En ik heb ook al uitgelegd waarom ik dat zei, maar dan moet je ook even teruglezen. Ik doe dat niet weer.
En of het moet of niet, en of die uitspraak dom is of naief of niet, waarschijnlijk krijgt die wel de doodstraf als ze hem pakken. Ik meende me echter ook te herinneren dat ze die in New York niet meer hebben, maar in omliggende staten wel.
Levenslang lijkt mij wel duidelijk en lijkt mij voor beide partijen wel wenselijk en menselijk t.o.v. bijvoorbeeld de doodstraf.
Het is allemaal speculatie, niemand, ook ik niet, zou te snel met dit soort zaken moeten komen. Het is alleen een eerste emotionele reactie. Ik uit hem alleen uit betrokkenheid, want zo voel ik dat, dan uit werkelijke haat richting een persoon of personen.
En wat betreft het MO: Ik hoop/bid iedere dag dat het daar ook een keer ophoud, maar ik ben bang dat het daar nog jaren door gaat.
Wat betreft de media: Eens, omdat sowieso veel te veel beelden herhaald worden en je door de keel gedrukt worden. Neem die 2 explosies, die heb ik nu al zeker 10x op elk kanaal gezien in het nieuws.
5 minuten praten ze erover, dan weer die explosies, 30 seconden praten, dan weer die explosies, dat viel me dus wel op. Ze dwingen het je inderdaad wel de huiskamer in, best walgelijk inderdaad.
Ik ben wel het type van excuses, dus als iemand zich beledigd heeft gevoeld, dan sorry, maar ik ga mezelf ook niet constant herhalen in uitleg naar mensen toe.
Ik hoop dat bovenstaande een beetje in overeenstemming is met de meeste mensen hier, anders gewoon pech gehad. Ik zal proberen de volgende keer eens langer na te denken eer ik reageer.
Peace, mijn beste!
Laatst bewerkt: 17 apr 2013