1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Algemeen] Nieuws

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door *NERAZZURRI*, 13 apr 2011.

1. Kevf

Kevf Hardcore poster

Leuk Bevonden:
    983
    Spot on. Het aantal mensen wat een keer zegt: 'Tering dit gaat echt te ver, hoezo pikken wij dit?', is bedroevend laag.

2. Delphiki

Delphiki Active Member

Leuk Bevonden:
    467
    Omdat het niemand echt verbaasd blijkbaar

ik heb mn mail domeinen al wel weer los gekoppeld van mn google apps account, doe nu alles weer via mn eigen mailserver

(maar heb niet de illusie dat het ook maar 1 steek uitmaakt, ik stuur nog steeds enen en nullen over het web)

3. RemcoM

RemcoM Ash and molten glass like Eyjafjallajökull

Leuk Bevonden:
    2.046
    Dan maar alles met Tor doen :p.

4. Delphiki

Delphiki Active Member

Leuk Bevonden:
    467
    Tor is voor pedos en drugsdealers :+

5. Modder-Eter

Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    8.753
  6. *NERAZZURRI*

*NERAZZURRI* Active Member

Leuk Bevonden:
    12
    Klopt helemaal, maar als we nou eens realistisch kijken naar wat wij simpele burgers, zelfs gegroepeerd, hieraan kunnen doen...

Ik zou het niet weten. Je kunt nog zoveel wetten opstellen om de privacy te beschermen, maar het is veel te makkelijk voor een intelligence agency om het toch te doen.

7. Yellow 13

Yellow 13 Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    4.775
    En als je na gaat dat die diensten een jaarlijks budget hebben van tussen de 2 en 10 miljard. Dit hangt af van de grootte en verantwoordelijkheid van de diensten.

Kun je leuke computers en software van kopen, en perfectionistisch personeel niet te vergeten.

8. Matrix

Matrix Semi-Définie Positive XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    1.471
    Tja, had ik de illusie dat mijn gegevens níét op straat lagen? En wie weet wat die agentschappen wel niet vóór het internet deden. Mensen schieten in de stress om het principe, maar ik weet nog niet of ik er me écht druk om moet maken.

9. Yellow 13

Leuk Bevonden:
    4.775
    Nee idd. Zolang ik niet lastig gevallen word door ze, maak ik me er ook niet druk om.

10. Duke_Jay

Duke_Jay Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Tot dat moment aanbreekt, dan had je misschien wel gehoopt dat je er wat aan had gedaan op het moment dat de mogelijkheden daarvoor nog waren..

11. Tyrant

Tyrant Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    9.634
    Ik vind privacy maar een overgewaardeerd begrip dus snap alle heisa niet.

12. Mtthz

Mtthz XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    38
    Zo is het. Het kan mij allemaal geen zak meer schelen...

13. Yellow 13

Leuk Bevonden:
    4.775
    Ja en juist daarom word er steeds meer privacy geschonden en zou er juist meer aan gedaan moeten worden omdat tegen te gaan. Gelukkig en ongelukkig is onze overheid verslaafd aan privacy. :+

14. *NERAZZURRI*

Leuk Bevonden:
    12
    Hoe kan je je hier in godsnaam NIET druk om maken.

15. Maddmonkey

Maddmonkey Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.435
    hahaha :emo: "overgewaardeerd"
    Dat is leuk voor je, met je miljoenen anderen :):
    Heeft niks met verslaafd te maken, in de EU volgens ze de grondwetten nog wel nauwkeurig. Privacy heb je totdat je het prijsgeeft, daarna is het met welke service dan ook constant beschikbaar. En nee we zijn geen criminelen, pedo's, drugshandelaren etc maar ook voor de 'gewone' burger heeft dat gevolgen als je telkens maar je privacy zomaar blootgeeft.
    Ik snap het ook niet :confused:

16. Tripletth

Tripletth ɹǝsn pǝɹǝʇsıƃǝɹ

Leuk Bevonden:
    402
    Hoe kan je je hier WEL druk om maken?

17. *NERAZZURRI*

Leuk Bevonden:
    12
    Omdat een overheid straks alles van je weet of te weten kan komen. Heb je enig benul hoeveel controle dat een overheid kan opleveren over jou en mij, zonder dat we iets misdaan hoeven te hebben?

Of ben je zo naïef dat je denkt dat dergelijke zaken toch niet gebruikt worden?

18. Dyonko

Dyonko Duke

Leuk Bevonden:
    6.168
    Eerste reactie was lichtelijk kwaad en verrast, maar eigenlijk boeit het me ook totaal geen moer. Alsof al mijn dooie internet shit door mensen aandachtig wordt gelezen (en zelfs dan, tja vervelend maar ik verberg niks).

Oftewel, het doet me vrij weinig.

@Nera: En dan? Ze weten nu al alles joh. Zolang ik er geen last van heb boeit het me vrij weinig, gewoon een (logisch imo) nadeel van het digitale tijdperk.

19. Maddmonkey

Leuk Bevonden:
    5.435
    Om het nog dichterbij te leggen, nu bij een sollicitatie wordt je naam al gecheckt en kijken ze op je facebook pagina. Zolang mensen het prima blijven vinden, weten werkgevers al alles over je zonder dat je daar ooit je gezicht hebt laten zien.

20. Maddmonkey

Leuk Bevonden:
    5.435
    maar je kan de gevolgen later wel helemaal niet meer overzien in de zin van dat je net ff iets zei voor je kinectje dat je beter niet had kunnen zeggen en je daarvoor opgepakt wordt? Zolang je het goed blijft vinden, kunnen instanties en overheden vrolijk doorgaan :) totdat het te laat is

Deel Deze Pagina