1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Algemeen] Nieuws

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door *NERAZZURRI*, 13 apr 2011.

1. Yi-Long

Yi-Long ...the little dragon

Leuk Bevonden:
    2.087
    … ik niet, maar voor we nukes gaan koppen wil ik nog wel even aan Tyrant laten weten dat ik toch weer gelijk had; NATO loopt te stoken en escaleren met Rusland want ze zien die deadline van 20 januari (Trump) aankomen, waarna die de steun voor Oekraïne/NATO willen intrekken, dus als ze nog iets willen bereiken qua uitbreiding met Oekraïne, dan willen ze dat voor die tijd doen, zelfs als ze daarmee een volwaardige oorlog met Rusland beginnen (en dan zijn we allemaal fucked).

Toch een mooie gedachte om in je achterhoofd te houden wanneer we straks wegsmelten.

2. Garrett

Garrett Active Member

Leuk Bevonden:
    9.024
    Dat zorgt weer voor goed instapmoment crypto

janter, Yi-Long en Reckuuza vinden dit leuk.
  3. Yi-Long

Leuk Bevonden:
    2.087
    Ik maak me geen zorgen. Ik heb Fallout gespeeld. Ik neem aan dat onze steenrijke en verstandige regering gewoon voldoende ‘vaults’ heeft gebouwd voor de hele bevolking …

4. Tyrant

Tyrant Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    9.634
    Haha wappie

Yerewn en Yellow 13 vinden dit leuk.
  5. Yellow 13

Yellow 13 Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    4.773
    Het is eerder dat jij het loopt op te hitsen hier hoor. Niet dat het de NAVO of Rusland boeit, maar lees je post eens over. Je komt echt over als een angstzaaier en dat is juist wat de NAVO probeert te voorkomen met hun uitspraken in aanloop naar de komst van Trump. Het is proberen te waarschuwen voor escalatie als die man aan de macht komt, want Europa kon hem tussen 2016 en 2020 ook geen reet interesseren. Niet dat je ons klein krijgt, daar bloeden we al 3200 jaar voor. :+

6. WorkingTitle

WorkingTitle ..

Leuk Bevonden:
    3.028
  7. Yerewn

Yerewn Zo lekker gewoon gebleven

Leuk Bevonden:
    9.445
    Ik ren naar het pakketpunt om m’n oude zooi op te sturen

WorkingTitle, Yellow 13 en Reckuuza vinden dit leuk.
  8. Yi-Long

Leuk Bevonden:
    2.087
    Ik heb momenteel last van hele droge ogen, en oogdruppels zijn echt idioot duur. Vandaar dat ik een GoFundMe opstart zodat ik de komende maanden weer volledig bevochtigd de hele dag kan gamen …

9. Yellow 13

Leuk Bevonden:
    4.773
    Wel buiten adem om het echt goed te doen hé?

10. janter

janter Active Member

Leuk Bevonden:
    576
    Ik kan me echt niet voorstellen dat er een Europese oorlog komt en Rusland Nederland gaat bezetten. Kom op man, wat heb je er aan haha? Kan iemand mij dat uitleggen?

Daarbij, hoe denkt de Russische bevolking hierover? Hebben die hier uberhaupt zin in?

11. Yellow 13

Leuk Bevonden:
    4.773
    Die zijn monddood gemaakt of zitten vast of zijn gestorven in de oorlog.

12. Yi-Long

Leuk Bevonden:
    2.087
    Natuurlijk heeft Rusland die ambitie niet. Nu niet, nooit niet.

Dit gaat om de veiligheid van Rusland, daarover zijn destijds afspraken gemaakt, dat NATO zich niet verder dan Polen richting het oosten zou uitbreiden, en dat probeert NATO dus nu wel te doen. Dat is altijd een rode lijn geweest voor Rusland, dus die hebben toen daarop gereageerd. Dat was alleen een verrassing voor de mensen die al die jaren niet hebben opgelet of zich daar bewust geen reet van hebben aangetrokken.

Daar gaat dit hele oorlogje om. NATO wil uitbreiden, en daarmee vormen ze een direct gevaar voor Rusland, dus Rusland neemt dan maatregelen.

13. Yellow 13

Leuk Bevonden:
    4.773
    Je laat het wel klinken als operatie Barbarossa hé? :+

14. Yi-Long

Leuk Bevonden:
    2.087
    Ik ken alleen professor Barabas …

15. Reckuuza

Reckuuza #ACHTERBUURTHOOLIGAN#LOMPEBOER#NEKDIE#NEKNEKNEKNEK

Leuk Bevonden:
    17.996
    WE GAAN ALLEMAAL DOOD

16. Yi-Long

Leuk Bevonden:
    2.087
    Precies 1 dag voordat GTA6 uitkomt. :D

17. janter

janter Active Member

Leuk Bevonden:
    576
    Ik hoop dat Poetin hand in hand met Trump zegt: we love Cardanooo

18. Tyrant

Tyrant Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    9.634
    Echt. Lees eens wat meer in. Je komt echt over als een mongool met beetje Kremlin propaganda. Die hele afspraak is er nooit geweest.

Alsof Rusland geen afspraken schendt. Alsof Rusland geen rode lijn overgaat.

Rusland valt een onafhankelijk land binnen om het te annexeren en de NAVO wilde uitbreiden en daarom is het de schuld van de NAVO. Realiseer je gewoon even hoe debiel dat standpunt klinkt.

En wat bedoel je met 'ik had gelijk?' dat je liep te fantaseren over een false flag situatie?

Laatst bewerkt: 15 dec 2024 om 10:46
    Jorrie vindt dit leuk.
  19. Yerewn

Yerewn Zo lekker gewoon gebleven

Leuk Bevonden:
    9.445
    Ik stel me voor dat yilong een agent is die ergens op een propoganda farm volledig pro Aziatische/Russische PR machine op een dood forum zit te spuien. Haalt zn week targets makkelijk, zn baas controleert hem verder niet allang blij dat die jongen van de straat is en croissantjes kan kopen.

20. Yi-Long

Leuk Bevonden:
    2.087
    Ik had gelijk in dat NATO de boel wilde gaan opschroeven en escaleren. Niet lang na mijn statement geeft NATO Oekraïne lange afstandsraketten en toestemming om ze op doelen ver in Rusland te gebruiken.

Of het verder escaleert, dat weet ik niet, maar de intentie vanuit NATO is er zeker. Dat was de ‘voorspelling’/verwachting.

Welke afspraken schond Rusland mbt Oekraïne? Welke rode lijnen gingen ze over vóór 2014? Als jij meer info hebt dan ik, dan mag je dat gewoon delen.

Wel blij om te horen dat zoveel mensen het onacceptabel vinden om zomaar onafhankelijke landen aan te vallen, binnen te vallen, gebied te annexeren, etc.
    Onze eigen politieke leiders lijken daar wat makkelijker over te denken. Zo zat Geertje Wilders deze week nog gezellig met een Nederlands vlaggetje bij een gezochte oorlogsmisdadiger op de thee, in een land dat voortdurend illegaal land annexeert en buurlanden aanvalt en invalt, en alle internationale afspraken, wetten, regels en rode lijnen overschrijdt.

Deel Deze Pagina