1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Algemeen] Nieuws

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door *NERAZZURRI*, 13 apr 2011.

1. Yellow 13

Yellow 13 Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    4.767
  2. L.A.

L.A. Active Member

Leuk Bevonden:
    4.901
    Hoe triest ben je dan..

3. Dyonko

Dyonko Duke

Leuk Bevonden:
    6.168
    Jezus waar zijn we allemaal mee bezig in dit land.

Ik vind het trouwens ook heel debiel dat je blijkbaar meteen een racist bent als je niets tegen zwarte piet hebt.

4. Lethal AK47

Lethal AK47 Broodje kroket is leven XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    4.204
    Serieus... Een 31-jarige klojo slaat een meisje van 15 op haar feestje? Dieptriest!

5. RemcoM

RemcoM Ash and molten glass like Eyjafjallajökull

Leuk Bevonden:
    2.043
  6. Numberless Zero

Numberless Zero Member

Leuk Bevonden:
    19
    Volgens mongool Quinsy Gario ben je inderdaad een racist als je niet tegen zwarte piet bent, en donkere mensen die niets tegen ZP hebben die hebben het helemaal gedaan.

7. mattiejj

mattiejj Registered Muser

Leuk Bevonden:
    15
    Gelukkig wordt er belastinggeld uitgegeven om documentaires van Sunny Bergman. Ik kan me geen nuttigere bestemming voor dat geld bedenken dan het sponsoren van Linkse activisten op een publieke omroep.

8. Juunanagou

Juunanagou Live streamer XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    1.066
    Door die tattoo's weet je dat het menens is.

9. Le Lastpak

Le Lastpak (◕‿◕✿)

Leuk Bevonden:
    798
    Ik ben niet dik, gespierd en heb geen tattoos. Ben ik niet goed genoeg?

10. Dyonko

Dyonko Duke

Leuk Bevonden:
    6.168
    Absoluut niet.

11. Kevf

Kevf Hardcore poster

Leuk Bevonden:
    983
    Nadat ik mij vorige weken al verbaasde over het voornemen om betaald parkeren voor de baas en personeelsfeesten direct bij de werknemer te gaan belasten is dit toch wel een nieuw verwonderingspuntje, het effect van nivelleren op het vakantiegeld van middeninkomens:

http://www.telegraaf.nl/binnenland/23342889/__Wiebes_jaagt_op_alle_extra_s__.html

Waarom zijn het zo vaak de middeninkomens die zo hard worden geraakt en worden de hoge inkomens compleet ontzien?

12. Modder-Eter

Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    8.716
    Het is inderdaad raar dat de hoogste regionen geen verschil in vakantiegeld kennen, maar 4000-7000 bruto is toch echt niet een middeninkomen in Nederland, hoor. (Ok, je zou 4000 er misschien onder kunnen rekenen)

Buiten dat is het natuurlijk wel onzin, alhoewel ik het gedoe met de parkeerbelasting echt een veel grotere naaistreek vind.

Laatst bewerkt: 18 nov 2014
  13. Garrett

Garrett Active Member

Leuk Bevonden:
    8.974
    Omdat die al genoeg belasting betalen dacht ik zo

14. Kevf

Kevf Hardcore poster

Leuk Bevonden:
    983
  15. Garrett

Garrett Active Member

Leuk Bevonden:
    8.974
    We hadden het over de mensen met 8k tot 10k per maand he... Niet over 3,7 miljoen per jaar.
    Die kloof heeft overigens hier geen bal mee te maken. Rijke mensen betalen al een sloot meer belasting dus dat ze hier een paar honderd euro vakantiegeld mogen houden, ach...

Ze laten dit plaatje zien als uitleg van de nieuwe vakantiegeldregeling, en waar mensen zich het meest druk over maken is: ZIE JE WEL, DIE RIJKE STINKERS BETALEN NUKS! EN IKKE MAAR WERKE!

16. Hybrid

Hybrid Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.824
    "
    Volgens de Oekraïense veiligheidschef Valentin Nalivaitsjenko is een aanslag voorbereid op de Nederlandse regeringsdelegatie in Charkov. Dat heeft het Oekraïense persbureau Interfax vandaag gemeld.

Leden van een terreurgroep zijn volgens het hoofd van de Oekraïense veiligheidsdienst SBU aangehouden. Hun bedoelingen zijn volgens Nalivaitsjenko duidelijk geworden tijdens verhoren. De verdachten zouden zijn getraind in een kamp van de Russische veiligheidsdienst FSB, stelt Nalivaitsjenko.

De Russische geheime dienst zou hun opdracht hebben gegeven voor een aanslag op de Nederlandse delegatie die de Malisjev-fabriek in Charkov wilde bezoeken en explosieven hebben verstrekt. In deze fabriek worden de lichamelijke resten en spullen van de slachtoffers van vlucht MH17 die zijn geborgen, verzameld voor terugkeer naar Nederland.

De Nederlandse autoriteiten kunnen nog niets zeggen. Ook de Oekraïense ambassade in Den Haag heeft nog geen verdere informatie. De diplomatieke vertegenwoordiging wil eventueel later met een verklaring komen.
    "

17. Delphiki

Delphiki Active Member

Leuk Bevonden:
    467
    Goed verhaal.

18. Garrett

Garrett Active Member

Leuk Bevonden:
    8.974
    Lekker kort

19. mattiejj