1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Algemeen] Nieuws

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door *NERAZZURRI*, 13 apr 2011.

1. Tyrant

Tyrant Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    9.610
    Radicalisme heeft niks met laag IQ te maken hoor. Sterker nog, zijn nog vaak hoog opgeleiden ook. Dat ze in het Midden Oosten allemaal analfabeet zijn is ook een mooie aanname zeg. Las dat gisteren nog in de Elsevier, 'wie is de Syriëganger'.

Je laatste alinea is ook redelijk gebakken lucht. Wat wil je nou duidelijk maken?

2. Yellow 13

Yellow 13 Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    4.767
    Dat het vrij makkelijk is om invloed uit te oefenen als je weet hoe? Hoe kan anders die grote chaos in het Midden Oosten verklaard worden.

3. Tyrant

Tyrant Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    9.610
    Dat zeg ik dus, gebakken lucht.

Yellow 13 vindt dit leuk.
  4. mattiejj

mattiejj Registered Muser

Leuk Bevonden:
    15
  5. Juunanagou

Juunanagou Live streamer XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    1.066
    Beetje dubbel racistisch die gele kaas pieten. De naam voor Nederlanders en de kleur voor Aziaten.

En hebben die wafel pieten tussen een wafelijzer gezeten of zo?

6. Le Lastpak

Le Lastpak (◕‿◕✿)

Leuk Bevonden:
    798
    Oh noes

Oh wacht. Ik vier het feest toch niet meer. /care

Shreklel vindt dit leuk.
  7. Jorrie

Jorrie ¯\_(ツ)_/¯ Moderator

Leuk Bevonden:
    5.099
    Zeurpieten allemaal.

Yellow 13 vindt dit leuk.
  8. Yellow 13

Leuk Bevonden:
    4.767
    Ik ga mee met Jorrie zijn opmerking! :cool:

9. Danny-DH

Danny-DH Active Member

Leuk Bevonden:
    26
    Krijg je van die rare pieten. Slaat helemaal nergens meer op alleen omdat er een groepje zeikstralen het rasistisch vinden. Hou dan de piet wit met wat zwarte vegen over zn gezicht zodat je ziet dat het roet van de schoorsteen is. Maar een kaas piet? Dat is zelf voor een 4 jarige niet te verklaren.

10. Tyrant

Tyrant Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    9.610
    Stroopwafelpieten? Nou schaf het dan alsjeblieft af. Heel nieuw level van droevigheid bereikt.

11. Fiasco

Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    5.856
    In Amsterdam dus gewoon de Dönerpiet, fijn.

12. Dyonko

Dyonko Duke

Leuk Bevonden:
    6.168
    Doe dan stonede piet.

Of tippel piet.

13. Juunanagou

Juunanagou Live streamer XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    1.066
    Dadelijk komen ze ook nog met een Chocoladepiet of een Negerzoenpiet. Oh wacht..

14. Tripletth

Tripletth ɹǝsn pǝɹǝʇsıƃǝɹ

Leuk Bevonden:
    402
    Zwarte Henk.

15. Yellow 13

Leuk Bevonden:
    4.767
    Nou, een Sneepiet mag dus ook niet, die is geel en zwart. Je zou toch maar die lui voor het hoofd stoten zeg. |:-

16. Excess-Denied

Excess-Denied ----------- XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    169
    http://nos.nl/artikel/710111-einde-ovchipkaart-in-zicht.html
    Man, man, man... dit is toch weer zo'n tenenkrommend nieuws en wie gaat dat betalen?
    Had gewoon die papieren kaartjes gehouden, nee dat kan echt niet meer want is niet digitaal en dus niet hip alles moet digitaal want dat is veilig en snel... uhm...

17. Tyrant

Tyrant Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    9.610
    De waarheid ligt ergens middinin. Systeem met pasjes is prima, maar moet door worden ontwikkeld.
    Vooral het borg gedoe is irritant.

18. Excess-Denied

Excess-Denied ----------- XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    169
    Ik heb een keer gehad toen ik naar een vriendin van me in Amersfoort was geweest dat ik met de trein bij een verkeerde OV chip kaart paal heb uit-gecheckt. Eenmaal back in Utrecht hele kaart leeg (iets van 45 euro eraf)... geld terugkrijgen was een pain in the ass. Ik werd heen en weer gestuurd tussen NS en Connexxion ze wezen gewoon naar elkaar. Goed man, lekker klantvriendelijk. Uiteindelijk pas na een paar weken was het geld teruggeschreven op mijn rekening, je zal maar weinig geld hebben en dus niet meer genoeg voor de terugreis. Balen...

19. appie21

appie21 Active Member

Leuk Bevonden:
    22
    De OV chipkaart is idd een ramp
    Zeker voor blinden en slechtzienden

20. Matrix

Matrix Semi-Définie Positive XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    1.471
    De OV-chipkaart is een zegen. Het werd eens hoogtijd, verdomme. Kaart gekoppeld aan mijn rekening. Dus ik ren zo vanuit het vliegtuig direct de trein in; ik kijk nergens naar om. Geen rijen bij de automaat en de kans dat ik mijn trein mis.

Maar men laat nog veel technologische kansen missen! In Zwitserland heeft de CFF een app. Al lopende naar het station koop ik op mijn telefoon een kaartje. De app kent mijn credit card dus ik hoef niets te doen. In de trein scant de conducteur je QR code en je bent klaar. De NS mag ook wel wat losser worden en de NFC chip in je telefoon gebruiken, m.i.

Deel Deze Pagina