Ik geloof dat als je slaagt voor je IBT het voor de eerstvolgende periode is en dat je dus bevoegd bent een wapen te dragen als je bent geslaagd voor de schiettest die daarvoor weer was.
Ik had begrepen dat dat anders was. Ik zal het eens navragen, want ik heb begrepen dat je nog een herkansing kreeg en in de tussentijd gewoon je functie mocht uitvoeren. Maar misschien is het veranderd?
Ja, maar we hebben het nu over agenten, niet over criminelen of iets dergelijks. We mogen er toch vanuit gaan dat als je stil blijft staan bij agenten dat er nou niet veel gaat gebeuren? Maar ja, je kan soms rare dingen doen in zulke situaties, dat is wel weer zo.
De politie in een andere rol....wtf http://www.volkskrant.nl/vk/nl/2664...-minderjarigen-met-islamitisch-huwelijk.dhtml
Die zoektocht naar die broertjes wordt ook echt een hopeloze zaak. Er was nu een 'nep graf' gevonden in de bossen aangeduid met een kruis. Dan gaat het om deze situatie: Ik ben bang dat je ze nooit meer gaat vinden.
Ik vind het media festijn er omheen wel een beetje overdreven. Groot nieuws natuurlijk, maar we horen nu al dagenlang hetzelfde.
Had die pa er nou iets mee te maken? Of helemaal niet. Heb het natuurlijk wel gelezen en gehoord maar het verhaal er achter niet, was nogal druk deze week
Die pa had de zoontjes opgehaald bij de moeder en zou wat leuks met hun gaan doen ofzo. Hij heeft een hele rondreis gemaakt met de kids (blijkt uit camerabeelden op verschillende plekke midden in de nacht) en is later dood gevonden. Hij had zelfmoord gepleegd. De vraag is nu alleen nog waar hij de kinderen heeft gelaten. Kans is groot dat hij deze ergens (dood) verstopt heeft. Vandaar de massale zoektocht nu.
Lafbek is het als het waar is. Lekker zelf weten dat je zelfmoord wilt plegen. Maar beslis niet over andere. Paar jaar geleden ook in Argentinië volgens mij. Wilde een Nederlander ook zelfmoord plegen. Had die een vliegcursus geboekt toen heeft die tijdens de vlucht dat ding laten neerstorten nam die dus gelijk ook die instructeur mee. Laf gedoe.
Goed nieuws lijkt me. Respect ook voor de massale zoektochten die zijn opgezet. Echt een vreselijk verhaal trouwens. Dat dit soort dingen gewoon daadwerkelijk gebeuren..