1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Algemeen] Nieuws

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door *NERAZZURRI*, 13 apr 2011.

1. Aernhem

Aernhem Wilfried Daddy Cool

Leuk Bevonden:
    7
    Vraag me af waar dat onkruid opeens vandaan komt op mijn forum. Zwerf hier al jaren rond en nog nooit geen vieze freddie gezien :eek: Ik zeg ban :)

2. LBJ6

LBJ6 Active Member

Leuk Bevonden:
    3
    Ze moeten echt oprotten met dat jeugdrecht in dit soort gevallen zeg. Wanneer je zo mans genoeg bent om iemand te mishandelen moet je ook berecht worden als een volwassene, want blijkbaar ben je wel stoer genoeg om iemand op een zondanige manier in elkaar te slaan dat hij daaraan overlijdt. Maar goed ik zal er niet verbaasd om zijn als het een middagje bij bureau halt een lesje in normen en waarden wordt.

3. Peter OtH

Peter OtH XBW.nl VIP Redacteur

Leuk Bevonden:
    217
    Tja, ik weet dat het fout is. Maar ik zou dan denk ik 12 jaar met een glimlach op mijn gezicht in de gevangenis zitten. Het ligt er allemaal natuurlijk aan hoeveel je te verliezen heb en in mijn geval (heb alleen mijn stiefvader en broertje nog) zou het mij wellicht die 12 jaar wel waard zijn.

4. AnubisNefer

AnubisNefer Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    3.138
    Dan ben je pas dom, je moet het systeem tegen het systeem gebruiken en je in da first place doe je het zelf niet maar laat je het doen, alibi's genoeg, zou ik voor zorgen, maar die gasten gaan eraan.

5. mattiejj

mattiejj Registered Muser

Leuk Bevonden:
    15

6. Tyrant

Tyrant Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    9.640
    Jouw manier van argumenteren

7. Nitram

Nitram BiA!

Leuk Bevonden:
    0
    Is het niet wat om dit jonge tuig na hun korte jeugd detentie verplicht voor een aantal jaar het leger in te sturen? Beetje discipline en respect bijbrengen.

8. Yellow 13

Yellow 13 Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    4.777
    Enkeltje vreemdelingenlegioen, best! :thumbs:

9. Yellow 13

Leuk Bevonden:
    4.777
    Begrijp me niet verkeerd. Als iemand mij of mijn familie iets aan wil doen, en dat probeert, dan gaat er minstens eentje mee de afgrond in hoor. Ik vind dat je als mens idd niet zomaar het recht in eigen hand mag nemen, maar wel dat je je mag verdedigen. Risico van het vak zei Teeven toch. Ik ben het helemaal met hem eens. Meest zinnige VVDér die ik in jaren heb gezien. :thumbs:

10. Jorrie

Jorrie ¯\_(ツ)_/¯ Moderator

Leuk Bevonden:
    5.131
    Volgens mij heb je dat nu wel 50x gezegd..

11. Yellow 13

Leuk Bevonden:
    4.777
    En? Boeiend, blijf het zeggen. Neem maar een paracetamol als je er hoofdpijn van krijgt. _0/

12. Aernhem

Leuk Bevonden:
    7
    Yellow 13 jij bent zo'n stoere jongen! Vertel nog eens hoe stoer je bent.

13. Jorrie

Jorrie ¯\_(ツ)_/¯ Moderator

Leuk Bevonden:
    5.131
    Juist..

14. fredfenster

fredfenster Active Member

Leuk Bevonden:
    3.319
    Jij zegt: "Ze als een stel wilde dieren in een kooi stoppen zodat we er geen last van hebben?"

Dat is tendentieus omdat je mijn voorstel presenteert als iets wat het niet is, bekrompen omdat je levenslange opsluiting op bovenstaande manier interpreteert, en een stroman omdat je me middels die enge omschrijving jouw woorden in de mond legt. Dat dit jouw reactie is zegt genoeg.

De mening waarvan de argumenten het sterkste zijn is de juiste. Als iemand mijn argumenten onderuithaalt geef ik mijn ongelijk toe, maar het moge met reacties als die van Tripletth duidelijk zijn dat degenen die op zulks hopen oneindig geduld nodig hebben.

Deze thread gaat over nieuws, bij wie daarin is geïnteresseerd vooronderstel ik een zekere bekendheid met woorden die je op de basisschool niet bent tegengekomen. Dat ik daarmee voor een deel van de lezers de lat te hoog leg is hun zwakte en ik zal er geen rekening mee houden.

Dit is onzin, mijn bewoordingen zijn geldige argumenten en als dat niet zo is zie ik graag dat je ze onderuit haalt. Ik stel me echter gerust in de wetenschap dat jouw brein wordt gevuld met onvermogen, behalve misschien in de kunstjes die je je hebt aangeleerd als een circusdier, en waarmee je je gelukkig in onze laagdrempelige maatschappij prima kunt redden. Maar prove me wrong, Tyrant.

15. Tyrant

Tyrant Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    9.640
    Je speelt o.a. puur op de man.

16. fredfenster

Leuk Bevonden:
    3.319
    Even wat specifieker.

17. Tripletth

Tripletth ɹǝsn pǝɹǝʇsıƃǝɹ

Leuk Bevonden:
    402
    Doe niet zo elitair fred.

18. fredfenster

Leuk Bevonden:
    3.319
    Uitgeluld dus.

19. Seh

Seh Guest

20. Aernhem

Leuk Bevonden:
    7
    Whaha ik zie die gozer al helemaal zitten met z'n brilletje en z'n woordenboek :D waarschijnlijk net in 5 havo ofzo en dan hier de einstein uithangen. Geniaal.

edit: krijg nou tieten, vind ik nog een filmpje van 'm uit z'n jeugd ook

[yt]u4UOaqOm76I[/yt]

Laatst bewerkt: 5 dec 2012

Deel Deze Pagina