1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Algemeen] Nieuws

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door *NERAZZURRI*, 13 apr 2011.

1. Le Lastpak

Le Lastpak (◕‿◕✿)

Leuk Bevonden:
    798
    Wat zijn KUB's?

Anyway, het was al bekend dat ze BUK raketten hadden bemachtigd.

2. GForce

GForce Danica Patrick

Leuk Bevonden:
    14
    Als je het nieuws over de oorlog daar een beetje gevolgd had of later terug hebt gelezen dan was dit allang duidelijk. De hele wereld wist wat daar aan de hand was en welke middelen voor oorlogsvoering daar aanwezig waren.

Om te zeggen dat het niet voorkomen had kunnen worden is grote onzin. Niet over het gebied vliegen is dat risico iig niet nemen. Hele simpele oplossing die helaas tijd en geld kost en wat dus blijkbaar belangrijker is dan veiligheid.

3. goodfella

goodfella You're fired!

Leuk Bevonden:
    65
    Onzin. De desbetreffende vlucht heeft vanaf 1 maart 2014 slechts eenmaal eerder over oost Oekraïne gevlogen. Alle andere keren heeft men het gebied gemeden.

Ook maatschappijen als Delta en BA hebben het luchtruim van oost Oekraïne gemeden.

Verschillende bronnen melden dat er niets is buit gemaakt door de rebellen. Verschillende bronnen melden bovendien dat het Oekraïense een BUK naar oost Oekraïne heeft geplaatst de dag voor deze aanslag.

Het persbericht van de Oekraïne waarin men kort na de aanslag melding maakte van een aanslag door de separatisten bevat een statistiek die nogal pijnlijk is voor de Oekraïne. Deze is namelijk gecreëerd op woensdag. De dag voor...

4. goodfella

goodfella You're fired!

Leuk Bevonden:
    65
    Dat staat volledig los van het feit dat de Hamas aan vrije verkiezingen heeft meegedaan en deze heeft gewonnen. Kortom, ze hebben aan alle voorwaarden voldaan.

5. Tyrant

Tyrant Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    9.640
    Wie zegt dat dit een doelgerichte actie was? De kans dat een paar onkundige Oekraïne separatisten per ongeluk via een luchtafweergeschut een burgervliegtuig neerdaalt is in mijn ogen zo klein dat er een gewogen beslissing is gemaakt.

Opstijgen en landen van vliegtuigen is gevaarlijker dan 10km hoog boven Donetsk vliegen. Maarja achteraf gast het mis en dan is FAA opeens schuldig? Ik kan 20.000 dingen opnoemen die relatief gevaarlijker zijn dat dit. Morgen verongelukt er ook weer een automobilist. Dat kun je ook voorkomen maar moet je niet willen. Daarvoor gebeuren ongelukken.

6. Tyrant

Tyrant Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    9.640
    Klopt, maar dat geeft ze toch geen vrijbrief om na de verkiezingen dan het volk oproepen om hun leven te geven om Joden te vermoorden?

7. Hybrid

Hybrid Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.824
    Over een tijdje als dit alles weer een beetje "vergeten" is gaan ze weer gewoon eroverheen vliegen denk ik.

Nee die kunnen makkelijk 14km halen. Het luchtruim was gesloten tot 7.5km.

Laatst bewerkt: 18 jul 2014
  8. Juunanagou

Juunanagou Live streamer XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    1.066
    Als je moet gaan rekening houden met elk land waar gekken op de grond rennen en op elkaar schieten kan je beter elke vlucht vanuit Europa een transatlantische vlucht maken. En gewoon het hele Oosten van Europa en Midden West Azie vermijden. Daarbij dan gelijk ook maar Afrika en gedeeltes van Zuid Amerika vermijden.

Misschien moeten we de A4 ook maar dicht gooien nu we toch bezig zijn daar vallen jaarlijks ook teveel slachtoffers.

Maar dat terzeide wat voor gebied het ook is commerciele vluchten zijn geen doelwitten van die landen daar. Vliegtuigen melden wanneer zij een land binnen vliegen krijgen daar toestemming voor. Dat rebellen beschikking heeft over AA geschut die vliegtuigen op 10km hoogte kunnen neer halen wist niemand.

9. GForce

GForce Danica Patrick

Leuk Bevonden:
    14
    Ik zou zeggen lees je eigen post nog eens en lees de feiten eens...

De hele wereld wist dat ze AA hadden. Door de koppen in de grond te steken gingen ze helaas niet weg...

10. *NERAZZURRI*

*NERAZZURRI* Active Member

Leuk Bevonden:
    12
    De definitie van een koe in de kont kijken wordt hier van wat nieuwe diepte voorzien.

11. Le Lastpak

Le Lastpak (◕‿◕✿)

Leuk Bevonden:
    798
    Hoe kan je dit vergelijken met een gebied waarin actief verdedigd wordt tegen luchtaanvallen?

12. GForce

GForce Danica Patrick

Leuk Bevonden:
    14
  13. Tyrant

Tyrant Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    9.640
    Ach ja, sommigen willen altijd een schuldige hebben. Dat helpt ze in het verklaren denk ik.

14. GForce

GForce Danica Patrick

Leuk Bevonden:
    14
    Niemand heeft het hier over schuldigen...

15. Tyrant

Tyrant Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    9.640
    Door te zeggen dat ze er niet hadden moeten vliegen vind ik dat wel een verwijt naar MA en de FAA.

16. GForce

GForce Danica Patrick

Leuk Bevonden:
    14
    Zeg nergens dat ze niet hadden moeten vliegen. Vind dat ze net als andere maatschappijen het luchtruim hadden moeten mijden. Daarmee zeg ik niet dat het hun schuld is dat het vliegtuig waarschijnlijk neergeschoten is. Dat blijft nog steeds bij de persoon die op RT gedrukt heeft. Of de persoon die de opdracht gaf.

17. Tyrant

Tyrant Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    9.640
    Ja dat bedoel ik te zeggen natuurlijk met niet vliegen flauwerd.

18. Le Lastpak

Le Lastpak (◕‿◕✿)

Leuk Bevonden:
    798
    Ja want die wisten natuurlijk dat het een passagiersvliegtuig was. Die mensen voelen zich nu behoorlijk kut waarschijnlijk en snappen ook niet waarom er nog gevlogen werd.

19. GForce

GForce Danica Patrick

Leuk Bevonden:
    14
    Ik ga er van uit dat ze het niet wisten. Zou ook geen enkele reden weten waarom ze anders een lijnvlucht neer zouden halen. Maar goed. Er kwamen iedere dag lijnvluchten over...

20. Hybrid

Hybrid Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.824
    Vinden jullie dit kunnen? Stern staat bekend om zijn pranks maar moet die dat ook doen bij zulke gebeurtenissen?

Deel Deze Pagina