1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Algemeen] Nieuws

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door *NERAZZURRI*, 13 apr 2011.

1. Yellow 13

Yellow 13 Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    4.777
    Klopt, maakt het alleen nog niet gerechtvaardigd, plus het feit dat vervoerskosten etc etc etc ook allemaal vergoed worden. Dat is zo klaar als een klontje met die Europese boevenbende. En dan ook nog 300 vangen voor elke dag dat je aanschuift bij het Parlement. Nou, laat mij dat 30 dagen doen en je hoort mij voorlopig niet klagen. Het zijn gewoon principes waar het om zou moeten draaien!

2. Tyrant

Tyrant Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    9.640
    Vind het een beetje bedenkelijk om te klagen over mensen die meer verdienen dan wij... Dan blijf je bezig.

3. GForce

GForce Danica Patrick

Leuk Bevonden:
    14
    Fixed!

4. Kevf

Kevf Hardcore poster

Leuk Bevonden:
    983
    In commerciële organisaties zou dat wellicht nog opgaan, maar dit gaat om mensen die betaald worden van belastinggeld en zichzelf van dat gemeenschapsgeld een veel te groot deel toe eigenen. 10.000 EU ambtenaren verdienen naar verwachting meer dan de Minister President van Nederland. Dat gaat nergens over, al helemaal niet in tijden van recessie. Rijksambtenaren staan qua beloning al vanaf 2009 (!!) stil mbt hun salaris.

Ook de manier waarop dit geld wordt vergeven is op zijn zachtst gezegd dubieus: 4000 euro per maand onkostenvergoeding zonder controle voor en/of achteraf? 300 euro per dag vergoeding voor aanwezig zijn in Brussel terwijl veel mensen er een appartement hebben?

Ik zie niet in hoe je mbt deze vergoedingen bezig kan blijven met bekritiseren, het kan nl niet extremer.

5. Hybrid

Hybrid Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.824
    R.I.P
    Dacht juist dat het goed met hem ging laatst.

6. GForce

GForce Danica Patrick

Leuk Bevonden:
    14
    Dacht ook dat het beter met hem ging. Zonde! Was echt een icoon!!

7. *NERAZZURRI*

*NERAZZURRI* Active Member

Leuk Bevonden:
    12
    Het was al lang duidelijk dat ie terminaal was, maar ik zag hem een paar weken terug nog vrij fit ogend op tv.

Spijtig. Nederlands icoon.

8. Dyonko

Dyonko Duke

Leuk Bevonden:
    6.168
    M'n pa kwam hem laatst nog tegen in het Van Leeuwenhoek ziekenhuis, even gepraat en was toen al duidelijk dat het einde verhaal was. Zag er heel slecht uit blijkbaar..

Sent from my Willem9000

9. Jorrie

Jorrie ¯\_(ツ)_/¯ Moderator

Leuk Bevonden:
    5.130
    Zag hem een tijdje terug op zo'n documentaire maar daar zag je al dat ie het niet ging redden. Helaas mochten zijn alternatieve pogingen hem niet redden.

10. GForce

GForce Danica Patrick

Leuk Bevonden:
    14
    Ook al vaak aan de dood ontsnapt.

11. Kevf

Kevf Hardcore poster

Leuk Bevonden:
    983
  12. Tripletth

Tripletth ɹǝsn pǝɹǝʇsıƃǝɹ

Leuk Bevonden:
    402
    Wat zijn we toch weer een vooruitstrevend land.

13. Delphiki

Delphiki Active Member

Leuk Bevonden:
    467
  14. Hybrid

Hybrid Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.824
    Hij doet maar lekker. Boeiend wat de rest van de wereld ervan denkt.
    Zegt meer over die andere landen.
    Edit: Is Di Rupo btw niet homoseksueel?

Laatst bewerkt: 19 mei 2014
  15. HellHound

HellHound Active Member

Leuk Bevonden:
    16
    Yup, Di Rupio is openlijk homoseksueel. Net als de MP van Luxemburg en de voormalige MP van IJsland.

Lekker belangrijk ook verder.

16. Tripletth

Tripletth ɹǝsn pǝɹǝʇsıƃǝɹ

Leuk Bevonden:
    402
    Ik vind het in ieder geval een schande, dit strookt niet met de Gristelijke waarden van onze samenleving!

17. Kevf

Kevf Hardcore poster

Leuk Bevonden:
    983
    Di Rupo is geloof ik ook homosexueel idd. Het lijkt mij zeker wel interessant wat de rest van de wereld er van vindt. De meeste landen zijn niet zo vooruitstrevend. Dat staat los van het feit dat het meer over die andere landen zegt en dat wij er uiteraard niks mee moeten doen.

18. HellHound

HellHound Active Member

Leuk Bevonden:
    16
    Alsof Saudi's massaal hun Luxemburgse bankrekeningen opgezegd hebben toen Xavier Bettel er MP werd of dat Nigeria geen zaken meer wenst te doen met Belgie vanwege Di Rupo's geaardheid. Ongeacht wat de overheersende gedachtegang is jegens homoseksuelen in bepaalde landen: zaken gaan voor.

Zelfs als Rutte de grootste leernicht van NL blijkt te zijn dan is dat verder echt van vrij weinig belang op politiek gebied.

19. GForce

GForce Danica Patrick

Leuk Bevonden:
    14
    Kan me niet voorstellen dat Rutte überhaupt vrienden heeft...

20. Yellow 13

Yellow 13 Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    4.777
    Misschien iemand die goed kan trekken zoals hij zelf al doet. :+

Deel Deze Pagina