1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Algemeen] Nieuws

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door *NERAZZURRI*, 13 apr 2011.

1. GForce

GForce Danica Patrick

Leuk Bevonden:
    14
    Misschien in dit geval wel. Blijkbaar wil hij niet dood. Normaal laten die gasten zich door de politie doodschieten. Nu roept hij anderen mensen op dit ook te gaan doen . Hij heeft zelf een puntensysteem gemaakt voor kills etc...

2. Mtthz

Mtthz XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    38
    Precies, dat is nou juist het erge. Hij heeft een daad gesteld en wil dit nu allemaal netjes gaan toelichten en verder zijn propaganda te verspreiden.

3. GForce

GForce Danica Patrick

Leuk Bevonden:
    14
    Hij schijnt ook gezegd te hebben dat er 80 mensen in Europa zijn zoals hem...

4. Mtthz

Leuk Bevonden:
    38
    In ieder geval een paar op dat forum van PVV-aanhangers. Gelukkig maar een klein deel en dat zegt verder niks, maar ik schrok zeker toen ik las wat een enkele member daar plaatste over de aanslagen.

5. Yellow 13

Yellow 13 Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    4.767
    Dat was? :confused:

6. Mtthz

Leuk Bevonden:
    38
  7. Tco

Tco The Chosen One

Leuk Bevonden:
    1
    Tis toch christelijk land en dat gedoe. Dan sturen ze hem gelijk naar de hel volgens dat idee als je die kerel kassie weilen maakt. Enige wat die nu gaat doen is gewoon geld kosten wat weer (mini gedeelte) uit de zakken van de overlevenden komt. Maar ja jammer genoeg geen optie.

Best wel onzin. Voor het vermoorden van 1-2-3 mensen krijg je 5-20 jaar en met 76 maximaal 21.... die kerel komt dan op zijn (hij was toch 30 nog wat?) ~50-55e weer vrij. (hoelang die het dan overleeft is de vraag)

8. Tyrant

Tyrant Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    9.612
    Was er niet ooit eens onderzocht dat een doodstraf meer geld kost dan levenslange celstraf?

9. Delphiki

Delphiki Active Member

Leuk Bevonden:
    467
    Serieus? Waar komen die kosten vandaan dan?

Ik kan me wel voorstellen dat het allemaal niet gratis is om zoiets te faciliteren maar het lijkt me raar als dat in verhouding staat tot bijv +/- 20 jaar gevangenis kosten

10. Jorrie

Jorrie ¯\_(ツ)_/¯ Moderator

Leuk Bevonden:
    5.103
    Niet in NL, dat kan gewoon niet. Of hij moet de 1ste dag gelijk zelfmoord plegen :9

11. Nitram

Nitram BiA!

Leuk Bevonden:
    0
    Volgens mij had ik ergens gelezen dat een gevangene tussen de 100-150 euro per dag kost.

12. GForce

GForce Danica Patrick

Leuk Bevonden:
    14
    Vergeet TBS niet.

Kogel van 50 cent? Hoeft niet duur te zijn ;)

13. Flix

Flix Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    Kogel wel wat meer dan dat:+

14. Mtthz

Leuk Bevonden:
    38
    Praktische en financiële bezwaren mogen nooit beweegredenen zijn voor de doodstraf. Dat is pas onethisch.

15. GForce

GForce Danica Patrick

Leuk Bevonden:
    14
    1 kogel? Die zijn zelf goedkoper (de meeste dan) ;)

16. Delphiki

Delphiki Active Member

Leuk Bevonden:
    467
    Helemaal met je eens maar ik vond het zo onwaarschijnlijk klinken , dus ben wel benieuwd naar die kostenberekening.

Verder ben ik faliekant tegen de doodstraf

(Al is er misschien wel wat te zeggen voor hulp bij zelfdoding in sommige extreme gevallen)

17. xRichardX

xRichardX Nieuw Noord

Leuk Bevonden:
    2
    laten lijden die idioot

18. Killamonkey

Killamonkey Niet zo aanstellen! XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    4.959
    Ik vraag me altijd af of je zo'n twisted persoon kan laten lijden met conventionele ethisch verantwoorde maatregelen als ons gevangenissysteem. Hij heeft zijn doel bereikt en zal alle media-aandacht alleen maar omarmen als een teken dat zijn daad effectief is geweest. Dergelijke mensen staan zo ver buiten de realiteit dat een gevangenisstraf eerder een waardering is dan een straf voor de misdaad die hij heeft begaan. Gevoelsmatig gun ik hem absoluut de doodstraf, maar het probleem met dergelijke zaken is het onderscheid dat gemaakt dient te worden. Als je dronken een jong gezin doodrijdt is de doodstraf dan ook terecht, en vanaf wanneer geef je deze extreme straf? 10 doden, 20, of pas vanaf 80? Natuurlijk dient deze man levenslang opgesloten te worden, maar de doodstraf is in mijn ogen barbaars en niet meer van deze tijd. Ik denk dat we ons moeten neerleggen bij een levenslange straf in solitary confinement aangezien de dude in de general population binnen 10 minuten 10 shanks in zijn lijf heeft zitten...

19. Le Lastpak

Le Lastpak (◕‿◕✿)

Leuk Bevonden:
    798
    Hoe duur is een kogel van 50 cent volgens jou dan? :+

20. de bengel

de bengel Holy Fuck-nuts!

Leuk Bevonden:
    0
    Voor de nabestaanden is het waarschijnlijk wel de enige manier om rust te krijgen als hij de doodstraf krijgt. Als je steeds denkt dat hij nog vrij zou kunnen komen.

Deel Deze Pagina