1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Algemeen] Nieuws

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door *NERAZZURRI*, 13 apr 2011.

1. Modder-Eter

Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    8.716
    Kan die Duitser niet eens Engels leren?

Edit: WTF, nu gaat hij opeens randomly over op Engels. 8)

2. Named

Named Named

Leuk Bevonden:
    7
  3. Modder-Eter

Leuk Bevonden:
    8.716
  4. BigKabuto

BigKabuto Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    556
    Echt wel heel gaaf zeg!

Tis net Predator joh!

Laatst bewerkt: 12 nov 2014
  5. Modder-Eter

Leuk Bevonden:
    8.716
    De harpoenen blijken dus niet gefired te zijn, ondanks dat hij geland is. Hopen dat ze dat nog snel fixen. :)

Edit: En de eerste foto's rollen langzaamaan binnen. Deze is op 3 km afstand van de komeet genomen:

Laatst bewerkt: 12 nov 2014
  6. Reckuuza

Reckuuza #ACHTERBUURTHOOLIGAN#LOMPEBOER#NEKDIE#NEKNEKNEKNEK

Leuk Bevonden:
    17.942
    Wat vet hey, een closeup shot van een stuk rots in de ruimte.

Danny-DH vindt dit leuk.
  7. hayabusa halo

hayabusa halo Half-shark, half-man, skin like alligator

Leuk Bevonden:
    253
  8. Matrix

Matrix Semi-Définie Positive XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    1.471
    Niet zo ongeïnteresseerd zijn, jij! Dit is een wonder der techniek. We zijn uiterst dichtbij Michael Bayesiaanse toestanden!

Unglaublich!

RemcoM, Kevf, Maluku-Ak en 1 andere persoon vinden dit leuk.
  9. Jingga

Jingga Hand in Hand

Leuk Bevonden:
    139
    Die geluiden zijn echt awesome. Ben benieuwd naar de Persco van vanmiddag (14.00)

10. Kevf

Kevf Hardcore poster

Leuk Bevonden:
    983
  11. Jingga

Jingga Hand in Hand

Leuk Bevonden:
    139
    hij is dus een paar keer gestuiterd, en ligt nu op een minder gunstige plek. Hij ontvangt minder zonlicht dat waar ze op de nominale landingsplek op gerekend hadden. Ook ligt ie nog niet goed vast (wss met 2 van de 3 poten). Betere foto's volgen later vandaag :) Morgenochtend gaan ze proberen de positie te corrigeren.

12. Tyrant

Tyrant Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    9.610
    En hij kan helaas nog niet boren...

13. Zeepsop

Zeepsop BRO BEANS

Leuk Bevonden:
    631

THE CHAOSSSSSJ

Eigenlijk is dit best wel slim, het is een opleidpiet die nieuwe Pieten wil. Die Pieten worden vanzelf weer zwart als ze door de schoorstenen gaan. Smooth move.

RemcoM vindt dit leuk.
  14. Jorrie

Jorrie ¯\_(ツ)_/¯ Moderator

Leuk Bevonden:
    5.099
    Ze hadden gewoon die fucking zeikerds moeten negeren.

15. Erasmus

Erasmus Active Member

Leuk Bevonden:
    39
    Mijn dochter van vier zei: Dat zijn geen pieten, ze hebben alleen pieten kleren aan. Voor haar ishet voor het eerste jaar dat ze er heel erg mee bezig is. Dus ze komt er wel overheen en zal met een iets aangepaste traditie opgroeien.

Kinderen die wat ouder zijn,maar nog wel geloven zullen waarschijnlijk redeneren dat pieten gewoon blanke volwassenen zijn die verkleed zijn en dat het dus nep is.

Ik vind het jammer.

16. Zeepsop

Zeepsop BRO BEANS

Leuk Bevonden:
    631
    Oja, ik vond ook de hele discussie onzin. Daarentegen vind ik het erg leuk hoe het Sinterklaasjournaal dit bedacht heeft. Al kan ik natuurlijk niet (meer) voor de kleinere spreken.

17. Matrix

Leuk Bevonden:
    1.471
    Wat dacht jij dan als kind? Ik dacht altijd dat het blanke volwassenen waren.

Jaren 90 klassieker!
    "Jij kunt geen Piet zijn! Al mijn Pieten zijn zwart!" :p

Maar ik vind het echt schandalig waar we met dit land beland zijn. Het Sinterklaasjournaal (!!) beheerst nu al drie dagen het echte journaal. RTL, de NOS, Volkskrant, NRC, allemaal publiceren ze iedere dag wat er gebeurd is bij Dieuwertje Blok. Men moet eens ontspannen...

18. Erasmus

Erasmus Active Member

Leuk Bevonden:
    39
    Jij dacht als kind al dat het gewoon volwassen mensen waren die blank waren? En je dacht zeker ook dat het gewoon Nederlanders waren die de rest van het jaar gewoon een baan hadden ofzo? Ik bedoel te zeggen, dat je waarschijnlijk al niet meer geloofde toen je dacht dat het blanke volwassenen waren.

Als kind zijnde dacht ik niet dat het blanke volwassenen waren die geschminkt waren in ieder geval.Ik weet niet meer precies wat ik dacht. Waarschijnlijk dacht ik dat er een hele kolonie zwarte pieten in een groot huis van Sinterklaas ergens in Spanje woonden.En drie weken in het jaar kwamen ze naar Nederland.

19. Matrix

Leuk Bevonden:
    1.471
    Nja, ik dacht dat het Nederlanders waren die als kind met de Sint mee waren gegaan en hun hele leven op de Pietenschool zaten. :+

Erasmus vindt dit leuk.
  20. Juunanagou

Juunanagou Live streamer XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    1.066
    Ik snap dat het moeilijk is om fotos te maken van hemellichamen vanwege weinig licht enzo. (Je moet maar net de zon kant hebben) Maar waarom zijn fotos altijd zwart wit? Lijkt me dat het toch mogelijk moet zijn om kleuren fotos te kunnen maken? Of mis ik iets? Want het lijkt me dat een comeet niet alleen zwart wit is.

Ik had als kind een film gezien waar een kindje werd mee genomen in de zak van sinterklaas omdat hij piet wou worden. En die pieten oefende in Spanje elke dag op pieten activiteiten en dat kindje kon niet naar huis dus moest hij de pieten opleiding mee doen en begon toen ook zwarter te worden door het oefenen met schoorstenen.

Maar ik vind het idee van een witte piet niet slim, of ze moeten een stel polen inhuren die kinderen niet herkennen. Maar anders zou een kind van 4 jaar weleens heel makellijk kunnen zien dat, dat de vader van Klaasje is die zwarte piet speelt bijv. Ik kwam vroeger voor een grote shock te staan toen ik hoorde dat die mensen die zwarte piet speelde allemaal bekende waren. Simpelweg omdat ik ze niet herkende als Zwarte Piet. Zelfs nu nog heb ik moeite om sommige mensen te herkennen als ze Piet spelen.

Laatst bewerkt: 13 nov 2014

Deel Deze Pagina