1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Algemeen] Nieuws

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door *NERAZZURRI*, 13 apr 2011.

  1. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.030
    Leuk Bevonden:
    4.698
    Net mijn moeder verteld, die schrok wel. Het was inderdaad te verwachten, maar vind het wel echt kut. Had de eerste weken na zijn ongeluk nog wel hoop, maar dat ging anders toen hij naar Londen werd gebracht en helemaal toen hij weer naar Nederland kwam. Zeer zware klap voor de Koninklijke familie en in het bijzonder Beatrix. Wat heeft die vrouw veel te verstouwen gekregen de afgelopen 12 jaar zeg. =(
     
  2. Dyonko

    Dyonko Duke

    Berichten:
    4.251
    Leuk Bevonden:
    6.168
    Ja thug life inderdaad, poepoe.
     
  3. Zeepsop

    Zeepsop BRO BEANS

    Berichten:
    2.636
    Leuk Bevonden:
    627
    Dit dus.
     
  4. Cyrax

    Cyrax Weldoener van beroep

    Berichten:
    6.104
    Leuk Bevonden:
    903
    Ooooeeeh, hier is iemand jaloers dat ie niet verder is gekomen dan prinsesje.
     
  5. Nitram

    Nitram BiA!

    Berichten:
    1.501
    Leuk Bevonden:
    0
    Inderdaad, hij is onmenselijk lang kunstmatig in leven gehouden. Dit is het beste voor iedereen.
     
  6. Jorrie

    Jorrie ¯\_(ツ)_/¯ Moderator

    Berichten:
    18.427
    Leuk Bevonden:
    4.947
    Jep, hij was anderhalf jaar geleden eigenlijk al overleden. Dit is gewoon beter zo.
     
  7. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
    Vond het ook veel te lang imo. Snap de reden ook niet echt. Bij mijn vader was het hetzelfde. Hartaanval, te lang zonder zuurstof gezeten dus toen was het al voorbij. Diezelfde avond besloten om hem van de beademing af te halen. Ook al was die nog uit de coma gekomen na een lange tijd dan moet je je afvragen wat nou het beste is voor iedereen.
     
  8. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.030
    Leuk Bevonden:
    4.698
    Jij en je familie kiezen dus ook niet voor die lange en onzekere weg, dat vind ik ook heel erg knap. :thumbs:

    Ik zou het zelf ook niet willen. Misschien laat ik dit nog wel eens opschrijven. No way dat ik een kasplantje wil worden in een tehuis of ziekenhuis.
     
  9. Cyrax

    Cyrax Weldoener van beroep

    Berichten:
    6.104
    Leuk Bevonden:
    903
    Ik denk dat heel weinig mensen daar trek in hebben hoor. Helaas hebben vaak de levende personen het voor het zeggen omdat de meeste mensen niks op schrift hebben. En die houden vaak vast aan het leven, aan de mogelijkheid op.....

    Ik hoop niet alleen dat mocht het mij ooit overkomen dat ze me laten gaan, maar ook dat mocht ik ooit die keuze voor een geliefde moeten maken, dat ik de kracht heb om de juiste keuze te maken.
     
  10. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.030
    Leuk Bevonden:
    4.698
    Dan heb je nog die ontzettend moeilijke vraag: Wat is de juiste keuze? Die zou ik denk ik maken op basis van de medische antwoorden en mijn eigen gevoel.
     
  11. Cyrax

    Cyrax Weldoener van beroep

    Berichten:
    6.104
    Leuk Bevonden:
    903
    Ik hoop ook de juiste keuze te maken, maar ik vind het ook belangrijk dat mensen niet anderen veroordelen als je de situatie niet geheel kent. Het is zo gemakkelijk om te oordelen en te zeggen hoe jij het zou doen. Maar tot je voor die keuze staat, zul je nimmer echt weten wat je zou doen.

    Man, als het mijn dochter was, dan zou ik het echt niet weten. Ik zou hopen, bidden, huilen, schreeuwen en niet willen beslissen.
     
  12. Killamonkey

    Killamonkey Niet zo aanstellen! XBW.nl VIP

    Berichten:
    3.648
    Leuk Bevonden:
    4.760
    Ik zou mijn gevoel er juist zo veel mogelijk buiten proberen te houden. Gevoelsmatig blijf je altijd hoop houden in dit soort situaties denk ik, ook al is er feitelijk gezien geen kans meer op verbetering... Niettemin natuurlijk een gestoorde keuze om te maken =(
     
  13. Dyonko

    Dyonko Duke

    Berichten:
    4.251
    Leuk Bevonden:
    6.168
    Over 40 jaar word je dan gewoon een soort robocop.
     
  14. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.030
    Leuk Bevonden:
    4.698
    Eén waar je inderdaad niet voor wilt komen te staan. Misschien moet je inderdaad niet voor het gevoel gaan, maar wachten tot de grens. De één doet dat door zoals bij Friso af te wachten, de ander door vrij snel de stekker eruit te halen. Iets waar je pas weet van hebt als je er zelf voor komt te staan.
     
  15. Mtthz

    Mtthz XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    588
    Leuk Bevonden:
    38
    Uiteraard het beste zo. Maar dan krijg je opeens een hele rits "BN'ers" die allemaal gaan treuren. "Een zwarte dag voor Nederland." Wat zijn dat voor mongolen? Allemachtig.
     
  16. Tyrant

    Tyrant Well-Known Member

    Berichten:
    12.000
    Leuk Bevonden:
    9.558
    Nee die types die een betaald SMS'je sturen naar RTL Boulevard met steunbetuigingen :emo:
    Volk op straat trekt ook een blik cliche's open als er opeens een cameraploeg voor de neus staat zo te zien.

    Ach. Volgende week is iedereen het weer vergeten. Zo werkt dat nu eenmaal.
     
  17. Tripletth

    Tripletth ɹǝsn pǝɹǝʇsıƃǝɹ

    Berichten:
    1.543
    Leuk Bevonden:
    402
    Überhaupt het volk. :emo:
     
  18. *NERAZZURRI*

    *NERAZZURRI* Active Member

    Berichten:
    1.016
    Leuk Bevonden:
    12
    Dit.
     
  19. Tyrant

    Tyrant Well-Known Member

    Berichten:
    12.000
    Leuk Bevonden:
    9.558
    OMG JULLI ZIJN SELF OOK VOLLUK!!1i!einz
     
  20. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.030
    Leuk Bevonden:
    4.698
    Goddank heb ik die kop van die speknek nog niet gezien. :emo:
     

Deel Deze Pagina