1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Algemeen] Nieuws

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door *NERAZZURRI*, 13 apr 2011.

1. Modder-Eter

Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    8.716
    Nice, dan kunnen we onze bootlegs inderdaad verkopen aan mensen. :cool:

2. Le Lastpak

Le Lastpak (◕‿◕✿)

Leuk Bevonden:
    798
    Toch maar uit de EU gaan? :+

3. mattiejj

mattiejj Registered Muser

Leuk Bevonden:
    15
    "Nederland claimt dat het verbieden van downloaden uit illegale bron negatieve gevolgen voor de privacy zou hebben, omdat downloaders dan zouden kunnen worden vervolgd. Volgens de advocaat-generaal verandert dat niets aan het feit dat het toestaan van 'illegale downloads' niet door de beugel kan."

Om lekker populistisch te zijn: schijnbaar is privacy alleen een recht als je échte misdaden pleegt.

4. Tyrant

Tyrant Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    9.610
    Dat wordt nergens beweerd? Of is dat je eigen mening?

5. Reckuuza

Reckuuza #ACHTERBUURTHOOLIGAN#LOMPEBOER#NEKDIE#NEKNEKNEKNEK

Leuk Bevonden:
    17.939
  6. Jorrie

Jorrie ¯\_(ツ)_/¯ Moderator

Leuk Bevonden:
    5.099
    Morgen.

7. mattiejj

mattiejj Registered Muser

Leuk Bevonden:
    15
    Het was een hyperbool. De bekende kopschoppers kregen een lachwekkend lage straf omdat hun privacy geschonden werd. Nu valt er geld te halen, en is de privacyschending geen probleem.

Natuurlijk is het niet met elkaar te vergelijken, maar het is een gemengde boodschap ze hier afgeven. Daarnaast is niemand blij als de EU iets door onze strot heen duwt.

Ps. Dit is niet mijn mening.

Laatst bewerkt: 9 jan 2014
  8. Delphiki

Delphiki Active Member

Leuk Bevonden:
    467
    Ariel Sharon is officieel dood blijkbaar

man was al 8 jaar niet bij kennis maar toch

9. Modder-Eter

Leuk Bevonden:
    8.716
    Ik vraag me echt af waarom je iemand in godsnaam 8 jaar in coma laat liggen met eigenlijk niet of nauwelijks verbetering. 8)

10. Hybrid

Hybrid Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.824
    Omdat je niet de beademing eraf mag halen volgens de wet.

11. Yellow 13

Yellow 13 Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    4.766
  12. Hybrid

Hybrid Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.824
  13. Tyrant

Tyrant Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    9.610
    Ja wtf hoe kun je in WO1 nou Hitler niet herkennen? En dan zeggen ze wat over de jeugd tegenwoordig.

14. Yellow 13

Leuk Bevonden:
    4.766
    Nou, hij hoorde het nieuws uiteraard 20 jaar later. En toen had die zat een foto van hem kunnen zien in een krant en hem kunnen herkennen van herinnering. Nota bena heeft Hitler zelf nog naar hem gevraagd toen die al een aantal jaren aan de macht was. ;)

15. Tyrant

Tyrant Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    9.610
    Dus Hitler kende die soldaat wel? Want hij vroeg naar hem?

Vreemd zeg. Vertel eens meer Yellow.

16. Yellow 13

Leuk Bevonden:
    4.766
    Als je het artikel gelezen hebt. Chamberlain, de toenmalige premier vlak voor de oorlog, sprak met Hitler. Hitler vroeg naar deze soldaat, uit het artikel, en rond dezelfde tijd kreeg deze soldaat het ook te horen dat Hitler naar hem had gevraagd. Hij wist toen weer het moment te herinneren waarop hij Hitler zag in WW I. En als je het artikel daadwerkelijk gelezen hebt, dan lees je ook dat hij ongeschikt werd bevonden om in het leger ten tijde van WW II te vechten. En WW II lijkt mij, zelfs voor de oorlog, een goede reden voor de soldaat om mee te vechten. Ik verwijt je overigens niets hoor, maar beetje jammer dat je het niet gelezen (lijkt) te hebben.

17. Tyrant

Tyrant Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    9.610
    Maar hoe wist Hitler naar wie hij moest vragen? Hij zegt tegen Chamberlain om hem de groeten te doen....

18. Yellow 13

Leuk Bevonden:
    4.766
    Ik denk, want RTL laat wel vaker steken vallen, dat hij dat achterhaalt heeft via zijn latere contacten. Chamberlain was zo'n beetje de slapste premier die De Britten gekend hebben en het kan zijn, want er mist veel in het artikel heb ik door, dat Chamberlain dit verhaal al gehoord had en doorspeelde. Chamberlain was namelijk veel te goed gelovig als het op Hitler aan kwam. Er kunnen dus meerdere manieren zijn geweest dat Hitler er achter is gekomen. Ik wil alleen niet teveel gaan gissen, maar het meest aannemelijke lijkt me dat dit verhaal speelde toen de soldaat in kwestie zich opnieuw bij het leger aanmelde en dat het via via bij Hitler is gekomen, het verhaal dan.

Jij en ik Tyrant weten allebei wel dat RTL een beroerde (internet) redactie heeft en dat er dus, mede door jouw vragen en antwoorden, duidelijk is geworden dat er teveel ontbreekt in het artikel. RTL = :emo:

Heb je toevallig een andere goede Nederlandstalige nieuwswebsite voor me? En geen NU.nl aub. Ik wil hem als startpagina gebruiken, want ik lees standaard het nieuws als ik mijn PC opstart.

Laatst bewerkt: 14 jan 2014
  19. Modder-Eter

Leuk Bevonden:
    8.716
    Wat is dit nou weer voor non-nieuws? 8)

Straks krijgen we nog artikelen over de buurman van Stalin, die hem vroeger uit een hoge boom heeft gered waar hij dreigde uit te vallen. :emo:

20. Tyrant

Tyrant Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    9.610
    Nee, want hij wist het al voor WOII. 8)

Eh hoezo is dit aannemelijk? Alsof Hitler alle aanmeldingen te zien krijgt van het Britse leger, inclusief de gasten die afgekeurd zijn 8). En Hitler had geen naam dus dat kan die ook niet herkennen.

Anyway, ik zat maar wat te stoken. Henry Tandey is de Britse oorlogsheld en het meest gedecoreerd. Hij kreeg een VC uitgereikt en dat zag Hitler in de krant... Hitler vond dat een mooi moment en had een schilderij van de betreffende slag in zijn huis hangen, onder het mom 'deze man heeft mij gespaard'... Toen Chamberlain weer terug in de UK was belde hij dus Tandey van het krantenartikel en toen pas realiseerde Tandey zich het.

Bron: Wikipedia :+

PS, ik denk gewoon dat dit een redelijk bullshit verhaal is. Helemaal omdat het hier gaat om de meest gedecoreerde WOI1 soldaat van Engeland vs de meest gehate persoon van WOII..

Laatst bewerkt: 14 jan 2014

Deel Deze Pagina