1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Algemeen] Nieuws

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door *NERAZZURRI*, 13 apr 2011.

1. s4nd3r

s4nd3r Active Member

Leuk Bevonden:
    152
    Is deze al ergens langsgekomen? :+

2. Tripletth

Tripletth ɹǝsn pǝɹǝʇsıƃǝɹ

Leuk Bevonden:
    402
    Wat een baas, hij heeft tegen het eind ook zoiets van 'ja, bekijk het maar lekker met je journaal'.

3. Yellow 13

Yellow 13 Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    4.777
    Eerst even 10 jaar zeepjes bukken en dan de stoel, of de gaskamer, weet niet of ze die nog hebben in USA.

4. Jorrie

Jorrie ¯\_(ツ)_/¯ Moderator

Leuk Bevonden:
    5.128
    Vuurpeloton.

5. Killamonkey

Killamonkey Niet zo aanstellen! XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    4.960
    Al sinds 1999 niet meer. En lees je eerst nou eens in voor je wat idioots roept :emo: Echt een zieke manier om iemand te executeren hoor... Lees onderstaand voorbeeld maar eens:

6. Bassie

Bassie No lollygaggin'

Leuk Bevonden:
    33
    Naar..

7. killaz

killaz Active Member

Leuk Bevonden:
    43
    Dan zal ik wel een botte hufter zijn, maar ik kan daar echt niets om geven als ik zie waar hij voor veroordeeld is:

Al had hij 15 minuten moeten creperen......

8. Killamonkey

Killamonkey Niet zo aanstellen! XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    4.960
    Ik snap de emotie ook wel en kan er niet om malen dat dat soort mensen de doodstraf krijgen, maar ik blijf erbij dat het wel op een zo humaan mogelijke manier moet gebeuren. Ik vind mensen/landen/regimes etc die dergelijke doodstraffen hanteren niet direct beter dan de persoon die de doodstraf ontvangt. Het zegt mijns inziens ook veel over diegenen die dergelijke straffen uitvoeren. Het is al de ultieme straf (al valt daarover te twisten natuurlijk) dus hou het dan zo zakelijk mogelijk. Gewoon spuitje en klaar. Maar deze discussie zal hier vast al een gevoerd zijn :+

9. PePzi NL

PePzi NL Ōkami! XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    203
    Daar ben ik het mee eens, doodstraffen zijn naar mijn mening ook meer bedoeld voor de samenleving (sommige individuen zijn gewoon te gevaarlijk om nog op deze wereld rond te lopen, hoe streng en beveiligd de gevangenis ook) dan als zware straf voor de dader (levenslang de cel in is imo erger dan de doodstraf). Daarnaast heb je nog het feit dat het bakken met geld kost om één gevangene levenslang in de cel te houden, maar dan gaan we mensenlevens op waarde schatten en dat is een eindeloze discussie dus laat dat maar zitten :+

Ik snap de emotie erachter ook zeker, maar wij moeten wel humaan blijven anders zijn we geen spat beter. :)

Laatst bewerkt: 24 mrt 2013
  10. Gdzr

Gdzr Hmmm?

Leuk Bevonden:
    62
    Gewoon paar euro aan een kogel besteden en binnen enkel tellen is het voorbij.

11. Dusky Demon NL

Dusky Demon NL Daan

Leuk Bevonden:
    213
    Haha geweldig. :lol:

12. Yellow 13

Leuk Bevonden:
    4.777
    Dat is zelfs nog goedkoper en imo minstens zo humaan, tegenover de slachtoffers van de daders dan.

En ja, het heeft allemaal met emoties en discussies te maken, maar als ik de quote lees killaz lees, moet killa mijn post niet zo bekritiseren. Zoals gezegd het is puur emotie, zowel voor de nabestaanden van zo'n daad, als lezers zoals jij en ik. En als het mijn dochter was geweest... nevermind maar niet? :+

13. Tara-

Tara- Member

Leuk Bevonden:
    0
    _O_

14. Zeepsop

Zeepsop BRO BEANS

Leuk Bevonden:
    631
    Hahaha, jullie weten ook wel dat het koud is!

:lol:

15. Yellow 13

Leuk Bevonden:
    4.777
  16. hayabusa halo

hayabusa halo Half-shark, half-man, skin like alligator

Leuk Bevonden:
    253
    http://tysonbowersiii.com/gays-claim-gay-marriage-movement-was-just-a-joke-to-annoy-christians/

17. Jorrie

Jorrie ¯\_(ツ)_/¯ Moderator

Leuk Bevonden:
    5.128
    Juist.. :emo:

18. AntraXxX

AntraXxX Bruce Springsteen

Leuk Bevonden:
    214
    Wauw wat een trieste flikkers zeg 8).

19. Tripletth

Tripletth ɹǝsn pǝɹǝʇsıƃǝɹ

Leuk Bevonden:
    402
  20. Matrix

Matrix Semi-Définie Positive XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    1.471
    http://www.rtl.nl/components/actuee...rt/31/binnenland/PVV_weer_grootste_partij.xml

Man, zo een partij hoeft gewoon niets te doen of the presteren en kan maar meeliften op onvrede. Hoe kan ik de kiezer nog serieus nemen?

Deel Deze Pagina