1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Algemeen] Nieuws

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door *NERAZZURRI*, 13 apr 2011.

1. Servantes

Servantes Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    3.360
    De 39-jarige viroloog Sheik Umar Khan, die de aanpak van ebola in Sierra Leone leidde, is dinsdag zelf aan het virus overleden.

De man was vorige week besmet geraakt, meldt het ANP. Het ministerie van Volksgezondheid van Sierra Leone noemt Khan "een nationale held". Hij behandelde meer dan honderd besmette patiënten, maar gaf vorige maand al aan bang te zijn zelf ook met het virus te worden besmet.

"Ik ben bang voor mijn leven, moet ik zeggen, omdat ik mijn leven koester", zo zei Khan voordat hij besmet raakte. De dodelijke ebola-epidemie grijpt in Afrika om zich heen en verspreidt zich snel onder de bevolking. De ziekte is extreem besmettelijk.

2. Tyrant

Tyrant Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    9.639
    Pff die beelden van Nieuwsuur van Gaza...

Pro-Russische Oekraïners schieten per ongeluk een vliegtuig uit de lucht en het hele Westen komt in actie met sancties en veroordelingen...

Israël vermoord 1100 burgers en je hoort niemand. Echt te triest dit. Obama is echt een schijnheilige lul.

3. Hybrid

Hybrid Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.824
    En noemen Hamas ook een terreurgroep pff.

4. Juunanagou

Juunanagou Live streamer XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    1.066
    Met een nobel prijs voor de vrede in zijn broekzak.

5. AnubisNefer

AnubisNefer Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    3.138
    Amerika zal nooit iets tegen Israël doen. Nooit.

6. Le Lastpak

Le Lastpak (◕‿◕✿)

Leuk Bevonden:
    798
    Israël is wel nice. Zonder hun gaan alle haatbaarden hun agressie op ons afreageren.

7. Wahlberg

Wahlberg Active Member

Leuk Bevonden:
    24
    Wat moet Obama doen? Zijn mening geven en wat nog?

8. Tyrant

Tyrant Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    9.639
    Doet ie bij Putin toch ook niet?
    Daarnaast hoef ik hopelijk niet de relatie tussen Israël en USA uit te leggen...

9. GForce

GForce Danica Patrick

Leuk Bevonden:
    14
    Ja maar ja maar Israel zegt eerst waar de raketten komen dus hebben de burgers tijd genoeg om de plek te verlaten. Als ze niet hun huis en woonwijk verlaten is het hun eigen schuld :emo:

10. Le Lastpak

Le Lastpak (◕‿◕✿)

Leuk Bevonden:
    798
    En niemand hier geeft Hamas de schuld voor de 1100 doden? Ze gebruiken hun eigen bevolking als schild. Ziekenhuizen en scholen gebruiken als opslagplaatsen voor munitie en raketten, bedoeld om de Joodse bevolking uit te roeien. Ik zou echt niet weten hoe Israël zichzelf moet verdedigen zonder dat de Palestijnse bevolking er niet onder komt te leiden. Dit hele anti-Israël sfeertje in het Westen is juist een overwinning voor Hamas die fucking kinderen gebruiken.

11. Tyrant

Tyrant Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    9.639
    Dus je beschuldigd een ander partij ervan dat ze je burgers met raketten vermoorden. Omdat dat blijkbaar niet gewenst is en onwijs verschrikkelijk besluit je om met raketten de burgers van die andere partij te vermoorden.

Logica hoor.

Ik vind het gewoon vrij opvallend dat Israël een VN school bombardeert en niemand binnen de VN er over valt.

Dat Hamas een smeuïge terroristen bende is hoor je mij ook niet ontkennen uiteraard.

Laatst bewerkt: 30 jul 2014
  12. Le Lastpak

Le Lastpak (◕‿◕✿)

Leuk Bevonden:
    798
    Nee slimmert, Israël probeert juist de locaties waar de raketten worden afgevuurd te vernietigen. Maar als Hamas locaties zoals ziekenhuizen en scholen gebruikt, gaan er altijd burgerslachtoffers vallen.

