1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Algemeen] Nieuws

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door *NERAZZURRI*, 13 apr 2011.

1. Yellow 13

Yellow 13 Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    4.777
    Mijn reactie was ook meer één uit onwetendheid, hoe jij het zegt is inderdaad een veronderstelling die niet blijkt te kloppen. Details zijn weliswaar iets waar ik me veel mee bezig hou, maar zoals jezelf al liet merken niet iets wat ik continu mee bezig ben. En tot dat punt vergeet je dan nog wel eens iets wat relevant zou kunnen zijn voor een discussie als deze.

2. Tyrant

Tyrant Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    9.639
    Gewoon altijd ff Wiki checken Geel, doet iedereen.

3. L.A.

L.A. Active Member

Leuk Bevonden:
    4.901
    Gaan we nou ruzie maken over één maandje verschil :emo:

Dat klopt wel ja. Misschien een (misplaatst?) stukje vaderlands liefde. Maar het komt dichtbij als je bedenkt dat je zelf in het vliegtuig had kunnen zitten, of mensen kent. Ik denk ook dat het wel meetelt dat het niet zomaar een crash is.. maar het is extra pijnlijk doordat het vliegtuig gewoon neergeschoten is. Maw het had helemaal niet hoeven gebeuren. Maargoed, het is verschrikkelijk en het raakt mij ook wel moet ik zeggen. Vind het nieuws erover ook wel interessant.. kan daar uren naar kijken.

Laatst bewerkt: 22 jul 2014
  4. L.A.

L.A. Active Member

Leuk Bevonden:
    4.901

Mooie toespraak van minister Timmermans bij de VN.
    Niet altijd zo'n hoge pet van hem op, maar dit doet ie goed.
    (Ook weleens goed om te horen dat in ieder geval een minister een keer goed engels spreekt)

5. Hybrid

Hybrid Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.824
    Hij spreekt 8 talen zelfs. En goed ook. Best knap.

6. Yellow 13

Leuk Bevonden:
    4.777
    Thanks voor de overduidelijke tip! :+

7. Jingga

Jingga Hand in Hand

Leuk Bevonden:
    139
    Ik vind Timmermans echt klasse, een van de beste ministers van de laatste 10 jaar.

En Yellow, GeForce overdrijft om een punt te maken.

En Xandorra; leuk dat je zoveel talen kunt, maar je Nederlandse taalgebruik is vergelijkbaar met dat van een kind van 10.

Dan ga ik nu weer popcorn eten en meelezen, Tyrant schrijft toch alles wat ik denk.

8. Yellow 13

Leuk Bevonden:
    4.777
    Ze zeggen wel eens: Overdrijven is ook een vak. :+

Check dit even aub, let niet op de opening voor het gemak:

:thumbs:

9. Xandorra

Xandorra Eigenlijk best wel gezellig

Leuk Bevonden:
    554
    Heb je lang overna moet denken om te reageren op een discussie die al dagen gaande is.
    Naja niet ieder mens is snel van begrip, kan ook best liggen aan de regio waar men vandaan komt :thumbup:

OT morgen schijnen de lichamen terug te worden gevlogen.
    Eindelijk wat goed nieuws voor de nabestaanden.

Timmermans is inderdaad wel een van de beste buitenlandse minister sinds jaren.

10. GForce

GForce Danica Patrick

Leuk Bevonden:
    14
    1. Was wel serieus. Puur om aan te geven hoe snel het ging toen we onze kop in het zand staken. Op de rest van je post ga ik niet in...

2. Dat er nooit iets gebeurt is betekent niet dat het veilig was. Het incident heeft ons later zien dat het dus niet veilig was. Maar goed deze discussie gaan we hier niet meer voeren.

11. Ralluff

Ralluff Vedette

Leuk Bevonden:
    13

Niet alle lichamen toch? Overigens zitten daar ook de zwarte dozen bij, ben erg benieuwd wat daar uit zal komen qua onderzoek.

12. Yellow 13

Leuk Bevonden:
    4.777
    Ik wou alleen nog zeggen dat ik het vetgedrukte wel begrijp. Niet iedereen heeft dezelfde interesse als ik in WW II of geschiedenis in het algemeen. Wat ik zei over dat het me pijn deed; hoop dat je snapt dat ik tamelijk overdreef? ;) Fijne hete middag nog! :thumbs:

13. GForce

GForce Danica Patrick

Leuk Bevonden:
    14
    Waarschijnlijk is mijn interesse nog groter dan die van jou.

14. Yellow 13

Leuk Bevonden:
    4.777
    Ik heb goede aanraders in het boekentopic, ga je gang. :thumbs:
    Startpost!

Heb je trouwens dat filmpje van mij, eerder gepost in dit topic, al gezien? Zou graag je mening willen horen of je het met hem eens bent, zijn uitspraak is niet mega, maar te doen.

15. GForce

GForce Danica Patrick

Leuk Bevonden:
    14
    Ik zal je dan maar niet wijzen op je post waarin je reageerde op mij...

Nvm zie dat iemand anders dat al gedaan heeft :thumbs:

16. L.A.

L.A. Active Member

Leuk Bevonden:
    4.901
    Beetje sneu om hier ruzie te gaan lopen maken. Ik vind het onderwerp interessanter dan dit gekibbel steeds..

17. Tyrant

Tyrant Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    9.639
    :emo:

18. Yellow 13

Leuk Bevonden:
    4.777
    Ik noem het geen gekibbel of ruzie hoor, G Force corrigeert met alleen maar en dat staat hem en ieder ander gewoon vrij. Je kunt het topic mijden als je wilt, ook dat staat je vrij, wanneer je hier last van hebt. ;)

19. Xandorra

Xandorra Eigenlijk best wel gezellig

Leuk Bevonden:
    554
    Klopt.
    Ik snap de persoonlijke aanvallen niet zo, maar wie de bal kaatst......
    Kijk Tyrant en ik liggen elkaar misschien niet zo maar hij staat wel achter zijn mening en komt met inhoudelijke berichten.

Stelling:
    De getroffen landen weten wie de daders zijn en proberen Rusland te isoleren en hun dwingen afstand te nemen van de rebellen en de Oekraïne met de rust te laten.
    Minister Timmermans maakt zich sterk voor resoluties in NY die nodig zijn om een collectief te vormen met de EU landen en misschien de VS om de rebellen uit Oekraïne te verjagen en eventuele daders te pakken te nemen.

20. L.A.

L.A. Active Member

Leuk Bevonden:
    4.901
    Dus ik moet weg omdat jullie elkaar lopen af te trekken of het nou mei of juni was dat Polen bezet was of wie er nou het meest van de oorlog weet..

Deel Deze Pagina