1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Algemeen] Nieuws

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door *NERAZZURRI*, 13 apr 2011.

1. Cookie

Cookie #TaylorSwift XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    528
    Inmiddels alweer 87 op het eiland en dus 91 in totaal, die gozer heeft echt enorm huisgehouden op Utøya...

2. Tyrant

Tyrant Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    9.612
    87 hoooollly shit.. Tering dit is echt fucked up...

3. Cookie

Leuk Bevonden:
    528
    En er komen er nog heel wat bij omdat er veel jongeren heel slecht aan toe zijn... Ik vond Alphen al erg... Dit is echt niet normaal meer...

4. Shin David

Shin David Ajax Amsterdam

Leuk Bevonden:
    0
    Ik las dat hij slechts een geweer en pistool had. Hoe de fock kan dit dan gebeuren.

5. Tyrant

Tyrant Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    9.612
    En hij heeft zichzelf geen eens neergeschoten klopt dat?

6. Hybrid

Hybrid Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.824
    Ja dat snap ik ook niet echt. Maar misschien zijn er heel veel mensen het water in gesprongen en verdronken?

Ja Tyrant.

7. Cookie

Leuk Bevonden:
    528
    Hij is inderdaad gearresteerd.

Je moet trouwens ook niet vergeten dat het een heel klein eiland was met weinig beschutting. Het was vrij druk en de mensen konden daarom geen kant op, dus ze hadden haast geen kans om weg te komen. Daarom heeft hij denk ik zoveel schade kunnen aanrichten...

8. *NERAZZURRI*

*NERAZZURRI* Active Member

Leuk Bevonden:
    12
    Politie arriveerde pas na 30 minuten. Wordt zelfs gespeculeerd dat ie 1 tot 1,5 uur z'n gang heeft kunnen gaan. Dan kan je flink om je heen maaien ja.

9. Hybrid

Hybrid Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.824
    Moelijk te geloven dat het een iemand was. Ik bedoel eerst een super grote bom laten afgaan. De boot pakken naar het eiland en dan beginnen te schieten, en ze zeiden dat die een Glock en een machinegeweer had. Heeft die aardig wat munitie nodig gehad.

Maakt alweer duidelijk dat wapens verboden moeten worden. Voor de gewone burger.
    Deze kon die gewoon weer met een vergunning halen. Is het illegaal dan maak je het gelijk moeilijker om eraan te komen.

En is het waar dat de gewone politieagent geen pistool heeft in Noorwegen?

Laatst bewerkt: 23 jul 2011
  10. Hybrid

Hybrid Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.824
    Hmm

11. Yellow 13

Yellow 13 Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    4.767
    De krankzinnigheid in deze wereld is als een gezwel in een mensenlijf.

Over bovenstaande zin snap ik genoeg, dus ik weet wat ik zeg.

Heb er geen andere woorden voor. =(

12. Mtthz

Mtthz XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    38
    Ik ving hier ergens wat op over wapenvergunningen. Ja, je kan de wetgeving natuurlijk aanscherpen en daar heb ik ook niks op tegen. Maar de bittere realiteit is echter dat, mocht je per se een wapen willen hebben, dan kan je die heus wel krijgen. Met of zonder vergunning. Hartstikke illegaal natuurlijk, maar toch. Dat maakt ze toch geen donder uit. Mocht men bijvoorbeeld bij Van der Vlis de vergunning hebben geweigerd, dan had hij óók aan een wapen kunnen komen. Vooral als hij zo gefocust en geobsedeerd was door wapenbezit.

EDIT/ Ja een paar posts boven mij, van Hybrid.

13. Hybrid

Hybrid Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.824
    Ja dat klopt natuurlijk. Maar nu wordt het wel heel makkelijk gemaakt tegenwoordig. Maak je het strenger, verklein je de kans ook wel een beetje. Deze gast kende waarschijnlijk paar foute types. Van der Vlis had wel meer moeite moeten doen denk ik.

14. Mtthz

Mtthz XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    38
    Klopt, heb je absoluut gelijk in. Maar het probleem is nog altijd dat dit eigenlijk niet tegen te houden is.

15. WinterBase

WinterBase #VOTEFORRECKA XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    654
  16. Dyonko

Dyonko Duke

Leuk Bevonden:
    6.168
    Holy fuck krijg het net pas mee..

17. Tco

Tco The Chosen One

Leuk Bevonden:
    1
    Gisteren maar eigenlijk alleen beetje bomaanslag meegekregen. Dacht paar doden en dat was ut.

Damn...
    Die kerel had ook wapen vergunning voor 3 guns waaronder een machinegeweer en daar zal die wel de meeste mee hebben gekilled. Hij riep ook iedereen bij elkaar. En tja dan zullen er ook wel 200-500 man bij elkaar hebben gestaan.

De een dankt god dat ze het overleven en de ander moord ze uit in de naam van god...

18. Cookie

Leuk Bevonden:
    528
  19. Dyonko

Dyonko Duke

Leuk Bevonden:
    6.168
    Zal wel zo zijn..

20. Nitram

Nitram BiA!

Leuk Bevonden: