1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Algemeen] Nieuws

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door *NERAZZURRI*, 13 apr 2011.

1. Flavourlicious

Flavourlicious Game Developer Moderator Redacteur

Leuk Bevonden:
    1.409
    Ofwel aangezien voor legervliegtuig @ Yt filmpje hierboven. Klinkt kut, maar zoals een aantal al zeiden gewoon dom om daar te vliegen. Zelfs op 10 km hoogte in een goedgekeurd gebied. Er was eerder vandaag al een Anti Air tank gespot daar in de buurt en heel de situatie is gewoon bekend. Jammer dat het altijd op een harde manier duidelijk moet worden.

2. Juunanagou

Juunanagou Live streamer XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    1.066
    Nou ben ik een vrij skeptisch persoon maar waarom staan er phone calls van supposed militairen verantwoordelijk op youtube? Wie heeft dit opgenomen en waarom posten ze dit op youtube rather dan dit door te geven aan hun authoriteiten. Want een normale burger lijkt me niet toegang te hebben tot zulk afluister apperatuur.

Enige reden waarom zoiets paar uur na zon ongeluk/aanslag op youtube ''lekt'' is om meer onrust te zaaien.

3. geertbargeman

geertbargeman Kampioen 2018 - 2019

Leuk Bevonden:
    308
    Dan kunnen we beter het gehele luchtruim dichtgooien.

4. Tyrant

Tyrant Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    9.640
    Er wordt niet day to day gekeken of er anti air wapens zijn en al helemaal niet direct besloten om voor een paar miljoen/miljard euro het luchtruim dan te sluiten...

5. Lethal AK47

Lethal AK47 Broodje kroket is leven XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    4.204
    Bizar dat LL filmpje, damn!

6. GForce

GForce Danica Patrick

Leuk Bevonden:
    14
    Hmm ja er worden daar wekelijks grote vliegtuigen uit de lucht gehaald. Ik zou het risico niet lopen. Sowieso niet lijnvluchten over oorlogsgebied laten vliegen.

7. Siemenn

Siemenn pee es vee

Leuk Bevonden:
    444
    Dat filmpje op liveleak.. bah. Wat een tering dag vandaag. Ongelofelijk, wat kut voor al die families. In één klap weg =(

8. *NERAZZURRI*

*NERAZZURRI* Active Member

Leuk Bevonden:
    12
    Filmpje op liveleak? Is dat met lijken/ledematen e.d. ofzo?

Ik snap niet dat mensen zoiets op i'net zetten, dat anderen het dan ook nog delen en dat er gerenomeerde nieuwsorganisaties zijn die dat soort beelden klakkeloos het tv-kanaal over smijten.

9. Excess-Denied

Excess-Denied ----------- XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    169
    [yt]3WjhUAZNHBM[/yt]

Dat is dat ding wat overal opduikt... dit dus ook.

10. geertbargeman

geertbargeman Kampioen 2018 - 2019

Leuk Bevonden:
    308
    Yes. Desbetreffende filmpje zal ook niet door de gerenommeerde media worden gebruikt en wordt alleen bekeken door mensen die er expliciet voor kiezen om er naar te kijken.
    En dat is wel de werkelijkheid zoals ie is. En dat is niet prettig om te zien.

Laatst bewerkt: 18 jul 2014
  11. Lethal AK47

Lethal AK47 Broodje kroket is leven XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    4.204
    Dat shot waar die vrouw reikt naar die man (groen shirt) zet je wel aan het denken...

12. Obscure Thing

Obscure Thing Active Member

Leuk Bevonden:
    142
    Religie _0/

Wat hadden ze in 1948 verwacht toen ze die Joodse staat tussen al die islamitische staten creëerden. =(

13. *NERAZZURRI*

Leuk Bevonden:
    12
    Mjah, sorry, maar dit is circumstantial evidence at best. Nutteloze filmpjes die niets meer doen dan een beetje suggereren wat men denkt/verwacht.

Ik las dat de NOS ook dergelijk beeldmateriaal heeft vertoond (ik was toen niet thuis, dus heb het zelf niet gezien). Dat zou echt stuitend zijn.

Laatst bewerkt: 18 jul 2014
  14. Excess-Denied

Leuk Bevonden:
    169
    Klopt helemaal maar of ooit bekend gaat worden wat de ware reden was... Ze wijzen allemaal naar elkaar. Volgens mij kan je dan nog beter die Moslim extremisten hebben die vaak 'trots' een aanval opeisen.

15. *NERAZZURRI*

Leuk Bevonden:
    12
    De ware reden laat zich wel raden. De Wall Street Journal beweert al bronnen te hebben bij USA inlichtingen dat een raket uit separatistisch gecontroleerd gebied het vliegtuig heeft neergehaald. Dat is ook verreweg de meest plausibele verklaring.

Ik word al misselijk als ik er aan denk dat die zwarte doos op weg is naar Moskou.

16. Excess-Denied

Leuk Bevonden:
    169
    Ja ze willen die natuurlijk zo snel mogelijk 'veilig' stellen en dan manipuleren. Las ook met verbijstering en afschuw dat plunderen van de spullen na de crash, echt ongelofelijk.

17. Yellow 13

Yellow 13 Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    4.777
    Overigens is deze crash de zwaarste die ik me kan bedenken waar veel Nederlanders bij omgekomen zijn, op die op Tenerife na in 1978. Daar vielen voor zover ik mij kan herinneren 400+ doden bij waaronder heel veel Nederlanders.

18. GForce

GForce Danica Patrick

Leuk Bevonden:
    14
    Ik heb genoeg lijken en ledematen gezien op de NOS. Niet zo erg als dat LL filmpje, maar het was goed zichtbaar.

19. Erasmus

Erasmus Active Member

Leuk Bevonden:
    39
    1978 is voor mijn tijd. De Bijlmerramp kan ik mij wel herinneren, maar daar vielen 'maar 43' doden lees ik net. Ik dacht eigenlijk dat dat er veel meer waren.

20. White Hawk

White Hawk Emotion 98.3

Leuk Bevonden:
    828
    Jesus tapdancing Christ.

Deel Deze Pagina