1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Algemeen] Nieuws

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door *NERAZZURRI*, 13 apr 2011.

1. Yellow 13

Yellow 13 Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    4.767
    True, maar als je die zaak van die vrouw bekijkt waar bijtend zuur overheen is gegoten. ;)

In ieder geval heeft die vrouw een supergroot hart, want ze heeft hem vergeven.

Anyway: Relschoppers gewoon de cel in en laten opdraaien voor de schade.

Bordje met de tekst: I am a rioter of I burned down this building zal ze goed vernederen en voorkomt rotzooi op korter termijn.

Publieke vernedering voor dit soort gasten werkt het beste.

2. Seh

Seh Guest

''Society gets the kind of vandalism it deserves'' imo.

3. gerowniko

gerowniko ME3 Apologist

Leuk Bevonden:
    0
    :{ Dit vandalisme heeft ook heel veel geëist van mensen die hier helemaal niks mee te maken hadden. Hoe kun je dat goedkeuren? Het doel heiligt de middelen? :\

4. Tco

Tco The Chosen One

Leuk Bevonden:
    1
    Als je gehoord wilt worden kun je jezelf ook vastketenen aan X gebouw van het parlement of een hongerstaking.

En zoal ik dus zei hebben ze gewoon compleet achterlijke redenen om mee te doen. Denk dat maar heel weinig jongeren echt rellen omdat ze "wat willen veranderen".
    Was ook zo'n !@#kind dat zei "kan me allemaal weinig schelen, ik zie het allemaal wel op mijn nieuwe plasmatv knipoog knipoog".

5. Delphiki

Delphiki Active Member

Leuk Bevonden:
    467
    //edit

nwm

6. Le Lastpak

Le Lastpak (◕‿◕✿)

Leuk Bevonden:
    798
    Ey Tco, ik wist niet dat je in Londen was. Je had er ook wel voor mij eentje mogen meenemen hoor!

Spookt het hier?

Waaraan heeft de UK dit dan aan verdiend?

Laatst bewerkt: 13 aug 2011
  7. RoX BoX

RoX BoX Earth

Leuk Bevonden:
    0
    Het is allemaal één grote misvatting en dat breng alleen maar verwarring op.
    Door de grote onderdrukking gaan ze onbewust primitief gedragen zonder er bij nadenken wat er gevolgen van zijn. Net als Griekenland.

Ik begrijp ook niet waarom de media/mensen de banken de schuld geven voor de crisis. De crisis is ontstaan door de staatsschuld die de overheid heeft gemaakt, niet de banken.

Wat ik ook niet snap is, waarom wordt overheid die gefraudeerd heeft niet gestraft? Kijk bevoorbeeld naar de Griekse regering die gefraudeerd heeft. Je hoort er niks meer over, terwijl zij degene zijn die Griekenland/Europa naar de klote helpt.

Ben ik het helemaal met je eens.

8. Shin David

Shin David Ajax Amsterdam

Leuk Bevonden:
    0
    Vind het belachelijk dat mensen doen alsof Engeland dit zelf heeft veroorzaakt. Ik denk dat iedereen het er wel mee eens is dat er vrijwel nooit een legitieme reden kan bestaan om een volledige stad te plunderen en af te willen branden.

Wat ik echter curieus vind aan dit hele gebeuren, is de grootschaligheid en saamhorigheid waarin dit ineens gebeurt. Hoe kan het dat die rellen zich zo snel hebben uitgebreid en dat iedereen er ineens aan meedoet? Wat dat betreft zou je denken dat er weldegelijk een echte verklaring achter zit, anders dan het zijn van crimineel uitschot dat de behoefte heeft om te plunderen.

9. fredfenster

fredfenster Active Member

Leuk Bevonden:
    3.319
    Opstanden in de Arabische wereld gaan om werkgelegenheid en voedselprijzen. Subject van de woede zijn de absolute heersers geworden. Dan lijkt het een strijd om vrijheid en onafhankelijkheid, en zo wordt die strijd ook gepropageerd door de intellectuele verzetskern die klaar staat om de paleizen te betrekken. Maar voor de meeste 'verzetshelden' is het gewoon het uiten van de woede over armoede.

In Arabische landen is veel meer vrijheid dan in het westen, ondanks de meer absolute macht. Het gebureaucratiseerde westen heeft de heilige vrijheid om de leiders te kiezen (uit een poel van partijen die allemaal 95% hetzelfde beleid hebben). Schijnvrijheid dus, die ertoe leidt dat een opstand nooit tegen de gevestigde orde kan zijn, omdat de democratie en het stemrecht zulke argumenten teniet zouden doen.

Laatst bewerkt: 13 aug 2011
  10. Hybrid

Hybrid Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.824
    Kuddegedrag.

11. Seh

Seh Guest

Ja maar wij hebben het hier in het westen toch zo goed en zij in de Arabische toch zo slecht? ;)

12. Hybrid

Hybrid Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.824
    :emo:

13. Mtthz

Mtthz XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    38
    Plunder die ''mapangpang''?

14. Modder-Eter

Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    8.725
    MaPangPang
    Je moeders kut
    als je fittie hebt; eey man MA PANG PANG !!

Past niet echt in de context. Maarja, die mensen zijn vast ook niet zo slim.

15. Jingga

Jingga Hand in Hand

Leuk Bevonden:
    139
    Het viel heel erg mee gisteravond:

Toeloop

Kort na het incident ontstond een toeloop van ongeveer 300 mensen, van wie een aantal de politie verwijten maakte. Een flinke politiemacht die met ongeveer 25 busjes arriveerde, heeft de omgeving vervolgens ruim afgezet. Daarna bleef het rustig. Afgezien van de verdachte heeft de politie niemand aangehouden.

16. Shin David

Shin David Ajax Amsterdam

Leuk Bevonden:
    0
    Plunder je moeders kut :lol:

17. John_Petrucci

John_Petrucci Active Member

Leuk Bevonden:
    40
    In Rotterdam-Zuid zijn slimme mensen ook erg schaars hoor :+.

18. Seh

Seh Guest

Klinkt tof. :D
    Enige nadeel imo kan zijn dat je met zo'n ''pleister'' helemaal overal en altijd gevonden kunt worden. Maar dat zal wel mijn twisted mind zijn die zich daar druk om maakt:p

Laatst bewerkt door een moderator: 16 aug 2011
  19. Flinter

Flinter Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Dat zijn altijd mooie berichten, net als zo'n filmpje laatst dat de ernstigste brandwonden in dagen kan helen of dat een aangepaste vorm van HIV tegen kanker kan helpen. Hoop dat deze dingen ook echt een keer snel in de praktijk kunnen worden toegepast voordat ze mensen blij maken met zulke berichten.

20. Seh

Seh Guest

Één Europese regering, lijkt wel alsof de Euro crisis wel goed uitkomt voor dit plan. Order out of chaos in de praktijk. :eek:

Deel Deze Pagina