[Algemeen] Nieuws

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door *NERAZZURRI*, 13 apr 2011.

1. Azumi

Azumi *

Leuk Bevonden:
    25
    Dat is exact hetzelfde. Wil niet zeggen dat de Levant hetzelfde is als Syrië/Sham, maar in de context waarin het gebruikt wordt doelt het op dezelfde organisatie.

2. Modder-Eter

Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    8.716
    Je zou maar gezellig met je kinderen naar een monstertruck show gaan op zondag.

3. Dyonko

Dyonko Duke

Leuk Bevonden:
    6.168
    Tja...

4. Le Lastpak

Le Lastpak (◕‿◕✿)

Leuk Bevonden:
    798
    Onbegrijpelijk. Blijkbaar zijn er nog genoeg organisaties in Nederland die de verantwoording voor veiligheid nog niet aankunnen.

Shreklel vindt dit leuk.
  5. Yellow 13

Yellow 13 Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    4.767
    Je kon ook zo wel zien dat die beveiliging kut was. Bij die Amerikaanse shows is er altijd een hoge tribune en heb je ook nog eens beton, of ander stevig materiaal, waar zo'n truck tegen aan kan stoten als het mis gaat. En wie verzint het in vredesnaam zo'n ding te laten rijden op een stadspleintje, met 1.000 mensen om je heen die nergens heen konden toen het misging. De organisatie en de gemeente gaan dit voelen de komende maanden.

6. Tripletth

Tripletth ɹǝsn pǝɹǝʇsıƃǝɹ

Leuk Bevonden:
    402
    Ik ben ook wel eens ooit bij zo'n kleine monstertruck show geweest en daar was het niet heel anders hoor. Volgens mij is een dergelijke set-up redelijk de norm.

7. Tyrant

Tyrant Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    9.610
    Idd, iets met een kont en een koe...

8. Juunanagou

Juunanagou Live streamer XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    1.066
    Ja hier was laatst ook zon monster truck show was gewoon op een voetbal veldje.

9. Kevf

Kevf Hardcore poster

Leuk Bevonden:
    983
    Het moet voor de chauffeur ook echt een ongelooflijke klotetijd zijn.

10. Tripletth

Tripletth ɹǝsn pǝɹǝʇsıƃǝɹ

Leuk Bevonden:
    402
    Zal gelukkig wel anoniem blijven, tenzij Geenstijl zich ermee gaat bemoeien.

11. Dyonko

Dyonko Duke

Leuk Bevonden:
    6.168
    Had hij maar moeten remmen. :+

12. Matrix

Matrix Semi-Définie Positive XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    1.471
    Klote tijd...tja, dit zal hem voor altijd blijven achtervolgen. Maar slapen zal hij voorlopig niet doen. Mijn maag draait al om als ik me alleen maar probeer voor te stellen wat er door zijn hoofd moet gaan.

Ik hoop dat men de kalmte ietwat bewaard. Een incident als dit moet je rustig onderzoeken in plaats van emotioneel te snel met de vinger te willen wijzen.

13. Yellow 13

Leuk Bevonden:
    4.767
  14. Yellow 13

Leuk Bevonden:
    4.767
  15. Weggooi32

Weggooi32 Active Member

Leuk Bevonden:
    60
  16. Yellow 13

Leuk Bevonden:
    4.767
    Klopt, het is inderdaad een ander vak, dus dat onderzoeken moet hij maar zoveel mogelijk achterwege laten. Alleen de straf die hij kreeg is veel te laag voor een gigantische wetenschappelijke leugen. En wetenschappelijke leugens staan bij veel, meer eerlijke wetenschappers, gelijk aan moord. Men heeft in de wetenschap veel passie voor wat men ontdekt heeft, dus claimen ze het graag. Als deze kerel dan zoveel leugens heeft verspreid, die meer aandacht kregen dan eerlijker werk, dan vind ik het in dat opzicht weerzinwekkend dat hij weer in soortgelijke functie mag terugkomen en dat hij zo'n lage straf heeft gekregen. Als jouw collega alles bij elkaar liegt en promotie krijgt, terwijl jij het verdient en kan, hoe zou je er dan over denken als die ontdekt word en een straf krijgt??? Dat zijn de vragen die bij mij bij deze persoon door het hoofd spelen.

17. mattiejj

mattiejj Registered Muser

Leuk Bevonden:
    15

Les geven in de filosofie op een hogeschool is niet echt het idee van promotie voor academici.

Jorrie vindt dit leuk.
  18. Le Lastpak

Le Lastpak (◕‿◕✿)

Leuk Bevonden:
    798
    Hij lijkt mij juist de ideale leraar voor marktonderzoek. Hij leert je dan hoe je alle cijfers moet manipuleren op een geloofwaardige manier.

Shreklel vindt dit leuk.
  19. Kevf

Kevf Hardcore poster

Leuk Bevonden:
    983
  20. Le Lastpak

Le Lastpak (◕‿◕✿)

Leuk Bevonden:
    798
    Huis inbegrepen bij vermogen? Dan snap ik het wel.

edit:

Vergeet ik pensioen ook nog eens.

Shreklel vindt dit leuk.

Deel Deze Pagina