13. Tripletth

Tripletth ɹǝsn pǝɹǝʇsıƃǝɹ

Leuk Bevonden:
    402
    Klinkt als een slap excuus om mis te schieten.

14. Tyrant

Tyrant Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    9.639
    Dit is natuurlijk wel heel makkelijk gesproken :lol:
    Die gasten vuren ook gewoon maar wat af. Dan vind ik het niet echt ethisch om te zeggen, "moeten ze de kinderen maar weghalen, sorrryyyy!".

15. Le Lastpak

Le Lastpak (◕‿◕✿)

Leuk Bevonden:
    798
    Makkelijk gesproken? Jij beschuldigt Israël van het vermoorden van de burgerbevolking terwijl je niet eens met een oplossing komt om Hamas te bestrijden zonder burgerslachtoffers te maken. De enige die hier alleen kritiek kan leveren ben jij. De enige groep die belang heeft bij veel dode kinderen is Hamas zelf, zodat ze in aanhang en populariteit sterker worden. Dus wie van de 2 partijen kan je het meest vertrouwen? Het is makkelijk om kritiek te hebben op Israël maar wat ze doen is best begrijpelijk.

16. Tyrant

Tyrant Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    9.639
    Nogmaals, ik zeg nergens dat ik Hamas steun... Maat Israël is stom bezig. Dit is een win win situatie voor Hamas. Wat maakt het Hamas nou uit dat er scholen worden gebombardeerd, dat versterkt hun punt alleen maar.

Dat jij het terecht noemt dat Israël gewoon scholen en ziekenhuizen bombardeert omdat Hamas daar schuil gaat is ridicuul, tenzij je denkt dat de kinderen en families die nu overlijden allemaal Hamas strijders zijn... Je maakt geeneens onderscheid tussen Palestijnen en Hamas, dat is nogal opmerkelijk...

17. Le Lastpak

Le Lastpak (◕‿◕✿)

Leuk Bevonden:
    798
    Nu weet ik waarom het we het niet eens zijn. Je leest gewoon niet goed.

Als ik Hamas ervan beschuldigt dat ze hun eigen bevolking als schild gebruiken, maak ik duidelijk onderscheid tussen Hamas en de bevolking.

Daarnaast is het 'juiste' doen niet altijd mogelijk. Als jij daadwerkelijk gelooft dat Israël voor hun eigen plezier kinderen vermoordt zegt dat meer over jou dan over Israël.

18. Tyrant

Tyrant Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    9.639
    Haha wat zijn dit nou voor belachelijke aannames... Die laatste zin slaat echt he-le-maal nergens op, mooiste drogreden sinds jaren .ik ga nu pitten, tik morgen wel een berichtje.

19. Le Lastpak

Le Lastpak (◕‿◕✿)

Leuk Bevonden:
    798
    Sure loop maar weg. Maar hou alsjeblieft op met kritiek hebben als je het zelf niet beter weet.

20. GForce

GForce Danica Patrick

Leuk Bevonden:
    14
    In mijn ogen zet Hamas de kinderen in om zo het oog van de Westerse wereld op de situatie te trekken en ze hopen dan dat de Westerse wereld Israël tot een halt roept.

Wat Israël dan doet is targets aankondigen en het order geven dat de kinderen daar weg moeten. Vervolgens boeit het ze niks als het niet gebeurt en vuren dan de raketten alsnog.

Hamas gebruikt de kinderen als schild en Israël trekt er zich niks van aan.nu kan ik begrijpen dat het dan voor het Westen moeilijk is een oordeel te trekken of eenkant te kiezen. Ze zijn beide evenveel fout bezig. Enige wat je dan kunt doen is een VN macht sturen en die er tussen zetten, maar dat doen ze weer niet omdat we vriendjes zijn met Israël...dus we laten ze elkaar maar lekker afslachten. Nou ja elkaar....onschuldige slachtoffers worden er alleen maar gemaakt...

Deel Deze Pagina