[Algemeen] Nieuws

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door *NERAZZURRI*, 13 apr 2011.

1. Conscience

Conscience Mr. Fahrenheit

Leuk Bevonden:
    54
    Dat is een makkelijke zeg. Waarom zijn er dan sportjournaals? Wat boeit sportnieuws?

2. Tyrant

Tyrant Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    9.640
    Sport is uniek en vermakelijk.

Een bultrug die doodgaat is iets wat dagelijks gebeurd, geen enkele invloed heeft op ook maar 1 persoon in het land.

3. jordo

jordo Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Ik denk dat er echt wel over wordt nagedacht. Wapens verbieden is een no-go, iets wat ik overigens goed kan begrijpen, wij in de EU vertrouwen onze overheid wel echt bizar veel toe en vertrouwen dat de overheid altijd een eerlijke en rechtvaardige instantie is en zal blijven, die vanzelfsprekendheid hier is echt eng. Ik denk niet zozeer dat wapens het probleem zijn, enkel dat iedereen, en vooral ook jonge mensen daar te gemakkelijk wapens kunnen krijgen. Als je kijkt naar veel van de schietincidenten zijn het vaak jonge mensen met mentale problemen. Ik denk dat je wel meer leeftijdsrestricties of voorwaarden voor jonge mensen die een wapen willen kan eisen zondat dat heel Amerika op zijn kop staat.

4. dakar

dakar Juve Forever

Leuk Bevonden:
    1
    Nou ik vind het enger dat iedereen een vuurwapen in z'n jaszak mag hebben dan dat ik de overheid vertrouw.

5. Conscience

Conscience Mr. Fahrenheit

Leuk Bevonden:
    54
    Waarom zou de situatie van deze bultrug geen invloed hebben op 'ook maar 1 persoon in het land'?

En dat er een levende bultrug is aangespoeld op Texel is redelijk uniek, anders zou het nu niet zo aanwezig zijn in het nieuws. Vermakelijk is het zeker niet; dat beest ligt daar te lijden. Maar daarom mag het toch wel op deze wijze in het nieuws komen?

6. Tripletth

Tripletth ɹǝsn pǝɹǝʇsıƃǝɹ

Leuk Bevonden:
    402
    Die bultrug en sport krijgen allebei veel te veel aandacht in het nieuws. Beiden zijn totaal irrelevante onderwerpen.

Zo.

7. dakar

dakar Juve Forever

Leuk Bevonden:
    1
    Sport is nooit irrelevant.

8. Distoration

Distoration Da diii

Leuk Bevonden:
    32
    Ik vond de bultrug soap wel mooi :+ of ben ik nu een dierenbeul?

9. Bassie

Bassie No lollygaggin'

Leuk Bevonden:
    33
    Hmm voor mij wel.

Wel echt verschrikkelijk wat er weer is gebeurd. Ik ben benieuwd hoe vaak dit nog moet gebeuren voordat het wapenverbod in werking wordt gesteld.=(

10. *NERAZZURRI*

*NERAZZURRI* Active Member

Leuk Bevonden:
    12
    Met een wapenverbod zijn al die wapens niet meteen weg. Dat is het grootste probleem, lijkt me. Los van de pro-gun lobby van die gare rednecks natuurlijk.

11. Bassie

Bassie No lollygaggin'

Leuk Bevonden:
    33
    Maar je ontkent toch niet dat dit veel van dit soort 'ongelukken' zal voorkomen? Het zou in ieder geval een grote stap in de goede richting zijn.

12. Modder-Eter

Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    8.762
    Ze hebben er in de VS zin in .

13. Hybrid

Hybrid Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.824
    :lol:

14. LBJ6

LBJ6 Active Member

Leuk Bevonden:
    3
  15. Willem

Willem Obi-Willem XBW.nl Bestuur

Leuk Bevonden:
    686
    Daar komt dus weer een fotograaf en een reporter naar toe, maar geen deelnemers.

Verzonden vanaf mijn smartphone.

16. Delphiki

Delphiki Active Member

Leuk Bevonden:
    467
    lol, stille tocht

wat een hypocriete bullshit

als men die bultrug echt zo belangrijk had gevonden dan hadden ze kosten noch moeite gespaard om hem vlot te krijgen. Dan hadden ze boskalis gebeld en die hadden in een dag gezorgd dat het daar ineens een heel stuk dieper was :+

Laatst bewerkt: 16 dec 2012
  17. Dyonko

Dyonko Duke

Leuk Bevonden:
    6.168
    Whaha dit is echt de droom van elke cabaretier.

18. Flix

Flix Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    Greenpeace heeft wel goede acties, maar door dit soort acties vraag je jezelf toch af waarom je inhemelsnaam nog lid bent...
    Kwam deze net tegen op FB. Vind 'm wel mooi

19. Matrix

Matrix Semi-Définie Positive XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    1.471
    Er is sociale druk om maar lid te zijn van een goed doel, anders ben je een zelfzuchtige lul, maar ik begin mijn vertrouwen in die organisaties een beetje te verliezen. Ik maak mij ook echt kwaad om die reclames van Oxfam Novib "voedsel hoort niet in de brandstoftank"; ongenuanceerde bangmakerij.

Wat betreft die afbeelding: ik zag hem ook en wat een onzin, zeg. Al die operaties kosten miljarden en als we dat aan een walvis wilden uitgeven, ja, dan konden we ook wel een walvis redden ja. 8)

Alle eindejaarsconferences worden plotsklaps uitgebreid!

20. Modder-Eter

Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    8.762
    Ik erger me alleen al dood aan die vreselijk irritante jodokussen die je constant bij het station voor je voeten springen en het evangelie van hun goede doel verkondigen als een soort Jehova-getuige. Door die mensen krijg je alleen maar een hekel aan dat soort organisaties. Ga toch ergens anders je hypocriete gelul staan te verkondigen

Deel Deze Pagina