1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Algemeen] Nieuws

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door *NERAZZURRI*, 13 apr 2011.

1. Tyrant

Tyrant Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    9.640
    Lol kijk voor de grap eens naar de rellen in Haren. Daar liepen alleen maar Groningse jongeren, 100% autochtoon.

2. Jorrie

Jorrie ¯\_(ツ)_/¯ Moderator

Leuk Bevonden:
    5.131
    Hier in Stavoren is het speciaal dat er een allochtoon gezin woont :+

Volgens mij wonen er nu 3 allochtone mensen :lol:

Vanzelfsprekend geen problemen mee gehad.

Laatst bewerkt: 7 dec 2012
  3. Dyonko

Dyonko Duke

Leuk Bevonden:
    6.168
    Onzin, waren echt wel wat allochtonen bij (dat zag je gewoon op de beelden). Waren wel in de minderheid.

Verder heeft dat er toch niets mee te maken? Als je ziet hoeveel % van de Marokkaanse bevolking met justitie in aanraking is geweest, valt daar toch wel een bepaalde conclusie uit te trekken. Maar ja, wat doe je ertegen he.. Het begint en eindigt allemaal bij de opvoeding , precies het punt waar weinig winst te behalen valt op de korte termijn.

4. mattiejj

mattiejj Registered Muser

Leuk Bevonden:
    15
    Het is ook onderzocht.

Btw. Volgens pagina 137 heb je met de stelling "het zal wel weer een Marokkaan zijn" 3 keer zo veel kans dat de stelling juist is in vergelijking met de stelling "het is vast een autochtoon". (Ja, dit is inderdaad kort door de bocht, maar vond het een vermelding waard) :+

Laatst bewerkt: 7 dec 2012
  5. *NERAZZURRI*

*NERAZZURRI* Active Member

Leuk Bevonden:
    12
    Ja, maar een dader aanwijzen lijkt me geen kansspelletje :+

6. Dyonko

Dyonko Duke

Leuk Bevonden:
    6.168
    Nooit Cluedo gespeeld?

7. Excess-Denied

Excess-Denied ----------- XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    169
    [yt]WZP4HCqSVN4[/yt]
    Hehe fuckers the.end.is.near. eindelijk!!!!!! Hoop dat die geitenwollen sokken dragers eindelijk eens gelijk hebben!!1111!!!

8. Kevf

Kevf Hardcore poster

Leuk Bevonden:
    983
    url>? kan hier geen vids bekijken

9. Excess-Denied

Excess-Denied ----------- XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    169
    Oh is ook niks boeiends hoor, een gast die denkt dat een verplaatsende dode pixel een komeet is die binnenkort op onze aardkloot terecht komt. Het rare aan die video alleen alweer is dat hij loopt tot 8 dec en dan zou die komeet al bijna op de aarde terecht komen, en we leven als ik zo zie nu op 10 dec nog steeds. :8)

Edit: in een andere video op zijn account zegt is dat het langsgekomen is op dezelfde afstand als de maan... nou dan was het zeker een kleine komeet want er is niks opgemerkt...

Laatst bewerkt: 10 dec 2012
  10. Peter OtH

Peter OtH XBW.nl VIP Redacteur

Leuk Bevonden:
    217
    nee dat is een andere, die komt 15 feb langs en zou dan op zo'n 30.000 km langs ons schieten.
    Die in het filmpje wat jij geplaatst heeft leek alleen maar in de buurt te komen. In een andere 3d video zie je dat ie een flink eind van ons vandaan was.

11. Hybrid

Hybrid Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.824
    ..

12. Kevf

Kevf Hardcore poster

Leuk Bevonden:
    983
    erg knap gedaan weer. Het was een Marokkaanse speler, maar dat noemen ze uiteraard maar weer even niet.

13. Flix

Flix Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    Ja maar afkomst heeft er niets mee te maken. Althans, dat zeggen we dan iedere keer weer.

Iemand die het durft te schrijven.
    http://www.volkskrant.nl/vk/nl/3184...teit-van-vreemden.dhtml#.UMMq88g16ev.facebook

14. Siemenn

Siemenn pee es vee

Leuk Bevonden:
    444
    Iedereen weet het, maar als je het zegt, ben je een racist en heb je problemen. Precies.

