1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Algemeen] Nieuws

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door *NERAZZURRI*, 13 apr 2011.

1. Delphiki

Delphiki Active Member

Leuk Bevonden:
    467
    :|

ermm en wat nu?

moet de politie nu 13 jarigen in dienst nemen om de pedolokker te bemannen?

2. mattiejj

mattiejj Registered Muser

Leuk Bevonden:
    15
    Ja dat snap ik; maar wat voor zin heeft het om nog te gaan bakkeleien over de celstraf (tenminste; ik ga er vanuit dat ze daarover wel gediscussieerd hebben voordat ze het naar buiten brachten) als hij die niet hoeft uit te zitten?

Ze hadden toch ook gewoon kunnen zeggen als rechtbank: Ja, hij is schuldig en mag geen publiekelijk ambt meer vervullen?

Scheelt tijd en geld. :+

3. Roywilliam

Roywilliam Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Toch ongelooflijk dat zo'n vent niet lekker moet brommen. Aparte regel hoor...

4. Matrix

Matrix Semi-Définie Positive XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    1.471
    Lastig.
    Het is toch een manier om als samenleving aan te geven dat je het niet tolereert. Daarbij komt ook nog dat "Berlusconi krijgt 7 jaar cel" natuurlijk een heerlijke krantenkop is. Met andere woorden, het zal allemaal wel wat opgeblazen zijn in de media. :)

5. ExtraBB

ExtraBB Bruno

Leuk Bevonden:
    0
    Hij hoeft niet naar de gevangenis maar zou dan wel huisarrest krijgen. Vandaar die 7 jaar denk ik.

6. Tripletth

Tripletth ɹǝsn pǝɹǝʇsıƃǝɹ

Leuk Bevonden:
    402
  7. Yellow 13

Yellow 13 Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    4.775
  8. R-Y

R-Y let's pop

Leuk Bevonden:
    4
    Het is inderdaad een hot item, vooral vanwege het uitleveren van Edward Snowden aan de VS. Echter vraag ik me af van, "wat wil men tegen dat spionage doen"? Uiteraard is het ook zo dat je beperkt wordt en verdacht zoals in het voorbeeld staat in dat artikel, maar de keerzijde ervan is de veiligheid (nooit gegarandeerd natuurlijk).

Denk dat het ook een kwestie is van 'wat niet weet, wat niet deert'. Stel, dit was pas over 30 jaar naar voren gekomen of zelfs nooit, had je er dan last van gehad?

9. *NERAZZURRI*

*NERAZZURRI* Active Member

Leuk Bevonden:
    12
    Is dat relevant?

10. Maddmonkey

Maddmonkey Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.435
    In min of meerdere mate wel, aangezien die instelling bij velen wel erin zit.

Al hoewel je jezelf hier zeker wel voor kan wapenen :) lees: Geen GPS, peerblock, andere incognito programma's en nog heel wat deep internet zooi. Alleen vind ik dat het voor de 'gewone' burger niet zo zou moeten zijn dat ze telkens het gevoel moeten hebben dat ze bekeken worden.

11. LBJ6

LBJ6 Active Member

Leuk Bevonden:
    3
    Denk je serieus dat een incognito modus dat tegen gaat? Je geschiedenis wordt alleen niet op je computer opgeslagen.

12. Jorrie

Jorrie ¯\_(ツ)_/¯ Moderator

Leuk Bevonden:
    5.116
    Incognito programma's, zo iets als TOR, toch?

13. Matrix

Matrix Semi-Définie Positive XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    1.471
    Ja!

Ik had twee weken geleden een lezing van een van hun head developers. Geweldig, die kerel kan nooit fatsoenlijk naar huis vliegen, omdat hij altijd even wordt vastgehouden op het vliegveld. Fascinerende organisatie/club is dat TOR.
    De boodschap van hem was heel duidelijk:
    Ieder land die het kan, bespioneert en iedereen die de technologie mist, koopt de technologie in.

Zo stond er gisteren een artikel online dat Engelsen glasvezelkabels uit de zee aftappen. Maar dat gebeurt dus op veel meer plekken.

@AlexF1606, als ik het goed begrijp, probeert een goed incognito programma je internetverkeer niet direct te laten verlopen, maar verspreid te re-routen om traceerbare routes zo goed als te vernietigen. Maar het blijft een kat-en-muis spel.

14. Tripletth

Leuk Bevonden:
    402
  15. Delphiki

Delphiki Active Member

Leuk Bevonden:
    467
    En de vraag die dan meteen opduikt is , hoe betrouwbaar zijn de TOR exit nodes :+

16. Tyrant

Tyrant Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    9.634
  17. Tripletth

Leuk Bevonden:
    402
    Wat een klootzakken zeg. :lol:

18. Jorrie

Jorrie ¯\_(ツ)_/¯ Moderator

Leuk Bevonden: