot nemen aan openbaar bloot.

    Maar tegenwoordig denkt iedereen alleen aan zichzelf en heeft schijt aan wat een ander vindt.
     
  15. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.244
    Leuk Bevonden:
    4.757
    Ik zie het liever ook niet dat moeders hun kinderen borstvoeding geven, maar het moet gebeuren en soms moet het snel en direct. En zeg nou eerlijk: Laat het kind genieten van zijn eersten tieten tot pap het weer overneemt toch? :+
     
  16. Reckuuza

    Reckuuza #ACHTERBUURTHOOLIGAN#LOMPEBOER#NEKDIE#NEKNEKNEKNEK

    Berichten:
    11.696
    Leuk Bevonden:
    17.902
  17. Hoosie

    Hoosie The Race is ON!

    Berichten:
    2.024
    Leuk Bevonden:
    1.295
    Als jij het niet vindt kunnen dat mensen in het openbaar borstvoeding geven denk je net zo egoïstisch.

    En ouderen die er aanstoot aan geven, laat me niet lachen. Die weten niet beter dan dat een kind borstvoeding moet. Helaas zijn de gedachtes van mensen compleet verpest door alle marketing die er is losgelaten op babyvoeding.
     
  18. Jorrie

    Jorrie ¯\_(ツ)_/¯ Moderator

    Berichten:
    18.486
    Leuk Bevonden:
    5.087
    Je spreekt jezelf behoorlijk tegen. Serieus, wat weegt een mening van een ander op tegenover het voeden van je kind?
     
    Hoosie vindt dit leuk.
  19. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.244
    Leuk Bevonden:
    4.757
    Borstvoeding geven in het openbaar hangt er helemaal vanaf waar een moeder is denk ik en of ze zich op haar gemak voelt omdat in het openbaar te doen. Het is wel het meest persoonlijke moment wat een moeder kan delen met het kind op zo'n piepjong bestaan. Als ik vrouw was zou ik dat hoe dan ook niet zomaar willen delen in het openbaar. Dan maar haasten naar een ruimte of plek waar het wel kan.

    Een kind hoeft ook niet plotseling gevoed te worden, dat wordt je in de loop van de zwangerschap wel geleerd hoe je dat moet aanvoelen. En het hangt ook een beetje af hoe makkelijk het kind zelf is. Als het doorslaapt in in het openbaar, dan zou ik gek zijn om het dan wakker te maken, puur voor de voedingsmomenten die je bij een slapend kind nog wel even kan uitstellen tot je thuis bent of bij de schoonouders of weet ik wat.

    Ik denk dat teveel mensen ook denken dat het moet, maar dat hoeft niet in een oogwenk beslist te worden. Misschien zijn het hormonen, misschien is het paniek, misschien karakter en geen fuck erom geven waar het gevoed wordt. Ik probeer enkel uit te leggen hoe ik het zie en wat ik als vrouw zou doen... hoogstwaarschijnlijk.

    Tenzij je kind iets mankeert, lijkt het me op andere manieren niet echt nodig om een seconde te beslissen of je het kind wakker gaat maken of niet als het slaapt, vanwege de voedingsmomenten. Als het kind wel iets mankeert, bijvoorbeeld een chronisch calciumtekort en daar iets van toevallen van kan krijgen, dan is het uiteraard heel begrijpelijk te voeden wanneer het moet, niet wanneer je het wil. Maar goed. Ik begin een beetje te lang te typen.

    Het zijn slechts gedachten van mij. BS heeft kennelijk geen kinderen in zijn directe omgeving omdat te weten. :)
     
  20. Hoosie

    Hoosie The Race is ON!

    Berichten:
    2.024
    Leuk Bevonden:
    1.295
    Maat, je hebt geen flauw idee waar je het over hebt
     
    Alexknl en Jorrie vinden dit leuk.

Deel Deze Pagina