1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Algemeen] Nieuws

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door *NERAZZURRI*, 13 apr 2011.

1. Jorrie

Jorrie ¯\_(ツ)_/¯ Moderator

Leuk Bevonden:
    5.116
    Wat een arrogante lul zeg..

2. Delphiki

Delphiki Active Member

Leuk Bevonden:
    467
    hahaha, ik dacht echt even dat hij nu volledig van het pad af was

En toen zag ik dat het de Speld was :+

Al is een kleine tegenstrijdigheid Henk niet vreemd natuurlijk

3. Tyrant

Tyrant Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    9.634
    Ik zie het hem zo zeggen :lol:

4. Yellow 13

Yellow 13 Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    4.775
    En dan je secretaresse van destijds de schuld geven. :emo: Ben zelf opgeleid voor dat werk en kan je vertellen dat er geen reet klopt van die beschuldiging. Degene die de financiën doet hoort het doorgaans te doen, of degene die er de verantwoordelijkheid voor heeft, Henk Krol zelf dus. Weg wezen! :emo:

5. Jingga

Jingga Hand in Hand

Leuk Bevonden:
    139
    Ken een gast die voor hem werkte bij de GK, die is niet bepaald positief over hem. Manipulatief, bedriegend, schijnheilig etc

6. mattiejj

mattiejj Registered Muser

Leuk Bevonden:
    15
  7. Delphiki

Delphiki Active Member

Leuk Bevonden:
    467
    :lol:

godverdomme

En op nu.nl zegt zn advocaat dan ook nog dat Bertje 'overweegt' om z'n wachtgeld te gebruiken om de daklozenkrant terug te betalen...

alsof wij het goed van hem moeten vinden dat hij wat hij gestolen heeft van belastinggeld terug betaald

Ik stel voor dat we hem in vol Heerenven tenue hijsen en hem naast het Cambuur stadion droppen. Of een andere vorm van publieke terechstelling, mag ook

wat een lul

Laatst bewerkt: 9 okt 2013
  8. Tyrant

Tyrant Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    9.634
    Haha heerlijk.

De man heeft voor 40.000 euro in eigen zak gestoken, volgens eigen zeggen dankzij ‘slordig met het financieel beheer' (:lol:).

Daarna is maar bepaald dat er geen aanklacht is als hij alles terugbetaald... En nu 'OVERWEEGT hij om zijn wachtgeld te gebruiken om een deel terug te betalen? Wtf moet je daarbij overwegen? 8)

Links lullen, rechts vullen :9

9. Dyonko

Dyonko Duke

Leuk Bevonden:
    6.168
    Ongelooflijk weer.

10. Tyrant

Tyrant Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    9.634
    En ondertussen stapt GL gewoon uit het begrotingsoverleg.
    Je zal er maar op gestemd hebben :lol:

11. Kevf

Kevf Hardcore poster

Leuk Bevonden:
    983
    Ik moest hard lachen om deze opmerking:

:D

Ondertussen is meneer Rehwinkel ook lekker bezig. Vrijwillig opstappen, huis van een miljoen (in Groningen!) te koop zetten en dan wel wachtgeld aanvragen.

Lekkere club die PvdA-ers.

12. Tyrant

Tyrant Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    9.634
    Doen ze niet alleen bij PvdA hoor.

Vorig jaar was er een D66 politica die haar baan niet meer met haar gezinsleven kon combineren en daarom stopte met werken. Wachtgeld van 5000 per maand _O_

Of die SP'ers. Die klagen al 10 jaar dat het moet worden afgeschaft, maar ondertussen maken ze er al 10 jaar gebruik van. Met als toppunt die politica Krista van Velzen die in 2010 even een fietsvakantie van 1 jaar ging doen, betaald met... wachtgeld! _O_

Blijft toch weer genieten dat wachtgeld.

13. Jingga

Jingga Hand in Hand

Leuk Bevonden:
    139
    PVDA in Rotterdam laatst ook, 1 deelgemeente(!)-raadslid declareerde 'scholing' voor 18.000eu... check al deze berichten (geweldig stukje lokale journalistiek trouwens, redelijk nieuwe blog :)):

http://bogue.nl/?s=brammerloo

14. Tyrant

Tyrant Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    9.634
    Die Rehwinkel heeft ook gewoon een cursus Spaans gedeclareerd bij de gemeente Groningen hoor :lol:

Sowieso, waarom wordt dat goedgekeurd? Toen wist nog niemand dat hij naar Barca zou verhuizen... Dat vind ik al raar genoeg.

15. Delphiki

Delphiki Active Member

Leuk Bevonden:
    467
    Die regeling mag echt per direct voor iedereen afgeschaft worden wat mij betreft

wachtgeld... flikker toch op, gewoon een ww uitkering en werk gaan zoeken zoals normale mensen

16. Matrix

Matrix Semi-Définie Positive XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    1.471
    Ik blijf dat maar raar vinden. Je blijft toch gewoon dooronderhandelen tot het bittere eind? Iedere slag die je binnenhaalt is er weer eentje in de pocket denk ik dan.

17. Delphiki

Delphiki Active Member

Leuk Bevonden:
    467
    Uit het overleg stappen kan ook een onderhandelingstactiek zijn. Maar dat werkt alleen als er te weinig gesprekspartners over blijven

nou lopen ze het risico dat een andere oppositiepartij haar punten wel er door krijgt omdat ze wel aan tafel blijven zitten

18. Tyrant

Tyrant Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    9.634
    Nee joh je moet toch een statement maken?
    Je vertegenwoordigd gewoon een deel van de bevolking dus die zijn ook zeer content dat hun stem zo wordt gebruikt.

19. Yellow 13

Yellow 13 Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    4.775
    En we mogen straks ook nog geen Zwarte Piet meer zeggen. :emo:

Godver de Negerzoenen en Jodenkoeken nog aan toe! :p

20. Delphiki

Delphiki Active Member

Leuk Bevonden:
    467
    Blanke Vla!

Ik stel voor dat we voortaan de hulpjes van Sint Nicolaas gewoon negerslaaf noemen. Of Huiskaffers.

Misschien dat men zich dan realiseert dat Zwarte Piet zo slecht nog niet is

Laatst bewerkt: 9 okt 2013

Deel Deze Pagina