1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Algemeen] Nieuws

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door *NERAZZURRI*, 13 apr 2011.

1. *NERAZZURRI*

*NERAZZURRI* Active Member

Leuk Bevonden:
    12
    Moeten we zeker weer alles koppelen enzo? Teringfacebook. Ga eens dood.

2. Tim

Tim Active Member

Leuk Bevonden:
    1.947
  3. mattiejj

mattiejj Registered Muser

Leuk Bevonden:
    15
  4. Jorrie

Jorrie ¯\_(ツ)_/¯ Moderator

Leuk Bevonden:
    5.134
  5. Tyrant

Tyrant Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    9.641
    WTF Facebook 8)

Ik hoop dat er nu onwijs veel alternatieven komen :D

6. *NERAZZURRI*

Leuk Bevonden:
    12
    Ja leuk. Dan mag je honderd apps gaan installeren omdat iedereen wat anders gebruikt.

7. BFR

BFR Active Member

Leuk Bevonden:
    402
    Er zijn al alternatieven die nu te weinig gebruikers hebben die straks de boel dan over moet gaan nemen. Het liefst maar 1 zodat je er geen 100 nodig hebt

8. Modder-Eter

Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    8.775
  9. Excess-Denied

Excess-Denied ----------- XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    169
    [yt]oVfHeWTKjag[/yt]

Ik zag dit filmpje ergens voorbij komen, ooit was Facebook een leuk idee. Maar ik maak er ook zo min mogelijk gebruik van, erg jammer van Whatsapp ik zie in de toekomst wel heel wat gebruikers vertrekken als weer eens blijkt wat Facebook met hun privé chats gaat doen.

10. Kevf

Kevf Hardcore poster

Leuk Bevonden:
    983
    Het doet blijkbaar wat met de mens als het blijkt dat er een pedo in de buurt woont. Toch is dit hoe de samenleving werkt. Je zit je straf uit en mag dan de maatschappij weer in. Ook een serieverkrachter, terrorist of moordenaar zou je buurman kunnen worden.

11. Hybrid

Hybrid Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.824
    Wtf gaat echt los in Kiev...
    Syrië taferelen daar. Gewoon met snipers aan het schieten.

12. Sognare

Sognare Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Schijnt dat er een groot aantal militairen via trein op weg is naar Kiev.

[yt]/watch?v=WLDZvsiSkTA[/yt]

13. *NERAZZURRI*

Leuk Bevonden:
    12
    Hoe verschrikkelijk moet het zijn om tegen je eigen volk te vechten als militair...

14. Tyrant

Tyrant Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    9.641
    Dat dacht ik dus ook. Dat moet een bizarre ervaring zijn.

15. Tyrant

Tyrant Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    9.641
    Politie joint de betogers.

16. Kevf

Kevf Hardcore poster

Leuk Bevonden:
    983
    Ik zal wel weer beschuldigd worden maar dit zijn toch bizarre ontwikkelingen, vooral omdat je geen opt-out hebt:

http://tweakers.net/nieuws/94568/eu...plichte-invoering-ecall-systeem-in-autos.html

https://groenlinks.nl/nieuws/europees-parlement-doet-je-gegevens-cadeau-aan-autoindustrie

Het doel heiligt zeker niet de middelen imo.

17. Delphiki

Delphiki Active Member

Leuk Bevonden:
    467
    Op het niet uitzetten na geld dat allemaal ook voor mijn telefoon :+

Maar,. .. als het verkeer er niet veiliger op word wat is dan het doel van dit systeem?

Respons van hulpverleners makkelijker maken of het de verzekeraars makkelijker maken omdat ze zich kunnen beroepen op dit systeem als je te hard reed/je gordel niet om had/iets anders deed waardoor ze niet hoeven uitbetalen

18. Matrix

Matrix Semi-Définie Positive XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    1.471
    Men verwart hier voorkomen en genezen. Het is evident dat het systeem enkel levens kan redden door sneller hulp in te schakelen. Preventief zal het niet werken, nee, en ik snap ook niet waarom die dame van Groen Links dat verwacht.

Ik snap overigens ook niet waarom autofabrikanten die data zouden moeten krijgen? Wie verzint het dat die data via de fabrikant doorgelust wordt en niet enkel direct naar 112? Is het überhaupt wel waar? Ik vind dat zo vreemd.

Laatst bewerkt: 26 feb 2014
  19. Delphiki

Delphiki Active Member

Leuk Bevonden:
    467
    Als snellere respons dan het doel is dan is het wel raar inderdaad dat ze het afzeiken omdat het niet bijdraagt aan de verkeersveiligheid

los daarvan, dit soort systemen is in duurdere auto's toch al vrij gangbaar?

de Audi van mijn baas kan zelfs op afstand uitgeschakeld worden (als hij gejat word) en de deuren kunnen op afstand geopend worden

Ik ben er niet op tegen. Ook al zou een verzekeraar hier ook 'gebruik' van mogen maken zie ik niet in wat er tegen is op een extra impuls om je gordels om te doen en je aan de snelheid te houden (en dat zeg ik als notoire snelheidsovertreder). Hoe kunnen ze nu al zeggen dat dat geen effect gaat hebben op dat soort overtredingen. Als geen enkele verzekeraar nog wat uitbetaald wanneer je veel te hard rijd (wat ze nu nog vaak genoeg moeten want bandensporen en schade-onderzoek is natuurlijk niet 100% betrouwbaar) zal dat op termijn best een effect kunnen hebben

En de illusie dat ik anoniem en ontraceerbaar rond kan rijden heb ik al lang niet meer dus dat is voor mij ook geen argument

20. Matrix

Matrix Semi-Définie Positive XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    1.471
    Ideaal zou zijn wanneer alleen de data van de laatste minuut lokaal wordt opgeslagen en pas wordt verzonden zodra het Airbag-alarm afgaat. Dan waarborg je privacy in veel grotere mate. Dan zou het -in mijn ogen- ook geoorloofd zijn om zelfs nog meer parameters te meten. Ik kan mij voorstellen dat autofabrikanten enorm kunnen leren van goede metingen van ongelukken om zodoende veiligere ontwerpen kunnen maken.

Deel Deze Pagina