15. Kevf

Kevf Hardcore poster

Leuk Bevonden:
    983
    kende het stuk al, erg sterk stuk.

Ik vind het onterecht dat er zo mee wordt omgegaan in de media (dus buiten bovenstaand stuk om). Op deze manier krijg je namelijk alleen maar meer haat en onbegrip in mijn ogen. Besteed aandacht op die plekken waar de kans het grootst is dat het misgaat.

Als in een bepaald ziekenhuis relatief veel baby's sterven gaat daar de aandacht heen, als Hogeschool lijkt te frauderen gaat daar de aandacht heen.

Zijn dan alle baby's slecht behandeld? Is er bij elk diploma gefraudeerd? Natuurlijk niet.

Je bent in dit land in het beginsel onschuldig en dat moet zo blijven. Ik wil ook geen aparte straffen per bevolkingsgroep of ook maar iets wat daar op lijkt. Wel pleit ik voor een gerichte aanpak. Van de Marokkaanse jongeren tussen de 12 en de 23 is 65% (!!!!) in aanraking geweest met de politie. Ga daar aan de slag met preventieve maatregelen zodat dat % omlaag gaat en de maatschappelijke participatie omhoog.

Een Marokkaanse kameraad op de sportschool: maar een pedofiel is altijd blank!

Prima opmerking: met het gegeven dat de politie beperkte middelen heeft wil ik dan ook dat ze de kans het grootst achten dat het om een blanke man gaat. Heb ik geen enkel probleem mee.

Ik heb in mijn kennissenkring wel Marokkaanse vrienden zitten maar die staan compleet los van de agressief overkomende bontkraagjes die je op straat ziet lopen. Zelfs in Groningen kan je die zonder problemen aanwijzen en iedereen weet dat de kans groot is dat daar de grootste rotte appels tussen zitten. Pak dat dan ook met die kennis aan.

Dat is inderdaad discriminatie, maar so what? Racisme is erg, het haten/slecht behandelen van een groep mensen/ras/afkomst. Discriminatie is niks anders dan het ANDERS behandelen van een bepaalde groep mensen. Dat zie je ook gebeuren als die bejaarde met korting de bus in stapt, dat is juist iets wat we moeten bevorderen. Mensen behandelen met een stukje maatwerk, ook bij politiewerk.

16. geertbargeman

geertbargeman Kampioen 2018 - 2019

Leuk Bevonden:
    308
    Ze hadden goedverdoeme ook het betaald voetbal stil moeten leggen afgelopen weekend. Was dit nooit gebeurd.

Laatst bewerkt: 13 dec 2012
  17. Tripletth

Tripletth ɹǝsn pǝɹǝʇsıƃǝɹ

Leuk Bevonden:
    402
    Dat is inderdaad het hele probleem, die machocultuur van jezelf moeten bewijzen die onder die jochies heerst. Dat heeft niks met etniciteit of religie te maken, maar is een gevolg van het sociale klimaat waarin ze opgroeien en een gebrekkige opvoeding door ouders die nooit fatsoenlijk ingeburgerd zijn. Dit is ook hetgeen wat eruit gehaald moet worden bij die gasten, en volgens mij bereik je dat niet door zwaardere straffen op te leggen of het gebruik van andere afschrikkende middelen.

18. mattiejj

mattiejj Registered Muser

Leuk Bevonden:
    15
    Heropvoedingskampen op rottumeroog een beter idee? Anders houden we gewoon onze eigen Hunger Games.:+

Laatst bewerkt: 13 dec 2012
  19. Cyrax

Cyrax Weldoener van beroep

Leuk Bevonden:
    903
    Hulde aan de schrijver _O_ Deze Marokkanen willen respect van ons, een maatschappij waar ze zelf geen enkel respect voor hebben. Het wordt tijd dat ze geleerd wordt dat het zo niet werkt.

20. SjuhS

SjuhS Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Geloof ook wel dat dat inderdaad de kern van het probleem is.
    Dezelfde man, die het stukje hierboven geschreven heeft, legt dat hier erg goed uit.

http://www.volkskrant.nl/vk/nl/3184...accepteren-geen-autoriteit-van-vreemden.dhtml

Deel Deze Pagina