1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Algemeen] Nieuws

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door *NERAZZURRI*, 13 apr 2011.

1. Yellow 13

Yellow 13 Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    4.777
    Voor Christus ja, omdat de kerk zijn scheppingsverhaal basseert op het ouds bekende schrift in dit deel van de wereld en dat is het spijkerschrift.

Je moet de Genesis Erfenis eens lezen van Michael Byrnes. Is weliswaar een thriller, maar er komen een aantal aardige historische ''feitjes'' in voor. ;)

2. Dyonko

Dyonko Duke

Leuk Bevonden:
    6.168
    Wat bedoel je met 'feitjes'.

Zijn het nou wel of geen feiten?

3. Kevf

Kevf Hardcore poster

Leuk Bevonden:
    983
    Loop niet zo te provoceren, de aanhalingstekens maken het prima duidelijk -_-

4. Dyonko

Dyonko Duke

Leuk Bevonden:
    6.168
    Provoceren? Ik stel gewoon een normale vraag. Feiten kan je namelijk maar op 1 manier interpreteren.

5. Yellow 13

Leuk Bevonden:
    4.777
    Je moet ze er alleen uitpikken en misschien na zien op een betrouwbaardere bron dan de thriller. Alleen doe ik dat geregeld, dus weet ik wel van wanneer het spijkerschrift is. ;)

6. Jorrie

Jorrie ¯\_(ツ)_/¯ Moderator

Leuk Bevonden:
    5.130
  7. Siemenn

Siemenn pee es vee

Leuk Bevonden:
    444
    Nu wordt ook steeds gemeld dat Anass enorm veel gepest werd op school (zie niet hoe dit in het verhaal past overigens).

Man, dat jongetje is 13.. gaat te ver.. :mad:

8. Kevf

Kevf Hardcore poster

Leuk Bevonden:
    983
  9. Hybrid

Hybrid Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.824
    Dus als je het doet. Doe het met een grote groep...
    Belachelijk.

10. Tripletth

Tripletth ɹǝsn pǝɹǝʇsıƃǝɹ

Leuk Bevonden:
    402
    Klinkt als een fout van het OM.

11. Yellow 13

Leuk Bevonden:
    4.777
    De zoveelste... |:-

12. L.A.

L.A. Active Member

Leuk Bevonden:
    4.901
    Hoezo onduidelijk wie de dodelijke klap uitdeelde?
    Dus het is ok om iemand kapot te schoppen tegen zijn hoofd, zolang hij maar net niet sterft??

Dit soort berichten gaan er bij mij gewoon echt niet in. Is toch te zot voor woorden.
    Is medeplichtigheid en zware mishandeling dan geen straf meer tegenwoordig? :confused:
    Als ik de vader van 't jochie was zou ik helemaal flippen en die jongen stuk voor stuk opzoeken.

13. Jingga

Jingga Hand in Hand

Leuk Bevonden:
    139
    Ik begrijp het ook niet, in zo'n geval moet er gewoon een mogelijkheid zijn om ze alle 6 voor zware mishandeling met dood tot gevolg oid te veroordelen

14. *NERAZZURRI*

*NERAZZURRI* Active Member

Leuk Bevonden:
    12
    Het lijkt wel alsof steeds meer mensen vergeten dat je niet schuldig bent tot dat bewezen is, en iedereen -dus ook slachtoffers- recht hebben op privacy.

Ook dat PowNews weer dat denkt wel effe de stem van het volk te kunnen vertegenwoordigen door verdachten publiekelijk voor lul te zetten. Ze zouden dat kutprogramma meteen op moeten doeken. Wat denken ze wel niet joh?

Laatst bewerkt: 8 feb 2013
  15. Kevf

Kevf Hardcore poster

Leuk Bevonden:
    983
    Het is bewezen dat die groep de jongen in elkaar heeft geslagen met de dood als gevolg. Dus je argument gaat niet helemaal op. De jongens worden, omdat niet zeker is wie de laatste klap heeft uitgedeeld, volledig vrijgesproken! Dit lees je dan op dezelfde dag dat een jongen van 13 360 euro moet betalen voor het gooien van een blikje op straat. Appels en peren ongetwijfeld maar op papier is het nu

groepje jongens slaat jongen in elkaar met de dood als gevolg ==> geen straf
    blikje op straat gooien ==> 360 euro boete

Daarnaast hebben daders recht op privacy. Dus tot dat bewezen is mogen beelden, zover ik weet, gewoon worden vrijgegeven.

Het spijt me zeer, maar als jij besluit om iemand in een juwelierszaak dood te schieten kom je volop met je kop op TV, internet en in de krant totdat je gevonden bent.

Om terug te komen op die juwelierszaak: die jongens hebben ipv 18, 12 jaar (!!) straf gekregen. Ze komen dus vrij met 8 jaar. Die vrouw heeft ipv 200.000 schadevergoeding, 10.000 euro gekregen.

10.000 euro en over 8 jaar zit je wellicht naast de moordenaars van je man op het terras. En een zaak die al 84 jaar in de familie was is voor altijd kapot.

Ik ben het met je eens qua hoe we na de veroordeling mensen moeten straffen (dus weer opvoeden), maar met dit soort misdaden moeten wat mij betreft alle middelen ingezet worden om de daders te vinden.

en in ander nieuws

http://falkvinge.net/2013/02/07/cou...tions-for-file-sharing-violates-human-rights/

http://www.geenstijl.nl/mt/archieven/2013/02/wacht_even_even_tim_kuik_uitla.html#comments

:cool:

16. Kevf

Kevf Hardcore poster

Leuk Bevonden:
    983
    40.000 moet gemakkelijk te doen zijn toch?

http://www.burgerforumeu.nl/petitie/

http://www.ad.nl/ad/nl/1013/Buitenl...uy-wil-korten-op-Nederlandse-vergoeding.dhtml

http://www.volkskrant.nl/vk/nl/2800.../Mogelijk-lagere-korting-voor-Nederland.dhtml

17. Tripletth

Tripletth ɹǝsn pǝɹǝʇsıƃǝɹ

Leuk Bevonden:
    402
    Een volksreferendum.:emo:

18. mattiejj

mattiejj Registered Muser

Leuk Bevonden:
    15
    Ja, want stel je voor dat de regering te horen krijgt wat mensen willen..:emo:

19. SjuhS

SjuhS Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Want de burgers weten wat het beste is voor het land :emo:

20. geertbargeman

geertbargeman Kampioen 2018 - 2019

Leuk Bevonden:
    308
    Dit inderdaad!
    Zou dan wel met een groep van 8 ofzo gaan. Meer schade, minder straf :thumbs::thumbs:

Deel Deze Pagina