1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Algemeen] Nieuws

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door *NERAZZURRI*, 13 apr 2011.

1. Tyrant

Tyrant Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    9.639
    Kreeg gisteren een appie door wat ongeveer als volgt ging:

'In protest tegen de uitlating van Wilders met betrekking tot Marrokanen heeft de redactie van Opsporing Verzocht besloten de uitzending van dinsdag a.s. aan te passen door geen Marrokanen uit te zenden.

Helaas komt de uitzending daarmee wel te vervallen. Onze excuses.'

:+

2. Zeepsop

Zeepsop BRO BEANS

Leuk Bevonden:
    631
    Haha, ja ik kreeg 'm ook. Ik moest lachen. :+

3. Kevf

Kevf Hardcore poster

Leuk Bevonden:
    983
    hehehe :cool:

4. Smirnoff

Smirnoff Wahed fenomeen.

Leuk Bevonden:
    217
    Haha :D

5. Modder-Eter

Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    8.758
    Zo goed was Obama dus ook weer niet beveiligd.
    Die gasten zullen wel een avondje Amsterdam hebben gedaan. :+

6. Tyrant

Tyrant Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    9.639
    Ze waren toch ook met de openbare tram achter de 'top secret' omheining gekomen? Het is ook echt lachwekkend :D

7. PePzi NL

PePzi NL Ōkami! XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    203
    Hahahaha :lol: Blijf het mooi vinden wat voor effect Amsterdam op toeristen heeft :9

8. Dyonko

Dyonko Duke

Leuk Bevonden:
    6.168
    Ook gewoon helemaal kachel meteen haha.

Sent from my Willem9000

9. Kevf

Kevf Hardcore poster

Leuk Bevonden:
    983
    Dit is echt een vaag nieuwsbericht....het is nog geen 1 april toch?

http://amweb.nl/schade/nieuws/artik.../content/lagere-premie-voor-brave-facebookers

10. Gamersea

Gamersea Going, Going, Gone

Leuk Bevonden:
    22
    Wow, dat zou wel heel absurd zijn. Denk een vooruit geplande 1 april grap, vast een marketingactie.

11. Tyrant

Tyrant Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    9.639
    Lol :D

Dit is geen 1 april grap hoor.

12. Kevf

Kevf Hardcore poster

Leuk Bevonden:
    983
    Nope helaas niet. Het wachten is op de omgekeerde actie. Zonder toegang tot uw Facebookprofiel krijgt u een opslag.

Belachelijk gebeuren dit.

13. Tyrant

Tyrant Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    9.639
    Gaan we weer 8).
    De consumenten zijn makke lammetjes ofzo?
    Als het je niet aanstaat stap je toch over naar een andere zorgverzekeraar?

Dit is juist een goede stap in de richting, te weten de verkoop van je eigen data. In Amerika zijn al enkele proeven waar je tegen geld je online gedrag kunt verkopen. Nu bieden er partijen geld voor jouw data, data dat van ons is en waar wij dus recht over hebben. Facebook en Google jatten het massaal zonder dat wij er iets voor terug zien, dit soort initiatieven brengen het geld terug.

Dit is iets waar beide partijen voordeel van hebben. Gebruiker krijgt geld en verzekeraar bespaart geld.

Maarja jullie moeten natuurlijk weer direct de hypothetische tour op met 'ja die gaan het sowieso verplichten!'. Daar is nog helemaal geen sprake van dus vind ik gewoon schreeuwen om het schreeuwen. Kijk naar de feiten, anders is de discussie nogal zinloos.

14. Goiz

Goiz XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    38
    Damn it.. Loop ik weer een potentiele korting mis :+
    Ik ben nog altijd Facebookloos

15. Maddmonkey

Maddmonkey Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.435
    Gewoon een fb account aanmaken en dan bloemetjes en gezond eten liken...

Idioot om op basis van likes en foto's iemand flinke korting te geven.

16. Tyrant

Tyrant Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    9.639
    Nog mooier wordt als je iemand kent die hier deel van uit maakt en dan allemaal cocaïne filmpjes op z'n wall plaatsen :+

17. Tim

Tim Active Member

Leuk Bevonden:
    1.944
    Sowieso veel te makkelijk te "manipuleren"

Heb zelf wel een FB account maar post eigenlijk nooit wat. Bij mij staat er dus niets goeds of slechts op mijn wall. Kom ik dan wel in aanmerking voor korting? Ben echt benieuwd hoe het straks gaat werken want zoals Tyrant zegt verkoop ik dan nog liever mijn informatie die FB sowieso al gratis heeft

18. Kevf

Kevf Hardcore poster

Leuk Bevonden:
    983
    No offence, maar die roze bril van jou kan werkelijk waar niet rozer.... Volgens mij kunnen wij beter überhaupt niet met elkaar in discussie.

19. Maddmonkey

Maddmonkey Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.435
    Ja, precies :p

Dat de keuze nu ligt om er geld of korting voor te krijgen, is al wel wat beter maar haalt het echte probleem niet weg natuurlijk.

20. Tyrant

Tyrant Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    9.639
    Dit wordt natuulijk ook een epic fail :+
    Sowieso, had nog nooit gehoord van die hele verzekeraar. Misschien ook wel deels goede publiciteit?

Met zulke reacties wordt het inderdaad lastig voor mij om te reageren. Hoezo heb ik een roze bril?
    Waar zeg ik uberhaupt dat ik dit project geloof? Ik zie meer in projecten als DataCoup ja. Daar verschillen we waarschijnlijk wel van mening. Maar met dit soort posts kan ik niet echt een fatsoenlijke discussie aan want ik word schijnbaar toch als een naïeve poster neergezet.

Ik word gewoon moe dat als een bedrijf situatie A schets (wij geven geld voor je data) dat jij dan weer direct gaat discussiëren vanuit situatie B (haha wij jatten al je data en als je daarmee niet akkoord gaat moet je nog meer centen betalen muahaha).

Daar is gewoon onmogelijk mee te discussiëren aangezien jij nooit eens even de realistische huidige situatie bekijkt vanuit een ander oogpunt...

Laatst bewerkt: 28 mrt 2014

Deel Deze Pagina